Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50478
Tüm üstveri kaydı
| Dublin Core Alanı | Değer | Dil |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Статок, Арсеній | |
| dc.contributor.author | Statok, Arsenii | |
| dc.coverage.temporal | 26 листопада 2025 р. | |
| dc.coverage.temporal | 26 November 2025 | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-19T10:13:11Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-19T10:13:11Z | - |
| dc.date.created | 2025-11-26 | |
| dc.date.issued | 2025-11-26 | |
| dc.identifier.citation | Статок А. Штучний інтелект у цифровій освіті: потенціал, обмеження та людський фактор / Арсеній Статок // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 26 листопада 2025 р. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2025. — С. 126–128. — (Цифровізація освіти: загрози та можливості). | |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8751-05-0 | |
| dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50478 | - |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто вплив цифровізації на сучасну систему освіти, включно з її перевагами, обмеженнями та ризиками. Проаналізовано роль штучного інтелекту у навчальному процесі, проблеми академічної доброчесності, цифрової нерівності та забезпечення прав людини. Особливу увагу приділено зміні ролі викладача та психологічним наслідкам цифрового навчання для студентів і педагогів. Наголошено на необхідності зваженого й етичноорієнтованого впровадження цифрових технологій в освіті | |
| dc.format.extent | 126-128 | |
| dc.language.iso | uk | |
| dc.publisher | ФОП Паляниця В. А. | |
| dc.publisher | PE Palianytsia V.A. | |
| dc.relation.ispartof | Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 2025 | |
| dc.relation.ispartof | Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 2025 | |
| dc.relation.uri | https://www.ohchr.org/en/special-procedures/sr-education/digitalization-and-education | |
| dc.relation.uri | https://docs.un.org/en/A/79/520 | |
| dc.relation.uri | https://www.fhsmun.org/wp-content/uploads/2025/01/UNESCO-Digital-Equity-in-Education-and-Culture-1.pdf | |
| dc.relation.uri | https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000386701/PDF/386701eng.pdf.multi | |
| dc.subject | цифровізація освіти | |
| dc.subject | штучний інтелект | |
| dc.subject | академічна доброчесність | |
| dc.subject | цифрова нерівність | |
| dc.title | Штучний інтелект у цифровій освіті: потенціал, обмеження та людський фактор | |
| dc.title.alternative | Artificial intelligence in digital education: potential, limitations, and the human factor | |
| dc.type | Conference Abstract | |
| dc.rights.holder | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025 | |
| dc.coverage.placename | Тернопіль | |
| dc.coverage.placename | Ternopil | |
| dc.format.pages | 3 | |
| dc.subject.udc | 004.8 | |
| dc.subject.udc | 37 | |
| dc.relation.references | 1. Digitalization in and of education. URL: https://www.ohchr.org/en/special-procedures/sr-education/digitalization-and-education | |
| dc.relation.references | 2. Report of the Special Rapporteur on the right to education, Farida Shaheed. Artificial intelligence in education. A/79/520. – С. 15/29. – URL: https://docs.un.org/en/A/79/520 | |
| dc.relation.references | 3. UNESCO. Digital Equity in Education and Culture. – С. 2. – URL: https://www.fhsmun.org/wp-content/uploads/2025/01/UNESCO-Digital-Equity-in-Education-and-Culture-1.pdf | |
| dc.relation.references | 4. UNESCO. Global Education Monitoring Report 2023. – С. 187. – URL: https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000386701/PDF/386701eng.pdf.multi | |
| dc.relation.referencesen | 1. Digitalization in and of education. URL: https://www.ohchr.org/en/special-procedures/sr-education/digitalization-and-education | |
| dc.relation.referencesen | 2. Report of the Special Rapporteur on the right to education, Farida Shaheed. Artificial intelligence in education. A/79/520, P. 15/29, URL: https://docs.un.org/en/A/79/520 | |
| dc.relation.referencesen | 3. UNESCO. Digital Equity in Education and Culture, P. 2, URL: https://www.fhsmun.org/wp-content/uploads/2025/01/UNESCO-Digital-Equity-in-Education-and-Culture-1.pdf | |
| dc.relation.referencesen | 4. UNESCO. Global Education Monitoring Report 2023, P. 187, URL: https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000386701/PDF/386701eng.pdf.multi | |
| dc.contributor.affiliation | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна | |
| dc.contributor.affiliation | Ternopil Ivan Pului National Technical University, Ukraine | |
| dc.citation.journalTitle | Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ | |
| dc.citation.spage | 126 | |
| dc.citation.epage | 128 | |
| dc.citation.conference | Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ | |
| dc.identifier.citation2015 | Статок А. Штучний інтелект у цифровій освіті: потенціал, обмеження та людський фактор // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, Тернопіль, 26 листопада 2025 р. 2025. С. 126–128. | |
| dc.identifier.citationenAPA | Statok, A. (2025). Shtuchnyi intelekt u tsyfrovii osviti: potentsial, obmezhennia ta liudskyi faktor [Artificial intelligence in digital education: potential, limitations, and the human factor]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 26 November 2025, Ternopil, 126-128. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian]. | |
| dc.identifier.citationenCHICAGO | Statok A. (2025) Shtuchnyi intelekt u tsyfrovii osviti: potentsial, obmezhennia ta liudskyi faktor [Artificial intelligence in digital education: potential, limitations, and the human factor]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“ (Tern., 26 November 2025), pp. 126-128 [in Ukrainian]. | |
| Koleksiyonlarda Görünür: | Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ (2025) | |
Bu öğenin dosyaları:
| Dosya | Açıklama | Boyut | Biçim | |
|---|---|---|---|---|
| ICPDT_2025_Statok_A-Artificial_intelligence_126-128.pdf | 515,47 kB | Adobe PDF | Göster/Aç | |
| ICPDT_2025_Statok_A-Artificial_intelligence_126-128__COVER.png | 416,38 kB | image/png | Göster/Aç |
DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.