Link lub cytat.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50478
| Tytuł: | Штучний інтелект у цифровій освіті: потенціал, обмеження та людський фактор |
| Inne tytuły: | Artificial intelligence in digital education: potential, limitations, and the human factor |
| Authors: | Статок, Арсеній Statok, Arsenii |
| Affiliation: | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна Ternopil Ivan Pului National Technical University, Ukraine |
| Bibliographic description (Ukraine): | Статок А. Штучний інтелект у цифровій освіті: потенціал, обмеження та людський фактор / Арсеній Статок // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 26 листопада 2025 р. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2025. — С. 126–128. — (Цифровізація освіти: загрози та можливості). |
| Bibliographic reference (2015): | Статок А. Штучний інтелект у цифровій освіті: потенціал, обмеження та людський фактор // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, Тернопіль, 26 листопада 2025 р. 2025. С. 126–128. |
| Bibliographic citation (APA): | Statok, A. (2025). Shtuchnyi intelekt u tsyfrovii osviti: potentsial, obmezhennia ta liudskyi faktor [Artificial intelligence in digital education: potential, limitations, and the human factor]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 26 November 2025, Ternopil, 126-128. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian]. |
| Bibliographic citation (CHICAGO): | Statok A. (2025) Shtuchnyi intelekt u tsyfrovii osviti: potentsial, obmezhennia ta liudskyi faktor [Artificial intelligence in digital education: potential, limitations, and the human factor]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“ (Tern., 26 November 2025), pp. 126-128 [in Ukrainian]. |
| Część publikacji: | Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 2025 Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 2025 |
| Konferencja/wydarzenie: | Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ |
| Journal/kolekcja: | Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ |
| Data wydania: | 26-lis-2025 |
| Date of entry: | 19-gru-2025 |
| Wydawca: | ФОП Паляниця В. А. PE Palianytsia V.A. |
| Place edycja: | Тернопіль Ternopil |
| Zakresu czasowego: | 26 листопада 2025 р. 26 November 2025 |
| UDC: | 004.8 37 |
| Słowa kluczowe: | цифровізація освіти штучний інтелект академічна доброчесність цифрова нерівність |
| Strony: | 3 |
| Zakres stron: | 126-128 |
| Główna strona: | 126 |
| Strona końcowa: | 128 |
| Abstract: | У статті розглянуто вплив цифровізації на сучасну систему освіти, включно з її перевагами, обмеженнями та ризиками. Проаналізовано роль штучного інтелекту у навчальному процесі, проблеми академічної доброчесності, цифрової нерівності та забезпечення прав людини. Особливу увагу приділено зміні ролі викладача та психологічним наслідкам цифрового навчання для студентів і педагогів. Наголошено на необхідності зваженого й етичноорієнтованого впровадження цифрових технологій в освіті |
| URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50478 |
| ISBN: | 978-617-8751-05-0 |
| Właściciel praw autorskich: | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025 |
| Związane URL literatura: | https://www.ohchr.org/en/special-procedures/sr-education/digitalization-and-education https://docs.un.org/en/A/79/520 https://www.fhsmun.org/wp-content/uploads/2025/01/UNESCO-Digital-Equity-in-Education-and-Culture-1.pdf https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000386701/PDF/386701eng.pdf.multi |
| Wykaz piśmiennictwa: | 1. Digitalization in and of education. URL: https://www.ohchr.org/en/special-procedures/sr-education/digitalization-and-education 2. Report of the Special Rapporteur on the right to education, Farida Shaheed. Artificial intelligence in education. A/79/520. – С. 15/29. – URL: https://docs.un.org/en/A/79/520 3. UNESCO. Digital Equity in Education and Culture. – С. 2. – URL: https://www.fhsmun.org/wp-content/uploads/2025/01/UNESCO-Digital-Equity-in-Education-and-Culture-1.pdf 4. UNESCO. Global Education Monitoring Report 2023. – С. 187. – URL: https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000386701/PDF/386701eng.pdf.multi |
| References: | 1. Digitalization in and of education. URL: https://www.ohchr.org/en/special-procedures/sr-education/digitalization-and-education 2. Report of the Special Rapporteur on the right to education, Farida Shaheed. Artificial intelligence in education. A/79/520, P. 15/29, URL: https://docs.un.org/en/A/79/520 3. UNESCO. Digital Equity in Education and Culture, P. 2, URL: https://www.fhsmun.org/wp-content/uploads/2025/01/UNESCO-Digital-Equity-in-Education-and-Culture-1.pdf 4. UNESCO. Global Education Monitoring Report 2023, P. 187, URL: https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000386701/PDF/386701eng.pdf.multi |
| Typ zawartości: | Conference Abstract |
| Występuje w kolekcjach: | Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ (2025) |
Pliki tej pozycji:
| Plik | Opis | Wielkość | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ICPDT_2025_Statok_A-Artificial_intelligence_126-128.pdf | 515,47 kB | Adobe PDF | Przeglądanie/Otwarcie | |
| ICPDT_2025_Statok_A-Artificial_intelligence_126-128__COVER.png | 416,38 kB | image/png | Przeglądanie/Otwarcie |
Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi