Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50478

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorСтаток, Арсеній
dc.contributor.authorStatok, Arsenii
dc.coverage.temporal26 листопада 2025 р.
dc.coverage.temporal26 November 2025
dc.date.accessioned2025-12-19T10:13:11Z-
dc.date.available2025-12-19T10:13:11Z-
dc.date.created2025-11-26
dc.date.issued2025-11-26
dc.identifier.citationСтаток А. Штучний інтелект у цифровій освіті: потенціал, обмеження та людський фактор / Арсеній Статок // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 26 листопада 2025 р. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2025. — С. 126–128. — (Цифровізація освіти: загрози та можливості).
dc.identifier.isbn978-617-8751-05-0
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50478-
dc.description.abstractУ статті розглянуто вплив цифровізації на сучасну систему освіти, включно з її перевагами, обмеженнями та ризиками. Проаналізовано роль штучного інтелекту у навчальному процесі, проблеми академічної доброчесності, цифрової нерівності та забезпечення прав людини. Особливу увагу приділено зміні ролі викладача та психологічним наслідкам цифрового навчання для студентів і педагогів. Наголошено на необхідності зваженого й етичноорієнтованого впровадження цифрових технологій в освіті
dc.format.extent126-128
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В. А.
dc.publisherPE Palianytsia V.A.
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 2025
dc.relation.ispartofBook of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 2025
dc.relation.urihttps://www.ohchr.org/en/special-procedures/sr-education/digitalization-and-education
dc.relation.urihttps://docs.un.org/en/A/79/520
dc.relation.urihttps://www.fhsmun.org/wp-content/uploads/2025/01/UNESCO-Digital-Equity-in-Education-and-Culture-1.pdf
dc.relation.urihttps://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000386701/PDF/386701eng.pdf.multi
dc.subjectцифровізація освіти
dc.subjectштучний інтелект
dc.subjectакадемічна доброчесність
dc.subjectцифрова нерівність
dc.titleШтучний інтелект у цифровій освіті: потенціал, обмеження та людський фактор
dc.title.alternativeArtificial intelligence in digital education: potential, limitations, and the human factor
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc004.8
dc.subject.udc37
dc.relation.references1. Digitalization in and of education. URL: https://www.ohchr.org/en/special-procedures/sr-education/digitalization-and-education
dc.relation.references2. Report of the Special Rapporteur on the right to education, Farida Shaheed. Artificial intelligence in education. A/79/520. – С. 15/29. – URL: https://docs.un.org/en/A/79/520
dc.relation.references3. UNESCO. Digital Equity in Education and Culture. – С. 2. – URL: https://www.fhsmun.org/wp-content/uploads/2025/01/UNESCO-Digital-Equity-in-Education-and-Culture-1.pdf
dc.relation.references4. UNESCO. Global Education Monitoring Report 2023. – С. 187. – URL: https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000386701/PDF/386701eng.pdf.multi
dc.relation.referencesen1. Digitalization in and of education. URL: https://www.ohchr.org/en/special-procedures/sr-education/digitalization-and-education
dc.relation.referencesen2. Report of the Special Rapporteur on the right to education, Farida Shaheed. Artificial intelligence in education. A/79/520, P. 15/29, URL: https://docs.un.org/en/A/79/520
dc.relation.referencesen3. UNESCO. Digital Equity in Education and Culture, P. 2, URL: https://www.fhsmun.org/wp-content/uploads/2025/01/UNESCO-Digital-Equity-in-Education-and-Culture-1.pdf
dc.relation.referencesen4. UNESCO. Global Education Monitoring Report 2023, P. 187, URL: https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000386701/PDF/386701eng.pdf.multi
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Pului National Technical University, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“
dc.citation.spage126
dc.citation.epage128
dc.citation.conferenceⅣ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“
dc.identifier.citation2015Статок А. Штучний інтелект у цифровій освіті: потенціал, обмеження та людський фактор // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, Тернопіль, 26 листопада 2025 р. 2025. С. 126–128.
dc.identifier.citationenAPAStatok, A. (2025). Shtuchnyi intelekt u tsyfrovii osviti: potentsial, obmezhennia ta liudskyi faktor [Artificial intelligence in digital education: potential, limitations, and the human factor]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 26 November 2025, Ternopil, 126-128. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOStatok A. (2025) Shtuchnyi intelekt u tsyfrovii osviti: potentsial, obmezhennia ta liudskyi faktor [Artificial intelligence in digital education: potential, limitations, and the human factor]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“ (Tern., 26 November 2025), pp. 126-128 [in Ukrainian].
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ (2025)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.