Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50480
| Назва: | Автономні локальні сервери як засіб превенції і подолання освітніх втрат |
| Інші назви: | Autonomous local servers as a mean of preventing and overcoming educational losses |
| Автори: | Чикало, Ігор Chykalo, Ihor |
| Приналежність: | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна Ternopil Volodymyr Hnatyuk National Pedagogical University, Ukraine |
| Бібліографічний опис: | Чикало І. Автономні локальні сервери як засіб превенції і подолання освітніх втрат / Ігор Чикало // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 26 листопада 2025 р. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2025. — С. 130–132. — (Цифровізація освіти: загрози та можливості). |
| Бібліографічне посилання: | Чикало І. Автономні локальні сервери як засіб превенції і подолання освітніх втрат // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, Тернопіль, 26 листопада 2025 р. 2025. С. 130–132. |
| Bibliographic citation (APA): | Chykalo, I. (2025). Avtonomni lokalni servery yak zasib preventsii i podolannia osvitnikh vtrat [Autonomous local servers as a mean of preventing and overcoming educational losses]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 26 November 2025, Ternopil, 130-132. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian]. |
| Bibliographic citation (CHICAGO): | Chykalo I. (2025) Avtonomni lokalni servery yak zasib preventsii i podolannia osvitnikh vtrat [Autonomous local servers as a mean of preventing and overcoming educational losses]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“ (Tern., 26 November 2025), pp. 130-132 [in Ukrainian]. |
| Є частиною видання: | Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 2025 Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 2025 |
| Конференція/захід: | Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ |
| Журнал/збірник: | Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ |
| Дата публікації: | 26-лис-2025 |
| Дата внесення: | 19-гру-2025 |
| Видавництво: | ФОП Паляниця В. А. PE Palianytsia V.A. |
| Місце видання, проведення: | Тернопіль Ternopil |
| Часове охоплення: | 26 листопада 2025 р. 26 November 2025 |
| УДК: | 37.014.09 004.738 |
| Теми: | освітні втрати автономні локальні сервери цифрові інструменти превенція освітніх втрат подолання освітніх втрат |
| Кількість сторінок: | 3 |
| Діапазон сторінок: | 130-132 |
| Початкова сторінка: | 130 |
| Кінцева сторінка: | 132 |
| Короткий огляд (реферат): | В останні десятиліття освітній процес дедалі більше переходить в онлайн- площину. Війна, техногенні катастрофи та інші кризові ситуації актуалізували проблему освітніх втрат, спричинених відсутністю інтернету чи електропостачання. Ефективним інструментом їх превенції та подолання освітніх втрат є автономні локальні сервери, які забезпечують безперервний доступ до електронних бібліотек, курсів і тестових середовищ навіть за умов повної ізоляції від глобальної мережі. Використання таких серверів створює передумови для сталості освітнього процесу та мінімізації наслідків кризових викликів |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50480 |
| ISBN: | 978-617-8751-05-0 |
| Власник авторського права: | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025 |
| URL-посилання пов’язаного матеріалу: | https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1280825.pdfERIC |
| Перелік літератури: | 1. Kabugo D. Utilizing Open Education Resources to enhance students’ learning outcomes during the COVID-19 schools lockdown: A case of Kolibri by selected government schools in Uganda. 2020. URL: https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1280825.pdfERIC, EJ128082. – Available at: (дата звернення 29.10.2025). 2. United Kingdom. Department of Foreign Affairs and Trade. Foundation for Education in Conflict-Affected and/or Fragile States. Australia. Department of Foreign Affairs and Trade. Canberra : DFAT, 2020. 64 р |
| References: | 1. Kabugo D. Utilizing Open Education Resources to enhance students’ learning outcomes during the COVID-19 schools lockdown: A case of Kolibri by selected government schools in Uganda. 2020. URL: https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1280825.pdfERIC, EJ128082, Available at: (Date of appeal 29.10.2025). 2. United Kingdom. Department of Foreign Affairs and Trade. Foundation for Education in Conflict-Affected and/or Fragile States. Australia. Department of Foreign Affairs and Trade. Canberra : DFAT, 2020. 64 r |
| Тип вмісту: | Conference Abstract |
| Розташовується у зібраннях: | Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ICPDT_2025_Chykalo_I-Autonomous_local_servers_130-132.pdf | 505,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | |
| ICPDT_2025_Chykalo_I-Autonomous_local_servers_130-132__COVER.png | 486,76 kB | image/png | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.