Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50299| Titel: | Використання інструментів гейміфікації при викладанні дисципліни «Фінансове право» |
| Författare: | Письменний, Віталій |
| Bibliographic description (Ukraine): | Письменний В. В. Використання інструментів гейміфікації при викладанні дисципліни «Фінансове право» / В. В. Письменний // Наукові записки Малої академії наук України. – 2025. – Вип. 2 (33). – С. 63–68 |
| Utgivningsdatum: | 2025 |
| Date of entry: | 14-nov-2025 |
| Country (code): | UA |
| UDC: | 37.091.39:794.3 |
| Nyckelord: | гейміфікація ігрові технології навчання настільні ігри |
| Sammanfattning: | У статті досліджено можливості гейміфікації як ефективного засобу модернізації освітнього процесу в закладах вищої освіти. Визначено, що гейміфіковані освітні інструменти не лише урізноманіт-нюють освітнє середовище, а й підвищують залученість студентів до навчального процесу, сприяють глибшому засвоєнню складного теоретичного матеріалу, актуалізують здатність до практичного за-стосування знань у змодельованих умовах. Особливу увагу приділено аналізу педагогічної доцільності й ди-дактичного потенціалу авторської настільної гри «Фінансові шахраї» при викладанні дисципліни «Фінан-сове право». З’ясовано, що використання цієї гри дозволило створити симулятивне середовище, в якому студенти мали змогу взаємодіяти з фінансово-правовими нормами через сценарії, змодельовані на осно-ві реальних кейсів банківської практики, що охоплюють ризики шахрайства, правопорушень і порушення принципів доброчесності. Доведено, що така форма роботи сприяла розвитку критичного мислення, ана-літичних здібностей, емоційного інтелекту, навичок ефективної комунікації, переконання, а також забез-печила формування здатності швидко адаптуватися до умов невизначеності і нести відповідальність за прийняті рішення. Результати дослідження засвідчили, що настільна гра «Фінансові шахраї» виконує комплексну освітню функцію: навчає основ фінансово-правової грамотності, моделює складні ситуації правозастосування і забезпечує формування соціально значущих якостей студентів, зокрема командно-сті, відповідальності й етичності. Визначено, що гейміфікований підхід у викладанні дисципліни «Фінан-сове право» забезпечив глибшу інтеграцію теоретичних знань із практичними навичками, стимулював професійну рефлексію і забезпечив якісно новий рівень підготовки фахівців. |
| URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50299 |
| Copyright owner: | © Письменний В. В. |
| URL for reference material: | http://doi.org/10.51707/2618-0529-2025-33-07 |
| Content type: | Article |
| Samling: | Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів |
Fulltext och övriga filer i denna post:
| Fil | Beskrivning | Storlek | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Pysmennyi.pdf | 452,61 kB | Adobe PDF | Visa/Öppna |
Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!
Administrativa verktyg