Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50473
Tüm üstveri kaydı
| Dublin Core Alanı | Değer | Dil |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Гавришок, Олег | |
| dc.contributor.author | Havryshok, Oleh | |
| dc.coverage.temporal | 26 листопада 2025 р. | |
| dc.coverage.temporal | 26 November 2025 | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-19T10:13:10Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-19T10:13:10Z | - |
| dc.date.created | 2025-11-26 | |
| dc.date.issued | 2025-11-26 | |
| dc.identifier.citation | Гавришок О. Чинники формування професійної відповідальності здобувачів вищої освіти ІТ-профілю / Олег Гавришок // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 26 листопада 2025 р. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2025. — С. 119–121. — (Філософія інженерного мислення). | |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8751-05-0 | |
| dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50473 | - |
| dc.description.abstract | У дослідженні окреслено основні чинники, що впливають на формування професійної відповідальності майбутніх фахівців ІТ-сфери. З’ясовано, що формування відповідальності здобувачів вищої освіти залежить від їх особистісних якостей, організації освітнього середовища, професійної діяльності викладачів і особливостей комунікативної взаємодії в освітньому середовищі закладу вищої освіти, організації практики тощо. Встановлено, що за умови цілеспрямованого впливу, з урахуванням виявлених чинників можливо підготувати фахівця, який не лише володітиме високим рівнем компетентності, а й буде готовий брати на себе відповідальність за професійні рішення | |
| dc.format.extent | 119-121 | |
| dc.language.iso | uk | |
| dc.publisher | ФОП Паляниця В. А. | |
| dc.publisher | PE Palianytsia V.A. | |
| dc.relation.ispartof | Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 2025 | |
| dc.relation.ispartof | Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 2025 | |
| dc.relation.uri | https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.260030 | |
| dc.relation.uri | https://doi.org/10.5281/zenodo.17102541 | |
| dc.relation.uri | https://doi.org/10.32626/2227-6246.2015-27.%p | |
| dc.relation.uri | https://doi.org/10.5281/zenodo.16763803 | |
| dc.subject | професійна відповідальність | |
| dc.subject | здобувачі вищої освіти | |
| dc.subject | ІТ-сфера | |
| dc.subject | особистісні якості | |
| dc.subject | професійні рішення | |
| dc.title | Чинники формування професійної відповідальності здобувачів вищої освіти ІТ-профілю | |
| dc.title.alternative | Factors in the development of professional responsibility in IT students | |
| dc.type | Conference Abstract | |
| dc.rights.holder | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025 | |
| dc.coverage.placename | Тернопіль | |
| dc.coverage.placename | Ternopil | |
| dc.format.pages | 3 | |
| dc.subject.udc | 378.091.3 | |
| dc.subject.udc | 004-057.87] | |
| dc.subject.udc | 005.25 | |
| dc.relation.references | 1. Габрусєва Н. Дослідження професійної відповідальності та асертивності студентів технічних спеціальностей як ресурсів продуктивних копінг-стратегій. Молодь і ринок. 2022. № 3-4 (201-202), C. 184-190. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.260030. | |
| dc.relation.references | 2. Кічка М. П. Сутність і структура професійної підготовки фахівців економічного профілю: сучасні наукові підходи. Академічні візії. 2025. Вип. 47. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.17102541 | |
| dc.relation.references | 3. Осика О. Теорія морального розвитку дитини Л. Колберга в сучасній психології. Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць. 2019. № 27. С. 359 – 368. DOI: https://doi.org/10.32626/2227-6246.2015-27.%p | |
| dc.relation.references | 4. Стасюк О. Л., Хомік О. М., Ліщук-Торчинська Т. П., Тарасюк Л. М. Формування академічної доброчесності як професійної компетентності здобувачів освіти в умовах закладу вищої освіти. Педагогічна Академія: наукові записки. 2025. № 20. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.16763803 | |
| dc.relation.referencesen | 1. Habrusieva N. Doslidzhennia profesiinoi vidpovidalnosti ta asertyvnosti studentiv tekhnichnykh spetsialnostei yak resursiv produktyvnykh kopinh-stratehii. Molod i rynok. 2022. No 3-4 (201-202), P. 184-190. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.260030. | |
| dc.relation.referencesen | 2. Kichka M. P. Sutnist i struktura profesiinoi pidhotovky fakhivtsiv ekonomichnoho profiliu: suchasni naukovi pidkhody. Akademichni vizii. 2025. Iss. 47. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.17102541 | |
| dc.relation.referencesen | 3. Osyka O. Teoriia moralnoho rozvytku dytyny L. Kolberha v suchasnii psykholohii. Problemy suchasnoi psykholohii: zbirnyk naukovykh prats. 2019. No 27. P. 359 – 368. DOI: https://doi.org/10.32626/2227-6246.2015-27.%p | |
| dc.relation.referencesen | 4. Stasiuk O. L., Khomik O. M., Lishchuk-Torchynska T. P., Tarasiuk L. M. Formuvannia akademichnoi dobrochesnosti yak profesiinoi kompetentnosti zdobuvachiv osvity v umovakh zakladu vyshchoi osvity. Pedahohichna Akademiia: naukovi zapysky. 2025. No 20. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.16763803 | |
| dc.contributor.affiliation | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна | |
| dc.contributor.affiliation | Volodymyr Hnatiuk Ternopil National Pedagogical University, Ukraine | |
| dc.citation.journalTitle | Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ | |
| dc.citation.spage | 119 | |
| dc.citation.epage | 121 | |
| dc.citation.conference | Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ | |
| dc.identifier.citation2015 | Гавришок О. Чинники формування професійної відповідальності здобувачів вищої освіти ІТ-профілю // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, Тернопіль, 26 листопада 2025 р. 2025. С. 119–121. | |
| dc.identifier.citationenAPA | Havryshok, O. (2025). Chynnyky formuvannia profesiinoi vidpovidalnosti zdobuvachiv vyshchoi osvity IT-profiliu [Factors in the development of professional responsibility in IT students]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 26 November 2025, Ternopil, 119-121. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian]. | |
| dc.identifier.citationenCHICAGO | Havryshok O. (2025) Chynnyky formuvannia profesiinoi vidpovidalnosti zdobuvachiv vyshchoi osvity IT-profiliu [Factors in the development of professional responsibility in IT students]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“ (Tern., 26 November 2025), pp. 119-121 [in Ukrainian]. | |
| Koleksiyonlarda Görünür: | Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ (2025) | |
Bu öğenin dosyaları:
| Dosya | Açıklama | Boyut | Biçim | |
|---|---|---|---|---|
| ICPDT_2025_Havryshok_O-Factors_in_the_development_119-121.pdf | 507,66 kB | Adobe PDF | Göster/Aç | |
| ICPDT_2025_Havryshok_O-Factors_in_the_development_119-121__COVER.png | 437,86 kB | image/png | Göster/Aç |
DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.