Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50499
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorФедишин, Ірина Богданівна-
dc.contributor.advisorFedyshyn, Iryna-
dc.contributor.authorРоманський, Назар Юрійович-
dc.contributor.authorRomanskyi, Nazar-
dc.date.accessioned2025-12-19T21:12:50Z-
dc.date.available2025-12-19T21:12:50Z-
dc.date.issued2025-12-
dc.date.submitted2025-12-
dc.identifier.citationРоманський Н.Ю. Інноваційні методи стимулювання попиту на підприємствах готельно-ресторанної сфери (на прикладі ресторану «Централе») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 241 - готельно-ресторанна справа / наук. кер. І. Б. Федишин. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 80 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50499-
dc.description.abstractРоманський Н.Ю. Кваліфікаційна робота магістра на тему: «Інноваційні методи стимулювання попиту на підприємствах готельно-ресторанної сфери (на прикладі ресторану «Централе») виконана на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту. Тернопіль, 2025. Кваліфікаційна робота магістра: 80 сторінок, 8 рисунків, 16 таблиць, 29 літературних джерел. Метою роботи є дослідження теоретичних основ попиту та його стимулювання у сфері послуг, зокрема вироблення на основі аналізу ресторану «Централе» пропозицій щодо стимулювання попиту та підвищення ефективності діяльності досліджуваного закладу. Методи дослідження − аналіз, синтез, індукція, дедукція, контент аналіз. У кваліфікаційній роботі магістра досліджено теоретичні основи попиту та його стимулювання у сфері послуг; проаналізовано господарську та інноваційну діяльність підприємства сфери послуг - ресторану «Централе»; подано основні напрями удосконалення стимулювання попиту з використанням інновацій, зокрема через введення посади hr-менеджера з використанням процесного підходу у ресторанному закладі, запропоновано використовувати маркетинг на основі даних у стимулюванні попиту ресторану «Централе» та подано рекомендації з підвищення ефективності внутрішньофірмового навчання кадрів на ресторанному підприємстві. Результати дослідження рекомендовано до впровадження в діяльність ресторану «Централе».uk_UA
dc.description.abstractRomanskyi N.Y. Master's thesis on the topic: “Innovative methods of stimulating demand in the hotel and restaurant sector (Restaurant “Centrale” as a case of study) ” completed to obtain a master's degree in the specialty 241 “Hotel and Restaurant Business.” Ivan Pul'uj Ternopil National Technical University, Faculty of Economics and Management. Ternopil, 2025. Master's thesis: 80 pages, 8 figures, 16 tables, 29 references. The purpose of the thesis is to study the theoretical foundations of demand and its stimulation in the service sector, in particular, to develop proposals for stimulating demand and improving the efficiency of the restaurant “Centrale” based on its analysis. Research methods: analysis, synthesis, induction, deduction, content analysis. The master's thesis examines the theoretical foundations of demand and its stimulation in the service sector; analyzes the economic and innovative activities of a service enterprise, the “Centrale” restaurant; the main directions for improving demand stimulation using innovations are presented, in particular through the introduction of the position of HR manager using a process approach in a restaurant, it is proposed to use data-driven marketing to stimulate demand at the “Centrale” restaurant, and recommendations are given for improving the effectiveness of in-house staff training at a restaurant enterprise. The results of the study are recommended for implementation in the activities of the “Centrale” restaurant.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………….8 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОПИТУ ТА ЙОГО СТИМУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ПОСЛУГ………………………………………..9 1.1. Сутність та значення стимулювання попиту у готельно-ресторанній сфері………………………………………………………………………………..9 1.2. Поняття інновацій та їх роль у розвитку готельно-ресторанного бізнесу……………………………………………………………………………...15 1.3. Особливості управління інноваційними процесами для стимулювання попиту підприємств сфери ресторанних послуг………………………………...21 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ПОСЛУГ……………………………………………………………………………27 2.1. Загальна характеристика ресторанного закладу Centrále……………27 2.2. Аналіз основних фінансових показників діяльності досліджуваного ресторану …………………………………………………………………………..35 2.3. Аналіз маркетингового інструментарію, застосовуваного для розроблення концепції розвитку ресторанного закладу………………………..40 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ СТИМУЛЮВАННЯ ПОПИТУ З ВИКОРИСТАННЯМ ІННОВАЦІЙ………………………………..49 3.1. Стимулювання попиту через введення посади HR-менеджера з використанням процесного підходу у ресторанному закладі…………………..49 3.2. Маркетинг на основі даних у стимулюванні попиту ресторану Centrále ……………………….……………………………………………………..57 3.3. Рекомендації з підвищення ефективності внутрішньофірмового навчання кадрів на ресторанному підприємстві………………………………….63 РOЗДIЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ………………………………………………………………………..69 4.1. Вплив технологічного прогресу на умови праці в індустрії гостинності…………………………………………………………………………69 4.2. Засоби індивідуального захисту……………………………………….71 ВИСНОВКИ………………………………………………………………….75 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………77uk_UA
dc.format.extent1-80-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectресторанuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectстимулюванняuk_UA
dc.subjecthr-менеджерuk_UA
dc.subjectdata-driven marketinguk_UA
dc.subjectrestaurantuk_UA
dc.subjectdemanduk_UA
dc.subjectstimulationuk_UA
dc.subjectHR manageruk_UA
dc.subjectdata-driven marketinguk_UA
dc.titleІнноваційні методи стимулювання попиту на підприємствах готельно-ресторанної сфери (на прикладі ресторану «Централе»)uk_UA
dc.title.alternativeInnovative methods of stimulating demand in the hotel and restaurant sector (Restaurant “Centrale” as a case of study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Романський Н.Ю., 2025uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.relation.references1. Антошкова Н.А. Аналіз ринку ресторанного бізнесу в Україні / Трансформаційна економіка. № 5 (05), 2023. С.7-13uk_UA
dc.relation.references2. Барна М.Ю., Гліненко Л.К. Дайновський Ю.А. Маркетингові дослідження у сфері готельно-ресторанного і туристичного бізнесу: проблеми і недоліки. Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі. 2021. № 1. URL: https://doi.org/10.36477/tourismhospceeuk_UA
dc.relation.references3. Власова Н.О. Економіка готельно-ресторанного господарства. Х.: Світ книги, 2016. 389 с.uk_UA
dc.relation.references4. Інноваційний менеджмент: підручник / Микитюк П.П., Брич В.Я., Шкільняк М.М., Микитюк Ю.І.. Тернопіль : Економ. думка ТНЕУ, 2019. 518 с.uk_UA
dc.relation.references5. Кайда І. Цифрова трансформація як ключовий фактор підвищення конкурентоспроможності українського бізнесу. Економіка та суспільство. 2025. № 72. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-72-103uk_UA
dc.relation.references6. Ковальчук С.С., Антоненко І.Я., Доценко В.Ф. Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі: матеріали XII Всеукраїнської науково- практичної конференції (16–17 травня 2023 р.). Київ: НУХТ, 2023. 197 с. URL: https://dspace.nuft.edu.ua/items/64f1e8dd-22e8-44f6-afc1-fcf4e7a38ca1uk_UA
dc.relation.references7. Маркетинговий менеджмент: Підручник / Ф. Котлер, К.Л. Келлер, А.Ф. Павленко та ін. К.: Видавництво «Хімджест», 2008. 720 сuk_UA
dc.relation.references8. Мартиненко В.М. Стимулювання попиту за допомогою цінової політики. Дисертація. 2021. Київ: Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2021. 200 с.uk_UA
dc.relation.references9. Мартієнко А.І., Дишкантюк О.В. Сутність гостинності як економічної категорії. Економіка: реалії часу. 2017. № 2(30). С. 72-78.uk_UA
dc.relation.references10. Мельник Л.М., Будна Ю.А., Янч О.В. Вплив сталого розвитку на імідж і маркетинг у готельному бізнесі : матеріали конф. «Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні», Вінниця: ВНТУ, 2024. С.81-83uk_UA
dc.relation.references11. Мозольський Е.В., Стригуль Л.С. Інновації у готельно-ресторанному бізнесі та їх вплив на підвищення якості продукції та послуг: матеріали 2-ї Міжнародної наук.-практ. конф. «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», 26–27 листопада 2024 р. Харків: НТУ «ХПІ», 2024. С. 238-241. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85537uk_UA
dc.relation.references12. Опришко В.Ф. Важливий внесок у розвиток міжнародного процесуального права . Правове регулювання економіки. 2012. No 11-12. С. 494-498uk_UA
dc.relation.references13. Особливості удосконалення управління сферою послуг у контексті індустрії 4.0 / Андрушків Б.М. та ін. // Галицький економічний вісник, Тернопіль. 2024. Том 91. No 6. С. 142–149uk_UA
dc.relation.references14. Романський Н. Потенціал українського бізнесу як чинник структурної стабільності та економічного розвитку держави: Матеріали XV Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 17 листопада 2025 р., ФОП Паляниця В.А., 2025. С.57-59uk_UA
dc.relation.references15. Савіцька О.П. Маркетингове забезпечення діяльності підприємств сфери послуг. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні виклики та тенденції розвитку підприємств сфери послуг», присвяченої 100-річчю від дня народження професора М. І. Шкарупи. Київ: ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана», 2020. С. 65uk_UA
dc.relation.references16. Стойко І., Дудкін П., Джиджора Л. Industry 4.0: State, problems, prospects of HoReCa in Ukraine. Соціально-економічні проблеми і держава (електронний журнал). 2023. Вип. 1 (28). С. 95-103. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siihiu.pduk_UA
dc.relation.references17. Стойко І., Тивонюк В. Фактори задоволеності клієнтів у готельній індустрії. Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика: .зб. тез доп. V Міжнародної науково-практичної конференції "Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика" (15-16 травня 2025 року, м. Львів). С. 201-205uk_UA
dc.relation.references18. Федишин І.Б. Методичні вказівки для самостійної роботи та виконання індивідуального науково-дослідного завдання з предмету «Управління проєктами в готельно-ресторанному бізнесі» для студентів спеціальності J2 «Готельно-ресторанна справа та кейтеринг» освітньо- кваліфікаційного рівня «Магістр». Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2025. 29 с.uk_UA
dc.relation.references19. Шерстюк Р.П., Скемська І.О. Конкурентні стратегії підприємств та їх вплив на досягнення стійкої конкурентоспроможності. Збірник тез доповідей X Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 24-25 листопада 2021 року. Т. : ФОП Паляниця В. А., 2021. Том II. С. 122uk_UA
dc.relation.references20. Шумпетер Й.А. Теорія економічного розвитку: Дослідження прибутків, капіталу, кредиту, відсотка та ділового циклу. Нью-Брансвік, Нью- Джерсі: Transaction Publishers, 1983. 255 с.uk_UA
dc.relation.references21. Buiak, L., Harmatiy, N., Fedyshyn, I., Pryshliak, K. . The Impact Of Crisis Events In Ukraine On The Export Of Agricultural Products To Eu Countries And The World. Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development, 45(2), 2023. 193–201. URL: https://doi.org/10.15544/mts.2023.19uk_UA
dc.relation.references22. Christensen C. M. The Innovator's Dilemma: When New Technologies Cause Great Firms to Fail. Harvard Business School Press, 1997. 225 p.uk_UA
dc.relation.references23. Drucker P. F. Innovation and Entrepreneurship. Harper & Row, 1985. 293 p.uk_UA
dc.relation.references24. Holzinger, A., Malle, B., Saranti, A., & Pfeifer, B. Towards multi-modal causability with Graph Neural Networks enabling information fusion for explainable AI. Information Fusion, 2021, рр. 28–37. https://doi.org/10.1016/j.inffus.2021.01.008uk_UA
dc.relation.references25. Ottenbacher, M. C. Innovation management in the hospitality industry: Different strategies for achieving success. Journal of Hospitality & Tourism Research, 31(4), 2007. рр. 431–454. URL: https://doi.org/10.1177/1096348007302352uk_UA
dc.relation.references26. Skinner, H., Sarpong, D., White, G. Meeting the needs of the Millennials and Generation Z: gamification in tourism through geocaching. Journal of Tourism Futures, 4(1), 2018. рр. 93–104. URL: https://doi.org/10.1108/jtf-12-2017-0060uk_UA
dc.relation.references27. Porter M.E. Competitive Advantage: Creating and Sustaining Superior Performance. Free Press, 1985. 557 p.uk_UA
dc.relation.references28. Ресторанний бізнес та інновації. Back of House. URL: https://backofhouse.io/resources/the-most-surprising-innovations-in-restaurant-techuk_UA
dc.relation.references29. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня "магістр" всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання "Безпека в надзвичайних ситуаціях" / В.С.Стручок. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А. 156 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Appears in Collections:241 — готельно-ресторанна справа

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Авторська довідка_Романський.doc47 kBMicrosoft WordView/Open
dyplom_Romanskyi N_Iu_2025.pdf1,57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools