Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50299
Başlık: Використання інструментів гейміфікації при викладанні дисципліни «Фінансове право»
Yazarlar: Письменний, Віталій
Bibliographic description (Ukraine): Письменний В. В. Використання інструментів гейміфікації при викладанні дисципліни «Фінансове право» / В. В. Письменний // Наукові записки Малої академії наук України. – 2025. – Вип. 2 (33). – С. 63–68
Yayın Tarihi: 2025
Date of entry: 14-Kas-2025
Country (code): UA
UDC: 37.091.39:794.3
Anahtar kelimeler: гейміфікація
ігрові технології навчання
настільні ігри
Özet: У статті досліджено можливості гейміфікації як ефективного засобу модернізації освітнього процесу в закладах вищої освіти. Визначено, що гейміфіковані освітні інструменти не лише урізноманіт-нюють освітнє середовище, а й підвищують залученість студентів до навчального процесу, сприяють глибшому засвоєнню складного теоретичного матеріалу, актуалізують здатність до практичного за-стосування знань у змодельованих умовах. Особливу увагу приділено аналізу педагогічної доцільності й ди-дактичного потенціалу авторської настільної гри «Фінансові шахраї» при викладанні дисципліни «Фінан-сове право». З’ясовано, що використання цієї гри дозволило створити симулятивне середовище, в якому студенти мали змогу взаємодіяти з фінансово-правовими нормами через сценарії, змодельовані на осно-ві реальних кейсів банківської практики, що охоплюють ризики шахрайства, правопорушень і порушення принципів доброчесності. Доведено, що така форма роботи сприяла розвитку критичного мислення, ана-літичних здібностей, емоційного інтелекту, навичок ефективної комунікації, переконання, а також забез-печила формування здатності швидко адаптуватися до умов невизначеності і нести відповідальність за прийняті рішення. Результати дослідження засвідчили, що настільна гра «Фінансові шахраї» виконує комплексну освітню функцію: навчає основ фінансово-правової грамотності, моделює складні ситуації правозастосування і забезпечує формування соціально значущих якостей студентів, зокрема командно-сті, відповідальності й етичності. Визначено, що гейміфікований підхід у викладанні дисципліни «Фінан-сове право» забезпечив глибшу інтеграцію теоретичних знань із практичними навичками, стимулював професійну рефлексію і забезпечив якісно новий рівень підготовки фахівців.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50299
Copyright owner: © Письменний В. В.
URL for reference material: http://doi.org/10.51707/2618-0529-2025-33-07
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Pysmennyi.pdf452,61 kBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları