Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50480
Összes dokumentumadat
| DC mező | Érték | Nyelv |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Чикало, Ігор | |
| dc.contributor.author | Chykalo, Ihor | |
| dc.coverage.temporal | 26 листопада 2025 р. | |
| dc.coverage.temporal | 26 November 2025 | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-19T10:13:11Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-19T10:13:11Z | - |
| dc.date.created | 2025-11-26 | |
| dc.date.issued | 2025-11-26 | |
| dc.identifier.citation | Чикало І. Автономні локальні сервери як засіб превенції і подолання освітніх втрат / Ігор Чикало // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 26 листопада 2025 р. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2025. — С. 130–132. — (Цифровізація освіти: загрози та можливості). | |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8751-05-0 | |
| dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50480 | - |
| dc.description.abstract | В останні десятиліття освітній процес дедалі більше переходить в онлайн- площину. Війна, техногенні катастрофи та інші кризові ситуації актуалізували проблему освітніх втрат, спричинених відсутністю інтернету чи електропостачання. Ефективним інструментом їх превенції та подолання освітніх втрат є автономні локальні сервери, які забезпечують безперервний доступ до електронних бібліотек, курсів і тестових середовищ навіть за умов повної ізоляції від глобальної мережі. Використання таких серверів створює передумови для сталості освітнього процесу та мінімізації наслідків кризових викликів | |
| dc.format.extent | 130-132 | |
| dc.language.iso | uk | |
| dc.publisher | ФОП Паляниця В. А. | |
| dc.publisher | PE Palianytsia V.A. | |
| dc.relation.ispartof | Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 2025 | |
| dc.relation.ispartof | Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 2025 | |
| dc.relation.uri | https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1280825.pdfERIC | |
| dc.subject | освітні втрати | |
| dc.subject | автономні локальні сервери | |
| dc.subject | цифрові інструменти | |
| dc.subject | превенція освітніх втрат | |
| dc.subject | подолання освітніх втрат | |
| dc.title | Автономні локальні сервери як засіб превенції і подолання освітніх втрат | |
| dc.title.alternative | Autonomous local servers as a mean of preventing and overcoming educational losses | |
| dc.type | Conference Abstract | |
| dc.rights.holder | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025 | |
| dc.coverage.placename | Тернопіль | |
| dc.coverage.placename | Ternopil | |
| dc.format.pages | 3 | |
| dc.subject.udc | 37.014.09 | |
| dc.subject.udc | 004.738 | |
| dc.relation.references | 1. Kabugo D. Utilizing Open Education Resources to enhance students’ learning outcomes during the COVID-19 schools lockdown: A case of Kolibri by selected government schools in Uganda. 2020. URL: https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1280825.pdfERIC, EJ128082. – Available at: (дата звернення 29.10.2025). | |
| dc.relation.references | 2. United Kingdom. Department of Foreign Affairs and Trade. Foundation for Education in Conflict-Affected and/or Fragile States. Australia. Department of Foreign Affairs and Trade. Canberra : DFAT, 2020. 64 р | |
| dc.relation.referencesen | 1. Kabugo D. Utilizing Open Education Resources to enhance students’ learning outcomes during the COVID-19 schools lockdown: A case of Kolibri by selected government schools in Uganda. 2020. URL: https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1280825.pdfERIC, EJ128082, Available at: (Date of appeal 29.10.2025). | |
| dc.relation.referencesen | 2. United Kingdom. Department of Foreign Affairs and Trade. Foundation for Education in Conflict-Affected and/or Fragile States. Australia. Department of Foreign Affairs and Trade. Canberra : DFAT, 2020. 64 r | |
| dc.contributor.affiliation | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна | |
| dc.contributor.affiliation | Ternopil Volodymyr Hnatyuk National Pedagogical University, Ukraine | |
| dc.citation.journalTitle | Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ | |
| dc.citation.spage | 130 | |
| dc.citation.epage | 132 | |
| dc.citation.conference | Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ | |
| dc.identifier.citation2015 | Чикало І. Автономні локальні сервери як засіб превенції і подолання освітніх втрат // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, Тернопіль, 26 листопада 2025 р. 2025. С. 130–132. | |
| dc.identifier.citationenAPA | Chykalo, I. (2025). Avtonomni lokalni servery yak zasib preventsii i podolannia osvitnikh vtrat [Autonomous local servers as a mean of preventing and overcoming educational losses]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 26 November 2025, Ternopil, 130-132. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian]. | |
| dc.identifier.citationenCHICAGO | Chykalo I. (2025) Avtonomni lokalni servery yak zasib preventsii i podolannia osvitnikh vtrat [Autonomous local servers as a mean of preventing and overcoming educational losses]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“ (Tern., 26 November 2025), pp. 130-132 [in Ukrainian]. | |
| Ebben a gyűjteményben: | Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ (2025) | |
Fájlok a dokumentumban:
| Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
|---|---|---|---|---|
| ICPDT_2025_Chykalo_I-Autonomous_local_servers_130-132.pdf | 505,77 kB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás | |
| ICPDT_2025_Chykalo_I-Autonomous_local_servers_130-132__COVER.png | 486,76 kB | image/png | Megtekintés/Megnyitás |
Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!