このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1267

タイトル: Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком міста
その他のタイトル: Application of the marketing concept in the city development
著者: Яремчук, Ігор
Yaremchuck, Igor
Bibliographic description (Ukraine): Ігор Яремчук. Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком міста / Ігор Яремчук // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 137 – 138.
発行日: 18-5月-2011
Date of entry: 8-6月-2011
出版者: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
368.021
キーワード: територіальний маркетинг
territorial marketing
маркетингові концепції
маркетингове управління
marketing concepts
marketing management
抄録: Описано маркетингове управління територіями, можливості та загрози його використання, проблеми і перспективи використання маркетингу в управлінні містом
A marketing management of the areas, opportunities and threats of its use, problems and prospects of marketing management in the city were described
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1267
Content type: Other
出現コレクション:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
JAremchuk_I_.djvu14,47 kBDjVu見る/開く
JAremchuk_I_.pdf83,04 kBAdobe PDF見る/開く
JAremchuk_I___COVER.png171,01 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。