Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50473

Título : Чинники формування професійної відповідальності здобувачів вищої освіти ІТ-профілю
Otros títulos : Factors in the development of professional responsibility in IT students
Autor : Гавришок, Олег
Havryshok, Oleh
Affiliation: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна
Volodymyr Hnatiuk Ternopil National Pedagogical University, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Гавришок О. Чинники формування професійної відповідальності здобувачів вищої освіти ІТ-профілю / Олег Гавришок // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 26 листопада 2025 р. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2025. — С. 119–121. — (Філософія інженерного мислення).
Bibliographic reference (2015): Гавришок О. Чинники формування професійної відповідальності здобувачів вищої освіти ІТ-профілю // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, Тернопіль, 26 листопада 2025 р. 2025. С. 119–121.
Bibliographic citation (APA): Havryshok, O. (2025). Chynnyky formuvannia profesiinoi vidpovidalnosti zdobuvachiv vyshchoi osvity IT-profiliu [Factors in the development of professional responsibility in IT students]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 26 November 2025, Ternopil, 119-121. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Havryshok O. (2025) Chynnyky formuvannia profesiinoi vidpovidalnosti zdobuvachiv vyshchoi osvity IT-profiliu [Factors in the development of professional responsibility in IT students]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“ (Tern., 26 November 2025), pp. 119-121 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 2025
Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 2025
Conference/Event: Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“
Fecha de publicación : 26-nov-2025
Date of entry: 19-dic-2025
Editorial : ФОП Паляниця В. А.
PE Palianytsia V.A.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 26 листопада 2025 р.
26 November 2025
UDC: 378.091.3
004-057.87]
005.25
Palabras clave : професійна відповідальність
здобувачі вищої освіти
ІТ-сфера
особистісні якості
професійні рішення
Number of pages: 3
Page range: 119-121
Start page: 119
End page: 121
Resumen : У дослідженні окреслено основні чинники, що впливають на формування професійної відповідальності майбутніх фахівців ІТ-сфери. З’ясовано, що формування відповідальності здобувачів вищої освіти залежить від їх особистісних якостей, організації освітнього середовища, професійної діяльності викладачів і особливостей комунікативної взаємодії в освітньому середовищі закладу вищої освіти, організації практики тощо. Встановлено, що за умови цілеспрямованого впливу, з урахуванням виявлених чинників можливо підготувати фахівця, який не лише володітиме високим рівнем компетентності, а й буде готовий брати на себе відповідальність за професійні рішення
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50473
ISBN : 978-617-8751-05-0
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025
URL for reference material: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.260030
https://doi.org/10.5281/zenodo.17102541
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2015-27.%p
https://doi.org/10.5281/zenodo.16763803
References (Ukraine): 1. Габрусєва Н. Дослідження професійної відповідальності та асертивності студентів технічних спеціальностей як ресурсів продуктивних копінг-стратегій. Молодь і ринок. 2022. № 3-4 (201-202), C. 184-190. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.260030.
2. Кічка М. П. Сутність і структура професійної підготовки фахівців економічного профілю: сучасні наукові підходи. Академічні візії. 2025. Вип. 47. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.17102541
3. Осика О. Теорія морального розвитку дитини Л. Колберга в сучасній психології. Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць. 2019. № 27. С. 359 – 368. DOI: https://doi.org/10.32626/2227-6246.2015-27.%p
4. Стасюк О. Л., Хомік О. М., Ліщук-Торчинська Т. П., Тарасюк Л. М. Формування академічної доброчесності як професійної компетентності здобувачів освіти в умовах закладу вищої освіти. Педагогічна Академія: наукові записки. 2025. № 20. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.16763803
References (International): 1. Habrusieva N. Doslidzhennia profesiinoi vidpovidalnosti ta asertyvnosti studentiv tekhnichnykh spetsialnostei yak resursiv produktyvnykh kopinh-stratehii. Molod i rynok. 2022. No 3-4 (201-202), P. 184-190. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.260030.
2. Kichka M. P. Sutnist i struktura profesiinoi pidhotovky fakhivtsiv ekonomichnoho profiliu: suchasni naukovi pidkhody. Akademichni vizii. 2025. Iss. 47. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.17102541
3. Osyka O. Teoriia moralnoho rozvytku dytyny L. Kolberha v suchasnii psykholohii. Problemy suchasnoi psykholohii: zbirnyk naukovykh prats. 2019. No 27. P. 359 – 368. DOI: https://doi.org/10.32626/2227-6246.2015-27.%p
4. Stasiuk O. L., Khomik O. M., Lishchuk-Torchynska T. P., Tarasiuk L. M. Formuvannia akademichnoi dobrochesnosti yak profesiinoi kompetentnosti zdobuvachiv osvity v umovakh zakladu vyshchoi osvity. Pedahohichna Akademiia: naukovi zapysky. 2025. No 20. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.16763803
Content type: Conference Abstract
Aparece en las colecciones: Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ (2025)



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.