Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50299
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПисьменний, Віталій-
dc.date.accessioned2025-11-14T08:10:56Z-
dc.date.available2025-11-14T08:10:56Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПисьменний В. В. Використання інструментів гейміфікації при викладанні дисципліни «Фінансове право» / В. В. Письменний // Наукові записки Малої академії наук України. – 2025. – Вип. 2 (33). – С. 63–68uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50299-
dc.description.abstractУ статті досліджено можливості гейміфікації як ефективного засобу модернізації освітнього процесу в закладах вищої освіти. Визначено, що гейміфіковані освітні інструменти не лише урізноманіт-нюють освітнє середовище, а й підвищують залученість студентів до навчального процесу, сприяють глибшому засвоєнню складного теоретичного матеріалу, актуалізують здатність до практичного за-стосування знань у змодельованих умовах. Особливу увагу приділено аналізу педагогічної доцільності й ди-дактичного потенціалу авторської настільної гри «Фінансові шахраї» при викладанні дисципліни «Фінан-сове право». З’ясовано, що використання цієї гри дозволило створити симулятивне середовище, в якому студенти мали змогу взаємодіяти з фінансово-правовими нормами через сценарії, змодельовані на осно-ві реальних кейсів банківської практики, що охоплюють ризики шахрайства, правопорушень і порушення принципів доброчесності. Доведено, що така форма роботи сприяла розвитку критичного мислення, ана-літичних здібностей, емоційного інтелекту, навичок ефективної комунікації, переконання, а також забез-печила формування здатності швидко адаптуватися до умов невизначеності і нести відповідальність за прийняті рішення. Результати дослідження засвідчили, що настільна гра «Фінансові шахраї» виконує комплексну освітню функцію: навчає основ фінансово-правової грамотності, моделює складні ситуації правозастосування і забезпечує формування соціально значущих якостей студентів, зокрема командно-сті, відповідальності й етичності. Визначено, що гейміфікований підхід у викладанні дисципліни «Фінан-сове право» забезпечив глибшу інтеграцію теоретичних знань із практичними навичками, стимулював професійну рефлексію і забезпечив якісно новий рівень підготовки фахівців.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.urihttp://doi.org/10.51707/2618-0529-2025-33-07uk_UA
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectігрові технології навчанняuk_UA
dc.subjectнастільні ігриuk_UA
dc.titleВикористання інструментів гейміфікації при викладанні дисципліни «Фінансове право»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Письменний В. В.uk_UA
dc.subject.udc37.091.39:794.3uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pysmennyi.pdf452,61 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора