Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1497

Title: Використання нечітких та імітаційних моделей і кластерного аналізу при виконанні маркетингових завдань
Other Titles: Использования нечетких и имитационных моделей и кластерного анализа при решении маркетинговых задач
Using of fuzzy and imitation models and cluster analysis for decision of marketing tasks
Authors: Борисова, Тетяна Михайлівна
Борисова, Татьяна Михайловна
Borisova, Tetyana Myhaylivna
Бриндзя, Зіновій Федорович
Брындзя, Зиновий Федорович
Bryndzya, Zinoviy Fedorovych
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т. Використання нечітких та імітаційних моделей і кластерного аналізу при виконанні маркетингових завдань [Електронний ресурс] / Т. Борисова, З. Бриндзя // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11btmvmz.pdf.
Issue Date: 10-Nov-2011
Date of entry: 2-Des-2011
Publisher: ТНТУ, АСУ
UDC: 339.138
Keywords: нечіткі моделі
кластерний аналіз
імітаційне моделювання
маркетинг
ризик
потенціал маркетингу
Series/Report no.: Випуск 2 (5);
Abstract: Розглянуто особливості використання економіко-математичних методів при виконанні маркетингових завдань. Наведено приклади використання нечітко-множинного оцінювання, кластерного аналізу та імітаційного моделювання в маркетингу.
Actuality of using of some economic-mathematical methods at the decision of marketing tasks is considered in the article. The examples of using of fuzzy evaluation, cluster analysis and imitation modelling in marketing are presented here.
Рассмотрены особенности использования ряда экономико-математических методов при решении маркетинговых заданий. Приведены примеры использования нечетко-множественного оценивания, кластерного анализа и имитационного моделирования в маркетинге.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1497
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Appears in Collections:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11btmvmz.pdf249,2 kBAdobe PDFView/Open
11btmvmz.djvu139,57 kBDjVuView/Open
11btmvmz__COVER.png384,46 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.