Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1267

Title: Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком міста
Other Titles: Application of the marketing concept in the city development
Authors: Яремчук, Ігор
Yaremchuck, Igor
Bibliographic description (Ukraine): Ігор Яремчук. Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком міста / Ігор Яремчук // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 137 – 138.
Issue Date: 18-May-2011
Date of entry: 8-Jun-2011
Publisher: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
368.021
Keywords: територіальний маркетинг
territorial marketing
маркетингові концепції
маркетингове управління
marketing concepts
marketing management
Abstract: Описано маркетингове управління територіями, можливості та загрози його використання, проблеми і перспективи використання маркетингу в управлінні містом
A marketing management of the areas, opportunities and threats of its use, problems and prospects of marketing management in the city were described
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1267
Content type: Other
Appears in Collections:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
JAremchuk_I_.djvu14,47 kBDjVuView/Open
JAremchuk_I_.pdf83,04 kBAdobe PDFView/Open
JAremchuk_I___COVER.png171,01 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.