Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1267

Titre: Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком міста
Autre(s) titre(s): Application of the marketing concept in the city development
Auteur(s): Яремчук, Ігор
Yaremchuck, Igor
Bibliographic description (Ukraine): Ігор Яремчук. Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком міста / Ігор Яремчук // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 137 – 138.
Date de publication: 18-mai-2011
Date of entry: 8-jui-2011
Editeur: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
368.021
Mots-clés: територіальний маркетинг
territorial marketing
маркетингові концепції
маркетингове управління
marketing concepts
marketing management
Résumé: Описано маркетингове управління територіями, можливості та загрози його використання, проблеми і перспективи використання маркетингу в управлінні містом
A marketing management of the areas, opportunities and threats of its use, problems and prospects of marketing management in the city were described
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1267
Content type: Other
Collection(s) :Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
JAremchuk_I_.djvu14,47 kBDjVuVoir/Ouvrir
JAremchuk_I_.pdf83,04 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir
JAremchuk_I___COVER.png171,01 kBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.