Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50473

Título: Чинники формування професійної відповідальності здобувачів вищої освіти ІТ-профілю
Outros títulos: Factors in the development of professional responsibility in IT students
Authors: Гавришок, Олег
Havryshok, Oleh
Affiliation: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна
Volodymyr Hnatiuk Ternopil National Pedagogical University, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Гавришок О. Чинники формування професійної відповідальності здобувачів вищої освіти ІТ-профілю / Олег Гавришок // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 26 листопада 2025 р. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2025. — С. 119–121. — (Філософія інженерного мислення).
Bibliographic reference (2015): Гавришок О. Чинники формування професійної відповідальності здобувачів вищої освіти ІТ-профілю // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, Тернопіль, 26 листопада 2025 р. 2025. С. 119–121.
Bibliographic citation (APA): Havryshok, O. (2025). Chynnyky formuvannia profesiinoi vidpovidalnosti zdobuvachiv vyshchoi osvity IT-profiliu [Factors in the development of professional responsibility in IT students]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 26 November 2025, Ternopil, 119-121. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Havryshok O. (2025) Chynnyky formuvannia profesiinoi vidpovidalnosti zdobuvachiv vyshchoi osvity IT-profiliu [Factors in the development of professional responsibility in IT students]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“ (Tern., 26 November 2025), pp. 119-121 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 2025
Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 2025
Conference/Event: Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“
Data de edición: 26-Nov-2025
Date of entry: 19-Dec-2025
Editor: ФОП Паляниця В. А.
PE Palianytsia V.A.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 26 листопада 2025 р.
26 November 2025
UDC: 378.091.3
004-057.87]
005.25
Palabras chave: професійна відповідальність
здобувачі вищої освіти
ІТ-сфера
особистісні якості
професійні рішення
Number of pages: 3
Page range: 119-121
Start page: 119
End page: 121
Resumo: У дослідженні окреслено основні чинники, що впливають на формування професійної відповідальності майбутніх фахівців ІТ-сфери. З’ясовано, що формування відповідальності здобувачів вищої освіти залежить від їх особистісних якостей, організації освітнього середовища, професійної діяльності викладачів і особливостей комунікативної взаємодії в освітньому середовищі закладу вищої освіти, організації практики тощо. Встановлено, що за умови цілеспрямованого впливу, з урахуванням виявлених чинників можливо підготувати фахівця, який не лише володітиме високим рівнем компетентності, а й буде готовий брати на себе відповідальність за професійні рішення
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50473
ISBN: 978-617-8751-05-0
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025
URL for reference material: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.260030
https://doi.org/10.5281/zenodo.17102541
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2015-27.%p
https://doi.org/10.5281/zenodo.16763803
References (Ukraine): 1. Габрусєва Н. Дослідження професійної відповідальності та асертивності студентів технічних спеціальностей як ресурсів продуктивних копінг-стратегій. Молодь і ринок. 2022. № 3-4 (201-202), C. 184-190. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.260030.
2. Кічка М. П. Сутність і структура професійної підготовки фахівців економічного профілю: сучасні наукові підходи. Академічні візії. 2025. Вип. 47. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.17102541
3. Осика О. Теорія морального розвитку дитини Л. Колберга в сучасній психології. Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць. 2019. № 27. С. 359 – 368. DOI: https://doi.org/10.32626/2227-6246.2015-27.%p
4. Стасюк О. Л., Хомік О. М., Ліщук-Торчинська Т. П., Тарасюк Л. М. Формування академічної доброчесності як професійної компетентності здобувачів освіти в умовах закладу вищої освіти. Педагогічна Академія: наукові записки. 2025. № 20. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.16763803
References (International): 1. Habrusieva N. Doslidzhennia profesiinoi vidpovidalnosti ta asertyvnosti studentiv tekhnichnykh spetsialnostei yak resursiv produktyvnykh kopinh-stratehii. Molod i rynok. 2022. No 3-4 (201-202), P. 184-190. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.260030.
2. Kichka M. P. Sutnist i struktura profesiinoi pidhotovky fakhivtsiv ekonomichnoho profiliu: suchasni naukovi pidkhody. Akademichni vizii. 2025. Iss. 47. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.17102541
3. Osyka O. Teoriia moralnoho rozvytku dytyny L. Kolberha v suchasnii psykholohii. Problemy suchasnoi psykholohii: zbirnyk naukovykh prats. 2019. No 27. P. 359 – 368. DOI: https://doi.org/10.32626/2227-6246.2015-27.%p
4. Stasiuk O. L., Khomik O. M., Lishchuk-Torchynska T. P., Tarasiuk L. M. Formuvannia akademichnoi dobrochesnosti yak profesiinoi kompetentnosti zdobuvachiv osvity v umovakh zakladu vyshchoi osvity. Pedahohichna Akademiia: naukovi zapysky. 2025. No 20. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.16763803
Content type: Conference Abstract
Aparece nas ColecciónsⅣ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ (2025)



Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados