Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50473

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorГавришок, Олег
dc.contributor.authorHavryshok, Oleh
dc.coverage.temporal26 листопада 2025 р.
dc.coverage.temporal26 November 2025
dc.date.accessioned2025-12-19T10:13:10Z-
dc.date.available2025-12-19T10:13:10Z-
dc.date.created2025-11-26
dc.date.issued2025-11-26
dc.identifier.citationГавришок О. Чинники формування професійної відповідальності здобувачів вищої освіти ІТ-профілю / Олег Гавришок // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 26 листопада 2025 р. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2025. — С. 119–121. — (Філософія інженерного мислення).
dc.identifier.isbn978-617-8751-05-0
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50473-
dc.description.abstractУ дослідженні окреслено основні чинники, що впливають на формування професійної відповідальності майбутніх фахівців ІТ-сфери. З’ясовано, що формування відповідальності здобувачів вищої освіти залежить від їх особистісних якостей, організації освітнього середовища, професійної діяльності викладачів і особливостей комунікативної взаємодії в освітньому середовищі закладу вищої освіти, організації практики тощо. Встановлено, що за умови цілеспрямованого впливу, з урахуванням виявлених чинників можливо підготувати фахівця, який не лише володітиме високим рівнем компетентності, а й буде готовий брати на себе відповідальність за професійні рішення
dc.format.extent119-121
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В. А.
dc.publisherPE Palianytsia V.A.
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 2025
dc.relation.ispartofBook of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 2025
dc.relation.urihttps://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.260030
dc.relation.urihttps://doi.org/10.5281/zenodo.17102541
dc.relation.urihttps://doi.org/10.32626/2227-6246.2015-27.%p
dc.relation.urihttps://doi.org/10.5281/zenodo.16763803
dc.subjectпрофесійна відповідальність
dc.subjectздобувачі вищої освіти
dc.subjectІТ-сфера
dc.subjectособистісні якості
dc.subjectпрофесійні рішення
dc.titleЧинники формування професійної відповідальності здобувачів вищої освіти ІТ-профілю
dc.title.alternativeFactors in the development of professional responsibility in IT students
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc378.091.3
dc.subject.udc004-057.87]
dc.subject.udc005.25
dc.relation.references1. Габрусєва Н. Дослідження професійної відповідальності та асертивності студентів технічних спеціальностей як ресурсів продуктивних копінг-стратегій. Молодь і ринок. 2022. № 3-4 (201-202), C. 184-190. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.260030.
dc.relation.references2. Кічка М. П. Сутність і структура професійної підготовки фахівців економічного профілю: сучасні наукові підходи. Академічні візії. 2025. Вип. 47. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.17102541
dc.relation.references3. Осика О. Теорія морального розвитку дитини Л. Колберга в сучасній психології. Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць. 2019. № 27. С. 359 – 368. DOI: https://doi.org/10.32626/2227-6246.2015-27.%p
dc.relation.references4. Стасюк О. Л., Хомік О. М., Ліщук-Торчинська Т. П., Тарасюк Л. М. Формування академічної доброчесності як професійної компетентності здобувачів освіти в умовах закладу вищої освіти. Педагогічна Академія: наукові записки. 2025. № 20. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.16763803
dc.relation.referencesen1. Habrusieva N. Doslidzhennia profesiinoi vidpovidalnosti ta asertyvnosti studentiv tekhnichnykh spetsialnostei yak resursiv produktyvnykh kopinh-stratehii. Molod i rynok. 2022. No 3-4 (201-202), P. 184-190. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.260030.
dc.relation.referencesen2. Kichka M. P. Sutnist i struktura profesiinoi pidhotovky fakhivtsiv ekonomichnoho profiliu: suchasni naukovi pidkhody. Akademichni vizii. 2025. Iss. 47. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.17102541
dc.relation.referencesen3. Osyka O. Teoriia moralnoho rozvytku dytyny L. Kolberha v suchasnii psykholohii. Problemy suchasnoi psykholohii: zbirnyk naukovykh prats. 2019. No 27. P. 359 – 368. DOI: https://doi.org/10.32626/2227-6246.2015-27.%p
dc.relation.referencesen4. Stasiuk O. L., Khomik O. M., Lishchuk-Torchynska T. P., Tarasiuk L. M. Formuvannia akademichnoi dobrochesnosti yak profesiinoi kompetentnosti zdobuvachiv osvity v umovakh zakladu vyshchoi osvity. Pedahohichna Akademiia: naukovi zapysky. 2025. No 20. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.16763803
dc.contributor.affiliationТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна
dc.contributor.affiliationVolodymyr Hnatiuk Ternopil National Pedagogical University, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“
dc.citation.spage119
dc.citation.epage121
dc.citation.conferenceⅣ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“
dc.identifier.citation2015Гавришок О. Чинники формування професійної відповідальності здобувачів вищої освіти ІТ-профілю // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, Тернопіль, 26 листопада 2025 р. 2025. С. 119–121.
dc.identifier.citationenAPAHavryshok, O. (2025). Chynnyky formuvannia profesiinoi vidpovidalnosti zdobuvachiv vyshchoi osvity IT-profiliu [Factors in the development of professional responsibility in IT students]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 26 November 2025, Ternopil, 119-121. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOHavryshok O. (2025) Chynnyky formuvannia profesiinoi vidpovidalnosti zdobuvachiv vyshchoi osvity IT-profiliu [Factors in the development of professional responsibility in IT students]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“ (Tern., 26 November 2025), pp. 119-121 [in Ukrainian].
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ (2025)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.