Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1497

Titolo: Використання нечітких та імітаційних моделей і кластерного аналізу при виконанні маркетингових завдань
Titoli alternativi: Использования нечетких и имитационных моделей и кластерного анализа при решении маркетинговых задач
Using of fuzzy and imitation models and cluster analysis for decision of marketing tasks
Autori: Борисова, Тетяна Михайлівна
Борисова, Татьяна Михайловна
Borisova, Tetyana Myhaylivna
Бриндзя, Зіновій Федорович
Брындзя, Зиновий Федорович
Bryndzya, Zinoviy Fedorovych
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т. Використання нечітких та імітаційних моделей і кластерного аналізу при виконанні маркетингових завдань [Електронний ресурс] / Т. Борисова, З. Бриндзя // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11btmvmz.pdf.
Data: 10-nov-2011
Date of entry: 2-dic-2011
Editore: ТНТУ, АСУ
UDC: 339.138
Parole chiave: нечіткі моделі
кластерний аналіз
імітаційне моделювання
маркетинг
ризик
потенціал маркетингу
Numero nella collana: Випуск 2 (5);
Abstract: Розглянуто особливості використання економіко-математичних методів при виконанні маркетингових завдань. Наведено приклади використання нечітко-множинного оцінювання, кластерного аналізу та імітаційного моделювання в маркетингу.
Actuality of using of some economic-mathematical methods at the decision of marketing tasks is considered in the article. The examples of using of fuzzy evaluation, cluster analysis and imitation modelling in marketing are presented here.
Рассмотрены особенности использования ряда экономико-математических методов при решении маркетинговых заданий. Приведены примеры использования нечетко-множественного оценивания, кластерного анализа и имитационного моделирования в маркетинге.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1497
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
11btmvmz.pdf249,2 kBAdobe PDFVisualizza/apri
11btmvmz.djvu139,57 kBDjVuVisualizza/apri
11btmvmz__COVER.png384,46 kBimage/pngVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.