Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1267

Titel: Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком міста
Sonstige Titel: Application of the marketing concept in the city development
Autor(en): Яремчук, Ігор
Yaremchuck, Igor
Bibliographic description (Ukraine): Ігор Яремчук. Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком міста / Ігор Яремчук // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 137 – 138.
Erscheinungsdatum: 18-Mai-2011
Date of entry: 8-Jun-2011
Herausgeber: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
368.021
Stichwörter: територіальний маркетинг
territorial marketing
маркетингові концепції
маркетингове управління
marketing concepts
marketing management
Zusammenfassung: Описано маркетингове управління територіями, можливості та загрози його використання, проблеми і перспективи використання маркетингу в управлінні містом
A marketing management of the areas, opportunities and threats of its use, problems and prospects of marketing management in the city were described
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1267
Content type: Other
Enthalten in den Sammlungen:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
JAremchuk_I_.djvu14,47 kBDjVuÖffnen/Anzeigen
JAremchuk_I_.pdf83,04 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen
JAremchuk_I___COVER.png171,01 kBimage/pngÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.