Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1497

Başlık: Використання нечітких та імітаційних моделей і кластерного аналізу при виконанні маркетингових завдань
Diğer Başlıklar: Использования нечетких и имитационных моделей и кластерного анализа при решении маркетинговых задач
Using of fuzzy and imitation models and cluster analysis for decision of marketing tasks
Yazarlar: Борисова, Тетяна Михайлівна
Борисова, Татьяна Михайловна
Borisova, Tetyana Myhaylivna
Бриндзя, Зіновій Федорович
Брындзя, Зиновий Федорович
Bryndzya, Zinoviy Fedorovych
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т. Використання нечітких та імітаційних моделей і кластерного аналізу при виконанні маркетингових завдань [Електронний ресурс] / Т. Борисова, З. Бриндзя // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11btmvmz.pdf.
Yayın Tarihi: 10-Kas-2011
Date of entry: 2-Ara-2011
Yayıncı: ТНТУ, АСУ
UDC: 339.138
Anahtar kelimeler: нечіткі моделі
кластерний аналіз
імітаційне моделювання
маркетинг
ризик
потенціал маркетингу
Seri/Rapor No:: Випуск 2 (5);
Özet: Розглянуто особливості використання економіко-математичних методів при виконанні маркетингових завдань. Наведено приклади використання нечітко-множинного оцінювання, кластерного аналізу та імітаційного моделювання в маркетингу.
Actuality of using of some economic-mathematical methods at the decision of marketing tasks is considered in the article. The examples of using of fuzzy evaluation, cluster analysis and imitation modelling in marketing are presented here.
Рассмотрены особенности использования ряда экономико-математических методов при решении маркетинговых заданий. Приведены примеры использования нечетко-множественного оценивания, кластерного анализа и имитационного моделирования в маркетинге.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1497
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
11btmvmz.pdf249,2 kBAdobe PDFGöster/Aç
11btmvmz.djvu139,57 kBDjVuGöster/Aç
11btmvmz__COVER.png384,46 kBimage/pngGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.