Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50299Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Письменний, Віталій | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-14T08:10:56Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-14T08:10:56Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Письменний В. В. Використання інструментів гейміфікації при викладанні дисципліни «Фінансове право» / В. В. Письменний // Наукові записки Малої академії наук України. – 2025. – Вип. 2 (33). – С. 63–68 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50299 | - |
| dc.description.abstract | У статті досліджено можливості гейміфікації як ефективного засобу модернізації освітнього процесу в закладах вищої освіти. Визначено, що гейміфіковані освітні інструменти не лише урізноманіт-нюють освітнє середовище, а й підвищують залученість студентів до навчального процесу, сприяють глибшому засвоєнню складного теоретичного матеріалу, актуалізують здатність до практичного за-стосування знань у змодельованих умовах. Особливу увагу приділено аналізу педагогічної доцільності й ди-дактичного потенціалу авторської настільної гри «Фінансові шахраї» при викладанні дисципліни «Фінан-сове право». З’ясовано, що використання цієї гри дозволило створити симулятивне середовище, в якому студенти мали змогу взаємодіяти з фінансово-правовими нормами через сценарії, змодельовані на осно-ві реальних кейсів банківської практики, що охоплюють ризики шахрайства, правопорушень і порушення принципів доброчесності. Доведено, що така форма роботи сприяла розвитку критичного мислення, ана-літичних здібностей, емоційного інтелекту, навичок ефективної комунікації, переконання, а також забез-печила формування здатності швидко адаптуватися до умов невизначеності і нести відповідальність за прийняті рішення. Результати дослідження засвідчили, що настільна гра «Фінансові шахраї» виконує комплексну освітню функцію: навчає основ фінансово-правової грамотності, моделює складні ситуації правозастосування і забезпечує формування соціально значущих якостей студентів, зокрема командно-сті, відповідальності й етичності. Визначено, що гейміфікований підхід у викладанні дисципліни «Фінан-сове право» забезпечив глибшу інтеграцію теоретичних знань із практичними навичками, стимулював професійну рефлексію і забезпечив якісно новий рівень підготовки фахівців. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.relation.uri | http://doi.org/10.51707/2618-0529-2025-33-07 | uk_UA |
| dc.subject | гейміфікація | uk_UA |
| dc.subject | ігрові технології навчання | uk_UA |
| dc.subject | настільні ігри | uk_UA |
| dc.title | Використання інструментів гейміфікації при викладанні дисципліни «Фінансове право» | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| dc.rights.holder | © Письменний В. В. | uk_UA |
| dc.subject.udc | 37.091.39:794.3 | uk_UA |
| dc.coverage.country | UA | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Pysmennyi.pdf | 452,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора