Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1497

Заглавие: Використання нечітких та імітаційних моделей і кластерного аналізу при виконанні маркетингових завдань
Други Заглавия: Использования нечетких и имитационных моделей и кластерного анализа при решении маркетинговых задач
Using of fuzzy and imitation models and cluster analysis for decision of marketing tasks
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Борисова, Татьяна Михайловна
Borisova, Tetyana Myhaylivna
Бриндзя, Зіновій Федорович
Брындзя, Зиновий Федорович
Bryndzya, Zinoviy Fedorovych
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т. Використання нечітких та імітаційних моделей і кластерного аналізу при виконанні маркетингових завдань [Електронний ресурс] / Т. Борисова, З. Бриндзя // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11btmvmz.pdf.
Дата на Публикуване: 10-Ное-2011
Date of entry: 2-Дек-2011
Издател: ТНТУ, АСУ
UDC: 339.138
Ключови Думи: нечіткі моделі
кластерний аналіз
імітаційне моделювання
маркетинг
ризик
потенціал маркетингу
Серия/Отчет но.: Випуск 2 (5);
Резюме: Розглянуто особливості використання економіко-математичних методів при виконанні маркетингових завдань. Наведено приклади використання нечітко-множинного оцінювання, кластерного аналізу та імітаційного моделювання в маркетингу.
Actuality of using of some economic-mathematical methods at the decision of marketing tasks is considered in the article. The examples of using of fuzzy evaluation, cluster analysis and imitation modelling in marketing are presented here.
Рассмотрены особенности использования ряда экономико-математических методов при решении маркетинговых заданий. Приведены примеры использования нечетко-множественного оценивания, кластерного анализа и имитационного моделирования в маркетинге.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1497
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Показва се в Колекции:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
11btmvmz.pdf249,2 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне
11btmvmz.djvu139,57 kBDjVuИзглед/Отваряне
11btmvmz__COVER.png384,46 kBimage/pngИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.