Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50501
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorАндрушків, Богдан Миколайович-
dc.contributor.advisorAndrushkiv, Bohdan-
dc.contributor.authorМельничук, Володимир Васильович-
dc.contributor.authorMelnychuk, Volodymyr-
dc.date.accessioned2025-12-20T14:07:42Z-
dc.date.available2025-12-20T14:07:42Z-
dc.date.issued2025-12-
dc.date.submitted2025-12-
dc.identifier.citationМельничук В.В. Інноваційні стратегії розвитку підприємств готельно-ресторанного бізнесу ( на прикладі ГРК «Едельвейс») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 241 - готельно-ресторанна справа / наук. кер. Б. М. Андрушків. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 102 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50501-
dc.description.abstractМельничук В.В.Інноваційні стратегії розвитку підприємств готельно- ресторанного бізнесу ( на прикладі ГРК «Едельвейс») Кваліфікаційна робота магістра (102 с., 3 рис., 11 табл., 41 літ. джерел) за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. Тернопіль, 2025. У даній кваліфікаційній роботі магістра обґрунтовано інноваційні стратегії розвитку для сучасних підприємств готельно-ресторанного бізнесу. У контексті цього досліджено теоретико-методичні засади інноваційних стратегій розвитку готельно-ресторанних комплексів, проаналізовано виробничо-господарську діяльність ГРК «Едельвейс» та представлено оцінку конкурентного, зовнішнього та внутрішнього середовища ведення бізнесу, запропоновано цільову модель інноваційного розвитку готельно-ресторанного комплексу «Едельвейс» і систему його стратегічних цілей, представлено проєкт упровадження системи lean- менеджменту та цифрових рішень у ключові бізнес-процеси досліджуваного підприємства. Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення проблеми формування інноваційних стратегій розвитку підприємств індустрії гостинності, зокрема ГРК «Едельвейс» і можуть бути використані ним у процесі удосконалення його діяльності на майбутній період.uk_UA
dc.description.abstractMelnychuk V.V. Innovative development strategies for hotel and restaurant enterprises (HRC “Edelweis” as a case of study) Qualification work of the master (102 p., 3 fig., 11 tabl., 41 lit. sources) on a specialty 241 "Hotel and restaurant business". Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University. Faculty of Economics and Management. Ternopil, 2025. In this master’s qualification thesis, innovative development strategies for modern enterprises in the hotel and restaurant business are substantiated. Within the framework of the study, the theoretical and methodological foundations of innovative development strategies for hotel and restaurant complexes are examined; the production and economic activity of the hotel and restaurant complex “Edelweis” is analyzed; and an assessment of the competitive, external, and internal business environments is presented. A target model of innovative development for the hotel and restaurant complex “Edelweis” and a system of its strategic goals are proposed, along with a project for the implementation of a lean management system and digital solutions in the key business processes of the enterprise under study. Practical significance of the study. The results of the research provide a basis for further studies and for the practical solution of the problem of forming innovative development strategies for enterprises in the hospitality industry, in particular the hotel and restaurant complex “Edelweis,” and may be used by it in the process of improving its operations in the future period.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП ............................................................................................................... 8 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ІННОВАЦІЙНИХ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИХ КОМПЛЕКСІВ........... 11 1.1. Сутність і класифікація інноваційних стратегії розвитку підприємств індустрії гостинності............................................................................................. 11 1.2. Принципи та інструменти Lean-менеджменту у готельно-ресторанному бізнесі ..................................................................................................................... 20 1.3. Цифрова трансформація готельно ресторанних комплексів і синергія з lean менеджментом................................................................................................ 27 Висновки до розділу 1 .......................................................................................... 35 РОЗДІЛ 2 ОЦІНЮВАННЯ ГОСПОДАРСЬКО-ФІНАНСОВОГО СТАНУ ТА УПРАВЛІНСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО КОМПЛЕКСУ «ЕДЕЛЬВЕЙС»................................................................................ 37 2.1 Організаційно-економічна характеристика готельно-ресторанного комплексу «Едельвейс» і ринкове позиціонування............................................ 37 2.2 Аналіз організаційно-операційних та фінансових результатів діяльності готельно-ресторанного комплексу «Едельвейс» ................................................ 43 2.3. Оцінювання та аналіз конкурентного, зовнішнього та внутрішнього середовища готельно-ресторанного комплексу «Едельвейс»........................... 52 Висновки до розділу 2 .......................................................................................... 61 РОЗДІЛ 3 ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО КОМПЛЕКСУ «ЕДЕЛЬВЕЙС» НА ЗАСАДАХ LEAN-МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ................................. 65 3.1. Цільова модель інноваційного розвитку готельно-ресторанного комплексу «Едельвейс» і система стратегічних цілей....................................... 65 3.2. Проєкт упровадження lean-менеджменту та цифрових рішень у ключові бізнес-процеси готельно-ресторанного комплексу «Едельвейс» ..................... 71 3.3 Економіко-математичне моделювання та економічне обґрунтування ефектів синергії lean-менеджменту і цифрових технологій у розвитку готельно-ресторанного комплексу «Едельвейс» ................................................ 76 Висновки до розділу 3 .......................................................................................... 82 РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ .............................................................................................................. 84 4.1. Стан охорони праці на досліджуваному підприємстві – готельно- ресторанному комплексі «Едельвейс» ................................................................ 84 4.2. Забезпечення гігієни та санітарії праці у готельно-ресторанному комплексі «Едельвейс» ......................................................................................... 87 4.3. Безпека в надзвичайних ситуаціях та локалізація небезпек для готельно- ресторанного комплексу «Едельвейс» ................................................................ 90 Висновки до розділу 4 .......................................................................................... 92 ВИСНОВКИ..................................................................................................... 94 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ....................................................... 98uk_UA
dc.format.extent1-102-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectінноваційний розвитокuk_UA
dc.subjectінноваційний проєктuk_UA
dc.subjectінноваційна стратегіяuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectринок готельно-ресторанних послугuk_UA
dc.subjectсистема lean-менеджментуuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectinnovative developmentuk_UA
dc.subjectinnovation projectuk_UA
dc.subjectinnovation strategyuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjecthotel and restaurant services marketuk_UA
dc.subjectlean-management systemuk_UA
dc.titleІнноваційні стратегії розвитку підприємств готельно-ресторанного бізнесу ( на прикладі ГРК «Едельвейс»)uk_UA
dc.title.alternativeInnovative development strategies for hotel and restaurant enterprises (HRC “Edelweis” as a case of study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Мельничук В.В., 2025uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc658.64uk_UA
dc.relation.references1. Балацька Н. Ю., Калєнік К. В. Стратегії інноваційного розвитку в індустрії гостинності. Scientific Notes of Lviv University of Business and Law. 2021. Вип. 31. С. 20–27. URL: https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/504uk_UA
dc.relation.references2. Балацька Н. Ю., Репринцева В. М. Особливості та перспективи розвитку готельного бізнесу в Україні. Молодий вчений. 2016. No 1(28). С. 12–15.uk_UA
dc.relation.references3. Вдовічена О., Паламарек К. Роль світових інноваційних технологій у розвитку готельно-ресторанного бізнесу. Інновації та технології в сфері послуг і харчування. 2024. No 2 (12). С. 22-27.uk_UA
dc.relation.references4. Владимир О. М., Малюта Л. Я., Рудан В. Я. Особливості функціонування сфери гостинності та туризму на засадах інклюзивності: міжнародний досвід та українські реалії. Інклюзивна економіка. 2025. No 3(09). С. 24–32.uk_UA
dc.relation.references5. Владимир О., Малюта Л., Рудан В. Інтеграція дизайну в готельноресторанний бізнес: ефекти для туризму та розвитку місцевих громад. Економічний аналіз. 2022. Том 32. No 3. С. 307-313.uk_UA
dc.relation.references6. ГРК «Едельвейс». Facebook-сторінка. URL: https://www.facebook.com/WeddingEdelweiss/uk_UA
dc.relation.references7. Гузар У., Голод А., Паска М., Петришин Н., Тесля О., Тихоновський М. Особливості та перспективи розвитку індустрії гостинності в Україні. Financial and Credit Activity: Problems of Theory and Practice. 2024. No 3(56). С. 410–422. DOI: https://doi.org/10.55643/fcaptp.3.56.2024.4371uk_UA
dc.relation.references8. Д’яконова А., Тітомир Л., Жовтяк К. Інноваційні технології як фактор формування стратегії управління якістю послуг в готельно-ресторанному бізнесі. Економіка та суспільство. 2023. No 54. DOI: https://doi.org/10.32782/2524- 0072/2023-54-22 (дата звернення: 12.06.2025).uk_UA
dc.relation.references9. Дащук Ю., Матвійчук Л. Туристична політика в умовах сьогодення: досвід України. Економіка та суспільство. 2022. No 36. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1122 (дата звернення: 27.06.2025).uk_UA
dc.relation.references10. Друкер П. Як забезпечити успіх в бізнесі: новаторство і підприємництво. К. : України, 1994. 319 с.uk_UA
dc.relation.references11. Завідна Л.Д. Формування стратегії розвитку підприємства готельного господарства. Науково-виробничий журнал «Бізнес-навігатор». Вип. 1 (57). 2020. С. 120-125.uk_UA
dc.relation.references12. Захарченко В.І., Корсікова Н.М, Меркулов М.М. Інноваційний менеджмент: теорія і практика в умовах трансформації економіки : навч. посібник. К.: Центр навчальної літератури, 2012. 448 с.uk_UA
dc.relation.references13. Кіш Г. Інноваційні технології в діяльності готельно-ресторанних підприємств. Актуальні питання у сучасній науці. 2023. No 6 (12). С. 65-77.uk_UA
dc.relation.references14. Коваленко Н. О. Інноваційні напрямки розвитку індустрії гостинності в Україні. Європейські перспективи. 2015. Вип. 7. С. 174. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evpe_2015_7_32.uk_UA
dc.relation.references15. Ковальчук С. Дослідження стану та тенденцій розвитку індустрії гостинності України. Трансформаційна економіка. 2024. No 2 (7), С. 27-32.uk_UA
dc.relation.references16. Лисюк Т., Терещук О., Пасічник М. Інноваційні технології у готельно-ресторанному господарстві. Економіка та суспільство. 2022. No 40. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-40-11.uk_UA
dc.relation.references17. Лисюк Т.В., Матвійчук Л.Ю., Лепкий М.І. Інноваційні інформаційні технології туристичних підприємств. Економічний форум, 2021. No 1(3), С. 78-87.uk_UA
dc.relation.references18. Малюта Л. Я. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства: навчальний посібник. Тернопіль, ФОП Паляниця В.А., 2016. 232с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/17974/5/uk_UA
dc.relation.references19. Малюта Л. Я., Кузь Т. І., Нагорняк Г. С. Можливості застосування 107 інноваційних підходів в організації ресторанного бізнесу. Матеріали наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, 16-17 травня 2019 р. Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя. 2019. С. 160-161. URL:http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/28078/2/XXI_NK_2019_Maliuta_LOppor t unity_application_uk_UA
dc.relation.references20. Малюта Л. Я., Мельник Л. М., Нагорняк Г. С., Шерстюк Р. П. Організаційно-економічні засади розвитку інноваційного процесу вітчизняних закладів готельно-ресторанної сфери в туристичному контексті. Соціальноекономічні проблеми і держава. 2017. Вип. 1(16). С. 148-158. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2017/17nhsvtk.pdf.uk_UA
dc.relation.references21. Малюта Л.Я., Островська Г.Й., Шерстюк Р.П. Event-менеджмент в індустрії туризму. Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. 2021. Вип. 6(39). С. 114-127.uk_UA
dc.relation.references22. Мініч І. Механізми адаптації міжнародного досвіду підвищення продуктивності праці у сфері готельно-ресторанного бізнесу України. Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації. 2025. Т. 8. No 1. С. 132–144.uk_UA
dc.relation.references23. Небаба Н. О., Горб К. М., Мартиненко О. К. Інноваційний розвиток підприємств індустрії гостинності. Науковий погляд: економіка та управління. 2023. No 2(82). С. 65–73.uk_UA
dc.relation.references24. Павленчик Н. Ф., Паска М., Камінський Л.-Р. Ю., Боєчко Л. А., Крижанівський Т. Я. Digital modernization of hospitality industry enterprises: key cases and economic effects. Scientific Notes of Lviv University of Business and Law. 2025. Вип. 46. С. 32–42. URL: https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/1753.uk_UA
dc.relation.references25. Поворознюк І. Інноваційний розвиток підприємств готельного господарства. Економічні горизонти. 2024. No 1(27). С. 121–128. DOI: https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(27).2024.299099.uk_UA
dc.relation.references26. Філіпчук С. Інноваційний розвиток індустрії гостинності України в умовах невизначеності. Економіка та суспільство. 2025. No 77. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-77-16.uk_UA
dc.relation.references27. Яремко З.М., Тимошук С.В., Третяк О.І. Охорона праці: навч. посіб. 109 Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2010. 234с.uk_UA
dc.relation.references28. Ampuero-Rodas A., Palma-Farfan J., Quiroz-Flores J. Improving Service Levels in the Hotel Industry through a Lean Service Model: A Case Study // 22nd LACCEI International Multi-Conference for Engineering, Education, and Technology: Sustainable Engineering for a Diverse, Equitable, and Inclusive Future at the Service of Education, Research, and Industry for a Society 5.0, 17–19 July 2024, San Jose, Costa Rica. URL: https://laccei.org/LACCEI2024- CostaRica/papers/Contribution_141_final_a.pdf.uk_UA
dc.relation.references29. Anwar F. A., Deliana D., Suyamto S. Digital Transformation in the Hospitality Industry: Improving Efficiency and Guest Experience. International Journal of Management Science and Information Technology. 2024. Vol. 4, No 2. С. 428–437. DOI: https://doi.org/10.35870/ijmsit.v4i2.3201.uk_UA
dc.relation.references30. Ben Chikha I., Dana L.-P., Jarboui A. Chapter 15: Digital Transformation in Tourism and Hospitality: Towards Sustainable and Innovative Management // Digital Transformation in Tourism and Hospitality: Sustainable Management Strategies for Long-Term Excellence. 2025. Emerald Publishing Limited. DOI: https://doi.org/10.1108/978-1-80592-425-8.uk_UA
dc.relation.references31. Buhalis P. D., Buhalis D., O’Connor P., Leung R. Smart hospitality: from smart cities and smart tourism towards agile business ecosystems in networked destinations. International Journal of Contemporary Hospitality Management. 2023. Vol. 35. URL: https://doi.org/10.1108/IJCHM-04-2022-0497.uk_UA
dc.relation.references32. Busulwa R., Pickering M., Mao I. Digital transformation and hospitality management competencies: Toward an integrative framework. International Journal of Hospitality Management. 2022. Vol. 102. Article 103132. URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0278431921002759.uk_UA
dc.relation.references33. Café Chalet Edelweiss Holiday Home (Zbarazh). Booking.com. URL: https://www.booking.com/hotel/ua/cafe-chalet-edelweiss.ru.html.uk_UA
dc.relation.references34. Café Chalet Edelweiss Holiday Home, Zbarazh. Skyscanner Україна. URL: https://www.skyscanner.com.ua/ua/ru-ru/uah/hotels/ukraine/zbarazh- hotels/cafe-chalet-edelweiss-holiday-home/ht-204237583.uk_UA
dc.relation.references35. Edelweiss Complex. Instagram-профіль. URL: https://www.instagram.com/edelweis_complex/.uk_UA
dc.relation.references36. Gładysz B., Buczacki A., Haskins C. Lean Management Approach to Reduce Waste in HoReCa Food Services. Resources. 2020. Vol. 9. Article 144. URL: https://doi.org/10.3390/resources9120144.uk_UA
dc.relation.references37. Gupta S. K., Sharma M., Sunder M. V. Lean services: a systematic review. International Journal of Productivity and Performance Management. 2016. Vol. 65, No 8. С. 1025–1056. URL: https://doi.org/10.1108/IJPPM-02-2015-0032.uk_UA
dc.relation.references38. Hotel and restaurant complex “Edelveys”, Zbarazh. Hotels24.ua. URL: https://hotels24.ua/uk/Zbarazh/Hotel-and-restaurant-complex-Edelveys-16025.html.uk_UA
dc.relation.references39. Ka X., Ying T., Tang J. A Conceptual Model for Developing Digital Maturity in Hospitality Micro and Small Enterprises. Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research. 2023. Vol. 18. С. 1511–1528. URL: https://doi.org/10.3390/jtaer18030076.uk_UA
dc.relation.references40. Perdomo-Verdecia V., Sacristán-Díaz M., Garrido-Vega P. Lean management in hotels: Where we are and where we might go. International Journal of Hospitality Management. 2022. Vol. 104. Article 103250. URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0278431922001128.uk_UA
dc.relation.references41. Rauch E., Damian A., Holzner P., Matt D. T. Lean Hospitality — Application of Lean Management Methods in the Hotel Sector. Procedia CIRP. 2016. Vol. 41. Pp. 614–619. URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2212827116000305.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:241 — готельно-ресторанна справа

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Авторська довідка_Мельничук.doc49 kBMicrosoft WordGöster/Aç
dyplom_Melnychuk V_V_2025.pdf1,11 MBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları