Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1267

Tytuł: Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком міста
Inne tytuły: Application of the marketing concept in the city development
Authors: Яремчук, Ігор
Yaremchuck, Igor
Cytat: Ігор Яремчук. Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком міста / Ігор Яремчук // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 137 – 138.
Data wydania: 18-maj-2011
Date of entry: 8-cze-2011
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place edycja: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
368.021
Słowa kluczowe: територіальний маркетинг
territorial marketing
маркетингові концепції
маркетингове управління
marketing concepts
marketing management
Abstract: Описано маркетингове управління територіями, можливості та загрози його використання, проблеми і перспективи використання маркетингу в управлінні містом
A marketing management of the areas, opportunities and threats of its use, problems and prospects of marketing management in the city were described
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1267
Typ zawartości: Other
Występuje w kolekcjach:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
JAremchuk_I_.djvu14,47 kBDjVuPrzeglądanie/Otwarcie
JAremchuk_I_.pdf83,04 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie
JAremchuk_I___COVER.png171,01 kBimage/pngPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi