Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1267

Título : Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком міста
Otros títulos : Application of the marketing concept in the city development
Autor : Яремчук, Ігор
Yaremchuck, Igor
Bibliographic description (Ukraine): Ігор Яремчук. Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком міста / Ігор Яремчук // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 137 – 138.
Fecha de publicación : 18-may-2011
Date of entry: 8-jun-2011
Editorial : Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
368.021
Palabras clave : територіальний маркетинг
territorial marketing
маркетингові концепції
маркетингове управління
marketing concepts
marketing management
Resumen : Описано маркетингове управління територіями, можливості та загрози його використання, проблеми і перспективи використання маркетингу в управлінні містом
A marketing management of the areas, opportunities and threats of its use, problems and prospects of marketing management in the city were described
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1267
Content type: Other
Aparece en las colecciones: Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
JAremchuk_I_.djvu14,47 kBDjVuVisualizar/Abrir
JAremchuk_I_.pdf83,04 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
JAremchuk_I___COVER.png171,01 kBimage/pngVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.