Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1267

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯремчук, Ігор-
dc.contributor.authorYaremchuck, Igor-
dc.date.accessioned2011-06-08T13:09:53Z-
dc.date.available2011-06-08T13:09:53Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationІгор Яремчук. Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком міста / Ігор Яремчук // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 137 – 138.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1267-
dc.description.abstractОписано маркетингове управління територіями, можливості та загрози його використання, проблеми і перспективи використання маркетингу в управлінні містомuk
dc.description.abstractA marketing management of the areas, opportunities and threats of its use, problems and prospects of marketing management in the city were describeduk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectтериторіальний маркетингuk
dc.subjectterritorial marketinguk
dc.subjectмаркетингові концепції-
dc.subjectмаркетингове управління-
dc.subjectmarketing concepts-
dc.subjectmarketing management-
dc.titleЗастосування маркетингової концепції в управлінні розвитком містаuk
dc.title.alternativeApplication of the marketing concept in the city development-
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc339.138uk
dc.subject.udc368.021-
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
JAremchuk_I_.djvu14,47 kBDjVuПереглянути/відкрити
JAremchuk_I_.pdf83,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
JAremchuk_I___COVER.png171,01 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.