Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50478

Título : Штучний інтелект у цифровій освіті: потенціал, обмеження та людський фактор
Otros títulos : Artificial intelligence in digital education: potential, limitations, and the human factor
Autor : Статок, Арсеній
Statok, Arsenii
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Pului National Technical University, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Статок А. Штучний інтелект у цифровій освіті: потенціал, обмеження та людський фактор / Арсеній Статок // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 26 листопада 2025 р. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2025. — С. 126–128. — (Цифровізація освіти: загрози та можливості).
Bibliographic reference (2015): Статок А. Штучний інтелект у цифровій освіті: потенціал, обмеження та людський фактор // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, Тернопіль, 26 листопада 2025 р. 2025. С. 126–128.
Bibliographic citation (APA): Statok, A. (2025). Shtuchnyi intelekt u tsyfrovii osviti: potentsial, obmezhennia ta liudskyi faktor [Artificial intelligence in digital education: potential, limitations, and the human factor]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 26 November 2025, Ternopil, 126-128. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Statok A. (2025) Shtuchnyi intelekt u tsyfrovii osviti: potentsial, obmezhennia ta liudskyi faktor [Artificial intelligence in digital education: potential, limitations, and the human factor]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“ (Tern., 26 November 2025), pp. 126-128 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 2025
Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 2025
Conference/Event: Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“
Fecha de publicación : 26-nov-2025
Date of entry: 19-dic-2025
Editorial : ФОП Паляниця В. А.
PE Palianytsia V.A.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 26 листопада 2025 р.
26 November 2025
UDC: 004.8
37
Palabras clave : цифровізація освіти
штучний інтелект
академічна доброчесність
цифрова нерівність
Number of pages: 3
Page range: 126-128
Start page: 126
End page: 128
Resumen : У статті розглянуто вплив цифровізації на сучасну систему освіти, включно з її перевагами, обмеженнями та ризиками. Проаналізовано роль штучного інтелекту у навчальному процесі, проблеми академічної доброчесності, цифрової нерівності та забезпечення прав людини. Особливу увагу приділено зміні ролі викладача та психологічним наслідкам цифрового навчання для студентів і педагогів. Наголошено на необхідності зваженого й етичноорієнтованого впровадження цифрових технологій в освіті
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50478
ISBN : 978-617-8751-05-0
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025
URL for reference material: https://www.ohchr.org/en/special-procedures/sr-education/digitalization-and-education
https://docs.un.org/en/A/79/520
https://www.fhsmun.org/wp-content/uploads/2025/01/UNESCO-Digital-Equity-in-Education-and-Culture-1.pdf
https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000386701/PDF/386701eng.pdf.multi
References (Ukraine): 1. Digitalization in and of education. URL: https://www.ohchr.org/en/special-procedures/sr-education/digitalization-and-education
2. Report of the Special Rapporteur on the right to education, Farida Shaheed. Artificial intelligence in education. A/79/520. – С. 15/29. – URL: https://docs.un.org/en/A/79/520
3. UNESCO. Digital Equity in Education and Culture. – С. 2. – URL: https://www.fhsmun.org/wp-content/uploads/2025/01/UNESCO-Digital-Equity-in-Education-and-Culture-1.pdf
4. UNESCO. Global Education Monitoring Report 2023. – С. 187. – URL: https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000386701/PDF/386701eng.pdf.multi
References (International): 1. Digitalization in and of education. URL: https://www.ohchr.org/en/special-procedures/sr-education/digitalization-and-education
2. Report of the Special Rapporteur on the right to education, Farida Shaheed. Artificial intelligence in education. A/79/520, P. 15/29, URL: https://docs.un.org/en/A/79/520
3. UNESCO. Digital Equity in Education and Culture, P. 2, URL: https://www.fhsmun.org/wp-content/uploads/2025/01/UNESCO-Digital-Equity-in-Education-and-Culture-1.pdf
4. UNESCO. Global Education Monitoring Report 2023, P. 187, URL: https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000386701/PDF/386701eng.pdf.multi
Content type: Conference Abstract
Aparece en las colecciones: Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ (2025)



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.