Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1497

Titel: Використання нечітких та імітаційних моделей і кластерного аналізу при виконанні маркетингових завдань
Sonstige Titel: Использования нечетких и имитационных моделей и кластерного анализа при решении маркетинговых задач
Using of fuzzy and imitation models and cluster analysis for decision of marketing tasks
Autor(en): Борисова, Тетяна Михайлівна
Борисова, Татьяна Михайловна
Borisova, Tetyana Myhaylivna
Бриндзя, Зіновій Федорович
Брындзя, Зиновий Федорович
Bryndzya, Zinoviy Fedorovych
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т. Використання нечітких та імітаційних моделей і кластерного аналізу при виконанні маркетингових завдань [Електронний ресурс] / Т. Борисова, З. Бриндзя // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11btmvmz.pdf.
Erscheinungsdatum: 10-Nov-2011
Date of entry: 2-Dez-2011
Herausgeber: ТНТУ, АСУ
UDC: 339.138
Stichwörter: нечіткі моделі
кластерний аналіз
імітаційне моделювання
маркетинг
ризик
потенціал маркетингу
Serie/Report Nr.: Випуск 2 (5);
Zusammenfassung: Розглянуто особливості використання економіко-математичних методів при виконанні маркетингових завдань. Наведено приклади використання нечітко-множинного оцінювання, кластерного аналізу та імітаційного моделювання в маркетингу.
Actuality of using of some economic-mathematical methods at the decision of marketing tasks is considered in the article. The examples of using of fuzzy evaluation, cluster analysis and imitation modelling in marketing are presented here.
Рассмотрены особенности использования ряда экономико-математических методов при решении маркетинговых заданий. Приведены примеры использования нечетко-множественного оценивания, кластерного анализа и имитационного моделирования в маркетинге.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1497
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Enthalten in den Sammlungen:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
11btmvmz.pdf249,2 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen
11btmvmz.djvu139,57 kBDjVuÖffnen/Anzeigen
11btmvmz__COVER.png384,46 kBimage/pngÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.