Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50503
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorМельник, Лілія Миколаїіна-
dc.contributor.advisorMelnyk, Liliya-
dc.contributor.authorКрук, Ілля Максимович-
dc.contributor.authorKruk, Illia-
dc.date.accessioned2025-12-20T14:47:46Z-
dc.date.available2025-12-20T14:47:46Z-
dc.date.issued2025-12-
dc.date.submitted2025-12-
dc.identifier.citationКрук І.М. Формування концепції «Гостинність без бар’єрів» у системі корпоративної соціальної відповідальності готельно-ресторанного закладу (на прикладі ГРК «Авалон Палац») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 241 - готельно-ресторанна справа / наук. кер. Л. М. Мельник. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 96 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50503-
dc.description.abstractКрук І. М. Формування концепції «Гостинність без бар’єрів» у системі корпоративної соціальної відповідальності готельно-ресторанного закладу (на прикладі ГРК «Авалон Палац»). Кваліфікаційна робота магістра (96 с., 14 рис., 9 табл., 49 літ. джерел) на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту. Тернопіль, 2025. Магістерська робота присвячена дослідженню теоретичних принципів та розробленню рекомендацій щодо формування концепції «Гостинність без бар’єрів» у системі корпоративної соціальної відповідальності готельно- ресторанного закладу. У роботі: визначено сутність і зміст поняття «корпоративна соціальна відповідальність» у сфері гостинності; розглянуто зарубіжний та вітчизняний досвід упровадження інклюзивних практик у готельно-ресторанній галузі; описано методичні підходи до оцінювання рівня соціальної відповідальності та доступності послуг; надано загальну характеристику діяльності ГРК «Авалон Палац»; проаналізовано основні економічні показники діяльності ГРК «Авалон Палац»; комплексно оцінено рівень соціальної відповідальності та доступності послуг ГРК «Авалон Палац»; проаналізовано доцільність трансформації ГРК «Авалон Палац» у заклад, що доступний для всіх; розроблено концепцію «Гостинність без бар’єрів» для ГРК «Авалон Палац»; запропоновано проєктне рішення щодо забезпечення безбар’єрності готельного номеру.uk_UA
dc.description.abstractKruk I. Development of the «Hospitality without barriers» concept within the corporate social responsibility system of a Hotel and Restaurant establishment (HRC «Avalon Palace» as a case of study). Master’s thesis (96 p., 14 fig., 9 tabl., 49 lit.) for obtaining the educational qualification of «Master» in the specialty 241 «Hotel, Restaurant and Catering». Ternopil Ivan Puluj National Technical University, faculty of Economics and Management. Ternopil, 2025. The master’s thesis is devoted to examining the theoretical principles and developing recommendations for forming the concept of «Hospitality Without Barriers» within the system of corporate social responsibility of a hotel and restaurant establishment. The study defines the essence and content of the concept of «corporate social responsibility» in the hospitality sector; reviews international and domestic experience in implementing inclusive practices in the hotel and restaurant industry; describes methodological approaches to assessing the level of social responsibility and service accessibility; provides a general overview of the activities of the HRC «Avalon Palace»; analyzes the main economic performance indicators of HRC «Avalon Palace»; offers a comprehensive assessment of the level of social responsibility and accessibility of services at Avalon Palace; examines the feasibility of transforming HRC «Avalon Palace» into a facility accessible to all; develops the «Hospitality Without Barriers» concept for HRC «Avalon Palace»; and proposes a project solution for ensuring the accessibility of a hotel room.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП .................................................................................. 6 РОЗДІЛ 1 (ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНИЙ) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ «ГОСТИННІСТЬ БЕЗ БАР’ЄРІВ» У СИСТЕМІ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ГОСТИННОСТІ ......................................................................9 1.1. Сутність і зміст поняття «корпоративна соціальна відповідальність» у сфері гостинності .........................................9 1.2. Зарубіжний та вітчизняний досвід упровадження інклюзивних практик у готельно-ресторанній галузі .............................................18 1.3. Методичні підходи до оцінювання рівня соціальної відповідальності та доступності послуг .....................................24 Висновок до розділу 1 ................................................................ 32 РОЗДІЛ 2 (АНАЛІТИЧНО-РОЗРАХУНКОВИЙ) АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ І РІВНЯ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ТА ДОСТУПНОСТІ ПОСЛУГ ГРК «АВАЛОН ПАЛАЦ» ...................... 34 2.1. Загальна характеристика діяльності ГРК «Авалон Палац» ...... 34 2.2. Аналіз основних показників економічної діяльності ГРК «Авалон Палац» ................................................................. 42 2.3. Комплексна оцінка рівня соціальної відповідальності та доступності послуг ГРК «Авалон Палац» ............................................... 48 Висновок до розділу 2 ................................................................. 54 РОЗДІЛ 3 (ПРОЄКТНО-РОЗРАХУНКОВИЙ) ПРОЄКТУВАННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ «ГОСТИННІСТЬ БЕЗ БАР’ЄРІВ» У ДІЯЛЬНІСТЬ ГРК «АВАЛОН ПАЛАЦ» .......................................................................................................... 56 3.1. Аналіз доцільності трансформації ГРК «Авалон Палац» у заклад, що доступний для всіх ...................................................... 56 3.2. Розроблення концепції «Гостинність без бар’єрів» для ГРК «Авалон Палац» ................................................................ 62 3.3. Проєктне рішення щодо забезпечення безбар’єрності готельного номеру ........................................................................ 72 Висновок до розділу 3 ................................................................ 78 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ .......................................................................... 80 4.1. Особливості охорони праці під час обслуговування гостей з інвалідністю ........................................................................... 80 4.2. Забезпечення безпеки працівників і гостей у надзвичайних ситуаціях ................................................................................ 82 ВИСНОВКИ ........................................................................... 87 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ .................................... 90 ДОДАТКИ.............................................................................. 96uk_UA
dc.format.extent1-96-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectінклюзивністьuk_UA
dc.subjectзакладuk_UA
dc.subjectвідповідальністьuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectпроєктне рішенняuk_UA
dc.subjectдоступністьuk_UA
dc.subjectconceptuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectinclusivityuk_UA
dc.subjectestablishmentuk_UA
dc.subjectresponsibilityuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectdesign solutionuk_UA
dc.subjectaccessibilityuk_UA
dc.titleФормування концепції «Гостинність без бар’єрів» у системі корпоративної соціальної відповідальності готельно-ресторанного закладу (на прикладі ГРК «Авалон Палац»)uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of the «Hospitality without barriers» concept within the corporate social responsibility system of a Hotel and Restaurant establishment (HRC «Avalon Palace» as a case of study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Крук І.М., 2025uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc005.3:379.8uk_UA
dc.relation.references1. Бочарова Н. А., Федотова І. В. Дослідження КСВ як основи концепції сталого розвитку підприємства. Економіка транспортного комплексу. 2020. No 36. URL: https://doi.org/10.30977/ЕТК.2225-2304.2020.36.0.57.uk_UA
dc.relation.references2. Букреєва Д., Денисенко К. Соціальна відповідальність бізнесу як основа забезпечення ділової активності підприємств: євроінтеграційний аспект. Економіка та суспільство. 2022. Вип. 38. URL: https://doi.org/10.32782/2524- 0072/2022-38-52.uk_UA
dc.relation.references3. «В інклюзивній кав’ярні на Хмельниччині допомагають молоді в соціально-побутовій адаптації», 14.08.2025. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-regions/4025657-v-inkluzivnij-kavarni-na- hmelniccini-dopomagaut-molodi-v-socialnopobutovij-adaptacii.html.uk_UA
dc.relation.references4. Васюткіна Н. В., Бабіч Б. Є. Корпоративна соціальна відповідальність як чинник адаптаційного забезпечення розвитку підприємства в умовах інноваційності бізнесу. Економіка та суспільство. 2025. Випуск No77. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-77-61.uk_UA
dc.relation.references5. Владимир О. М., Малюта Л. Я., Рудан В. Я. Особливості функціонування сфери гостинності та туризму на засадах інклюзивності: міжнародний досвід та українські реалії. Інклюзивна економіка. 2025. No 3 (09). С. 24-32. DOI: https://doi.org/10.32782/inclusive_economics.9-3.uk_UA
dc.relation.references6. «Готелі, дружні до людей з інвалідністю», 15.08.2018 р. URL: https://hotels24.ua/news/goteli-druzhni-do-lyudej-z-invalidnistyu-11231670.html.uk_UA
dc.relation.references7. Гусєва О. Ю., Воскобоєва О. В., Хлевицька Т. Б. Соціальна відповідальність бізнесу: навчальний посібник. Київ. Державний університет телекомунікацій, 2020. 222 с. URL: https://dut.edu.ua/uploads/l_2168_88978048.pdf.uk_UA
dc.relation.references8. Гарбар Ж. В., Мазур К. В., Мостенська Т. Г. Корпоративне управління та соціальна відповідальність. Частина 2. Корпоративна соціальна відповідальність: навч. посібник. Вінниця: ВНАУ, 2020. 228 с. URL: http://repository.vsau.org/getfile.php/24758.pdf.uk_UA
dc.relation.references9. Деркач С. Бізнес має бути соціально відповідальним. URL: http://www.stepanderkach.com.ua.uk_UA
dc.relation.references10. Длугопольський О., Олійник Д. Соціальна відповідальність бізнесу: приклади розвинутих країн світу для України. Європейський науковий журнал економічних та фінансових інновацій. 2020. No 2(6). С. 265-273.uk_UA
dc.relation.references11. Довгань Л. Є., Каракай Ю. В., Артеменко Л. П. Стратегічне управління. К.: Центр навчальної літератури, 2019. 440 с.uk_UA
dc.relation.references12. ДСТУ ISO 26000:2019 Настанови щодо соціальної відповідальності. ДП «УкрНДНЦ», 2021. https://zakon.isu.net.ua/sites/default/files/normdocs/dstu_iso_26000_2019_nastanovi _schodo_socialnoi_vidpovidalnost.pdf.uk_UA
dc.relation.references13. «За два роки кількість людей з інвалідністю в Україні зросла на 10%», 15.06.2024. URL: https://zmina.info/news/za-dva-roky-kilkist-lyudej-z-invalidnistyu- v-ukrayini-zrosla-na-10/uk_UA
dc.relation.references14. Зінченко О. І., Харченко А. М. Корпоративна соціальна відповідальність в Україні: сучасні реалії та перспективи розвитку. Бізнес- інформ. 2013. No 4. С. 281-286.uk_UA
dc.relation.references15. Золотарьова О. В., Лебедєва В. К. Соціальна відповідальність: Конспект лекцій. Дніпро: НМетАУ, 2018. 175 с.uk_UA
dc.relation.references16. «Інклюзивна кав’ярня «Янгол» святкує першу річницю: з якими викликами зіштовхнулися в роботі», 05.06.2025. URL: https://varosh.com.ua/noviny/inklyuzyvna-kavyarnya-yangol-svyatkuye-pershu- richnyczyu-z-yakymy-vyklykamy-zishtovhnulysya-v-roboti/.uk_UA
dc.relation.references17. Колот А. М. Корпоративна соціальна відповідальність: еволюція та розвиток теоретичних поглядів. URL: http://surl.li/bhqjw.uk_UA
dc.relation.references18. Корпоративна соціальна відповідальність / за заг. ред. Т. С. Смовженко, А. Я. Кузнєцової; вид. 2-е, виправл. і доп. Київ: УБС НБУ, 2010. 314 с.uk_UA
dc.relation.references19. Котлер Філіп, Лі Ненсі. Корпоративна соціальна відповідальність. Як зробити якомога більше добра для вашої компанії та суспільства / Пер. з англ. С. Яринич. К.: Стандарт, 2005. 302 с.uk_UA
dc.relation.references20. Лиска П. О. Корпоративна соціальна відповідальність: світовий та український досвід; шляхи глобальної імплементації. Сталий розвиток економіки. 2024. No1(48). 331-338. DOI: https://doi.org/10.32782/2308-1988/2024- 48-45.uk_UA
dc.relation.references21. Лінгур Л. М. Роль корпоративної соціальної відповідальності у формуванні стратегії розвитку підприємства: сучасний підхід. Економіка та суспільство. 2023. Вип. 49. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-49-11.uk_UA
dc.relation.references22. Ломачинська І. А., Халєєва Д. В., Шмагіна В. В. Корпоративна соціальна відповідальність як інструмент забезпечення соціально-економічної безпеки та соціальної інклюзії. Ринкова економіка. 2022. Т. 21. No 2. URL: https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/1703817.uk_UA
dc.relation.references23. Малюта Л., Завідна Л., Владимир О., Рудан В. Корпоративна соціальна відповідальність – важливий інструмент забезпечення економічної безпеки бізнесу під час війни / Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, цифровізація та інновації: монографія; за ред. д.е.н., проф. О. А. Сороківської]. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2024. 593 с. С. 387-400.uk_UA
dc.relation.references24. «Мережа ресторанів «Привіт»: справжня інклюзивність – це створення комфортних умов для всіх гостей», 27 листопада 2024 р. URL: https://tykyiv.com/establishments/merezha-restoraniv-privit-spravzhnia-inkliuzivnist- tse-stvorennia-rivnikh-umov-dlia-vsikh-gostei/.uk_UA
dc.relation.references25. Мізюк Б. М. Основи стратегічного управління: підручник. Львів: «Магнолія-2006», 2021. 744 с.uk_UA
dc.relation.references26. Нагайчук Н. Г., Якушев О. В., Тернова Л. Ю. Інклюзія послуг підприємств готельно-ресторанного бізнесу в контексті забезпечення їх якості. Актуальні проблеми економіки. 2024. No 11. Том 2 (281/2). С. 91-106. https://doi.org/10.32752/1993-6788-2024-2-281-91-106.uk_UA
dc.relation.references27. Офіційний сайт ГС «Всеукраїнське громадське об’єднання «Національна Асамблея людей з інвалідністю України» (ВГО «НАІУ»). URL: https://naiu.org.ua/pro-naiu.uk_UA
dc.relation.references28. Офіційний сайт Громадської організації людей з інвалідністю Fight For Right. URL: https://ffr.org.ua/.uk_UA
dc.relation.references29. Офіційний сайт мережі піцерій «Veterano Pizza». URL: https://veteranopizza.com/.uk_UA
dc.relation.references30. Охріменко О. О., Фоменко Д. В., Ситайло У. В. Інтеграція цілей сталого розвитку ООН у бізнес-стратегії корпоративної соціальної відповідальності: виклики та можливості консалтингу. Здобутки економіки: перспективи та інновації. 2024. No 10. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.13326287.uk_UA
dc.relation.references31. Петрашко Л. Корпоративна соціальна відповідальність в українській бізнес практиці. Міжнародна економічна політика. 2011. С. 115-141. https://journals.uran.ua/jiep/article/view/27599/0?utm_source=chatgpt.com.uk_UA
dc.relation.references32. Сімакова О.О., Ніколайчук О.А., Слащева А.В., Попова С.Ю., Попова В.В. Проблеми удосконалення організації обслуговування на підприємствах готельно-ресторанного господарства. Вісник Хмельницького національного університету. 2020. Т. 1. No. 4. С. 181-185.uk_UA
dc.relation.references33. Сороківська О., Кужда Т., Кіналь Н. Цифрові ризики та інформаційна безпека корпоративного сектору. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: «Економічні науки», 2025. No3(1). Том 342. С. 95-105. https://heraldes.khmnu.edu.ua/index.php/heraldes/article/view/1890/1927.uk_UA
dc.relation.references34. Стручок В. С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 156 с.uk_UA
dc.relation.references35. Стручок В. С. Техноекологія та цивільна безпека. Частина «Цивільна безпека». Навчальний посібник. Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2022. 150 с.uk_UA
dc.relation.references36. Філиппова С. В. Соціальна відповідальність у стратегії управління вітчизняним підприємством: проблемні питання інтегрування механізму. Економіка: реалії часу. 2017. No 2(30). С. 5-17. URL: http://economics.opu.ua/files/archive/2017/No2/5.pdf.uk_UA
dc.relation.references37. Храпкіна В. В., Тиран О. В. Розвиток корпоративної соціальної відповідальності у діяльності сучасної української компанії. Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. 2022. No 2(125). С. 119-124. https://doi.org/10.32840/1814-1161/2022-2-19.uk_UA
dc.relation.references38. Шеремета А., Лункіна Т. Корпоративна соціальна відповідальність як інструмент підвищення ефективності управління підприємством: теоретичні підходи та практичний вплив. Сталий розвиток економіки. 2025. No 3 (54). С. 181-184. URL: https://doi.org/10.32782/2308-1988/2025-54-27.uk_UA
dc.relation.references39. «Щоб опанувати професію: у Чернівцях відкрили інклюзивну кав’ярню, де відвідувачів обслуговує молодь з інвалідністю», 07.12.2023. URL: https://suspilne.media/chernivtsi/633604-sob-opanuvati-profesiu-u-cernivcah- vidkrili-inkluzivnu-kavarnu-de-vidviduvaciv-obslugovue-molod-z-invalidnistu/.uk_UA
dc.relation.references40. Cloquet I., Palomino M., Shaw G., Stephen G. and Taylor T. (2018), Disability, social inclusion and the marketing of tourist attractions. Journal of Sustainable Tourism, Vol. 26 No. 2, pp. 221–237.uk_UA
dc.relation.references41. Diversity & Inclusion. Marriott International. (n.d.). URL: https://www.marriott.com/diversity/diversity-and-inclusion.mi.uk_UA
dc.relation.references42. Diversity, equity & inclusion – hyatt about. (n.d.). URL: https://about.hyatt.com/en/inclusion-diversity1.html.uk_UA
dc.relation.references43. ISO 26000. URL: http://www.iso.org/iso/home.html.uk_UA
dc.relation.references44. Green Paper on ageing: Fostering solidarity and responsibility between generations (2021). URL: https://eur-lex.europa.eu/legal- content/EN/TXT/?uri=CELEX:52021DC0050.uk_UA
dc.relation.references45. Hilton. (2019). Inclusion diversity – hilton. URL: https://www.hilton.com/en/corporate/wp- content/uploads/2019/11/20190225_External-Diversity-Brochure.pdf.uk_UA
dc.relation.references46. Jamin A., Gbadamosi G. and Stoyanova-Bozhkova S. (2024). The ecosystem of disability inclusion in hospitality and tourism organisations: an integrative review and research agenda. International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol. 36 No. 13, pp. 38-56. DOI: https://doi.org/10.1108/IJCHM-05-2023-0581.uk_UA
dc.relation.references47. Li, Y., Jiang, L., & Yang, P. (2023). How to drive corporate responsible innovation? A dual perspective from internal and external drivers of environmental protection enterprises. Frontiers in Environmental Science, 10, 1091859. URL: https://doi.org/10.3389/fenvs.2022.1091859.uk_UA
dc.relation.references48. Nash Nithi (2024). Hotel Management and Diversity: How Inclusive Practices Are Shaping Modern Hospitality. URL: https://www.courseadvisor.asia/advisor/hotel-management-and-diversity-how- inclusive-practices-are-shaping-modern-hospitality/.uk_UA
dc.relation.references49. Sorokivska O. Melnyk L., Sherstiuk R., Andrushkiv B., Palianytsia V. (2020). Prospects for implementation of corporate environmental responsibility concept: the EU experience for Ukraine. Independent Journal of Management & Production, No 8. Vol. 11, pp. 600-614.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:241 — готельно-ресторанна справа

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Авторська довідка_Крук.doc48,5 kBMicrosoft WordGöster/Aç
dyplom_Kruk I_M_2025.pdf1,31 MBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları