Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1497

Título : Використання нечітких та імітаційних моделей і кластерного аналізу при виконанні маркетингових завдань
Otros títulos : Использования нечетких и имитационных моделей и кластерного анализа при решении маркетинговых задач
Using of fuzzy and imitation models and cluster analysis for decision of marketing tasks
Autor : Борисова, Тетяна Михайлівна
Борисова, Татьяна Михайловна
Borisova, Tetyana Myhaylivna
Бриндзя, Зіновій Федорович
Брындзя, Зиновий Федорович
Bryndzya, Zinoviy Fedorovych
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т. Використання нечітких та імітаційних моделей і кластерного аналізу при виконанні маркетингових завдань [Електронний ресурс] / Т. Борисова, З. Бриндзя // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11btmvmz.pdf.
Fecha de publicación : 10-nov-2011
Date of entry: 2-dic-2011
Editorial : ТНТУ, АСУ
UDC: 339.138
Palabras clave : нечіткі моделі
кластерний аналіз
імітаційне моделювання
маркетинг
ризик
потенціал маркетингу
Citación : Випуск 2 (5);
Resumen : Розглянуто особливості використання економіко-математичних методів при виконанні маркетингових завдань. Наведено приклади використання нечітко-множинного оцінювання, кластерного аналізу та імітаційного моделювання в маркетингу.
Actuality of using of some economic-mathematical methods at the decision of marketing tasks is considered in the article. The examples of using of fuzzy evaluation, cluster analysis and imitation modelling in marketing are presented here.
Рассмотрены особенности использования ряда экономико-математических методов при решении маркетинговых заданий. Приведены примеры использования нечетко-множественного оценивания, кластерного анализа и имитационного моделирования в маркетинге.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1497
ISSN : 2223-3822
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
11btmvmz.pdf249,2 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
11btmvmz.djvu139,57 kBDjVuVisualizar/Abrir
11btmvmz__COVER.png384,46 kBimage/pngVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.