Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49466
Titolo: Розробка та деталізація аніме-персонажа "Scavenger Knight"
Titoli alternativi: Development and Detailing of the Anime Character «Scavenger Knight»
Autori: Галятовський, Олег Богданович
Galiatovskyi, Oleg Bogdanovych
Affiliation: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Галятовський О. Б. Розробка та деталізація аніме-персонажа "Scavenger Knight" : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 - комп’ютерні науки / наук. кер. Р. М. Небесний. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 65 с.
Data: 24-giu-2025
Submitted date: 10-giu-2025
Date of entry: 3-lug-2025
Editore: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Небесний, Руслан Михайлович
Nebesnyi, Ruslan
UDC: 004.04
Parole chiave: 122
3d-модель
дизайн персонажа
розробка персонажа
blender
character
character development
create 3d
modeling in blender
concept art
character design
Page range: 65
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню процесу створення тривимірної моделі персонажа в стилі Fallout з використанням сучасних інструментів комп’ютерної графіки. В першому розділі кваліфікаційної роботи описано теоретичні основи комп’ютерної графіки та 3D-моделювання. Висвітлено основні поняття, розглянуто програмні засоби для моделювання, серед яких Autodesk Maya та Houdini. Проаналізовано сфери застосування 3D-графіки та обґрунтовано вибір ПЗ для реалізації проєкту. В другому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто процес проєктування персонажа «Scavenger Knight». Досліджено ідею створення образу, подано етапи візуалізації та розробки зовнішнього вигляду. Подано технічне створення концепту персонажа. В третьому розділі кваліфікаційної роботи описано створення концепту персонажа «Scavenger Knight». Проаналізовано основні етапи моделювання, деталізації та візуалізації. Проведено демонстрацію створеної моделі з використанням обраного ПЗ. Об’єкт дослідження: процес створення тривимірної графіки персонажів в середовищах 3D-моделювання. Предмет дослідження: методика проєктування та реалізації 3D-персонажів в стилі Fallout з використанням сучасних засобів комп’ютерної графіки
The qualification work is devoted to the study of the process of creating a three-dimensional character model in the style of Fallout using modern computer graphics tools. The first chapter of the qualification work describes the theoretical foundations of computer graphics and 3D modeling. The basic concepts are highlighted, and modeling software, including Autodesk Maya and Houdini, are discussed. The areas of application of 3D graphics are analyzed and the choice of software for the project is justified. The second section of the qualification work describes the process of designing the Scavenger Knight character. The idea of creating an image is explored, the stages of visualization and development of appearance are presented. The technical creation of the character concept is presented. The third chapter of the qualification work describes the creation of the concept of the character “Scavenger Knight”. The main stages of modeling, detailing and visualization are analyzed. The demonstration of the created model using the selected software is carried out. Object of study: the process of creating three-dimensional character graphics in 3D modeling environments. Subject of reseach: methods of designing and implementing 3D character in the style of Fallout using modern computer graphics tools
Descrizione: Роботу виконано на кафедрі комп'ютерних наук Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. Захист відбудеться 24.06.2025р. на засіданні екзаменаційної комісії №30 у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя
Content: ВСТУП 8 РОЗДІЛ 1 АНАЛІЗ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ ДЛЯ 3D-МОДЕЛЮВАННЯ 9 1 1 Комп’ютерна графіка та 3D-моделювання 9 1 2 Аналіз існуючих програмних засобів 11 1 2 1 Blender 12 1 2 2 Autodesk Maya 14 1 2 3 Houdini 15 1 3 Сфери застосування 3D-графіки та моделювання 17 1 4 Вибір середовища для розробки 21 1 5 Висновок до першого розділу 23 РОЗДІЛ 2 ПРОЄКТУВАННЯ ПЕРСОНАЖА «SCAVENGER KNIGHT» 25 2 1 Аналіз ідеї персонажа 25 2 2 Візуалізація персонажа 31 2 3 Технічна реалізація 33 2 4 Висновок до другого розділу 38 РОЗДІЛ 3 СТВОРЕННЯ 3D-МОДЕЛІ АНІМЕ-ПЕРСОНАЖА «SCAVENGER KNIGHT» 41 3 1 Розробка та візуалізація аніме-персонажа 41 3 2 Етапи створення аніме-персонажа 47 3 3 Практична реалізація концепту персонажа в стилі Fallout 48 3 4 Процес створення і деталізації персонажа в стилі Fallout 49 3 5 Висновок до третього розділу 51 РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 53 4 1 Організація ведення в аварійних умовах 53 4 2 Розрахунок економічної ефективності заходів щодо поліпшення санітарно-гігієнічних умов 54 4 3 Висновок до четвертого розділу 57 ВИСНОВКИ 58 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 59 ДОДАТКИ
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49466
Copyright owner: © Галятовський Олег Богданович, 2025
References (Ukraine): 1. Теоретичні основи комп'ютерної графіки. URL: https://crashinform.blogspot.com/p/blog-page_21.html (дата звернення: 19.06.2025).
2. Комп’ютерна графіка конспект лекцій. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/27541/1/%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%A1%D0%9F%D0%95%D0%9A%D0%A2%20%D0%9B%D0%95%D0%9A%D0%A6%D0%86%D0%99%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%20%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D0%BA%D0%B0.pdf (дата звернення: 19.06.2025).
3. Що таке 3D-моделювання? URL: https://www.adobe.com/ua/products/substance3d/discover/what-is-3d-modeling.html
4. Що таке Blender 3D і для чого він потрібний. URL: https://it-generation.com.ua/stati/shho-take-blender-3d-i-dlya-chogo-potriben/ (дата звернення: 19.06.2025).
5. The Best 3D Modeling Software in 2025 (June). URL: https://justcreative.com/best-3d-modeling-software/ (дата звернення: 19.06.2025).
6. 14 найкращих безкоштовних програм для 3D-моделювання: все, що вам потрібно знати. URL: https://www.meshy.ai/uk/blog/best-free-3d-modeling-software (дата звернення: 19.06.2025).
7. Як вибрати програму для 3D моделювання. URL: https://easy3dprint.com.ua/uk/yak-vibrati-programu-dlya-3d-modelyuvannya/ (дата звернення: 19.06.2025).
8. Саланда Д. Й. Розробка 3D моделі арт галереї «Дім мистецтва» з використанням Blender Eevee : магістерська робота / Д. Й. Саланда ; Тернопільський національний технічний університет. – Тернопіль, 2024. – 76 с. – Режим доступу: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/45897/1/2024_KRB_SN-42_Salanda.D.Y..pdf (дата звернення: 19.06.2025).
9. Мельничук О. С. Створення 3D-моделі аніме-персонажа ”Атаназ” засобами Blender. : магіст. робота / О. С. Мельничук ; Тернопільський нац. технічний ун-т. – Тернопіль, 2024. – ___ с. – Режим доступу: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/45855/1/2024_KRB_SN-42_Melnychuk_OS.pdf (дата звернення: 19.06.2025).
10. Яке програмне забезпечення може допомогти вам створити 3D-модель з фотографій? URL: http://ua.insta3dm.com/info/which-software-can-help-you-create-a-3d-model-44001176.html (дата звернення: 19.06.2025).
11. Азарова І. О. Основи локальних обчислювальних мереж : навч. посіб. / І. О. Азарова. – Вінниця : ВНТУ, 2012. – 361 с. – Режим доступу: https://pdf.lib.vntu.edu.ua/books/2024/LANZ/Azarova_P1_2012_361.pdf (дата звернення: 19.06.2025).
12. What is Houdini and It is this used in the 3D and VFX field? URL: https://irendering.net/what-is-houdini-and-it-is-this-used-in-the-3d-and-vfx-field/ (дата звернення: 19.06.2025).
13. Тривимірна графіка. Принципи тривимірного моделювання. URL: https://informatik.pp.ua/uroky/9-klas/konspekty-uchnia/tryvymirna-hrafika-pryntsypy-tryvymirnoho-modeliuvannia/ (дата звернення: 19.06.2025).
14. Чи підходить Blender для 3D-друку? URL: http://ua.insta3dm.com/info/is-blender-good-for-3d-printing-facfox-3d-p-79272440.html (дата звернення: 19.06.2025).
15. Сітка у 3D-моделюванні. URL: https://3dway.com.ua/blog/mesh-in-3d-modeling (дата звернення: 19.06.2025).
16. Маценко В. Г. Комп’ютерна графіка : навч. посіб. / В. Г. Маценко ; Міністерство освіти і науки України, Чернівецький нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. – Чернівці : Рута, 2009. – Рекомендовано МОН України. – Режим доступу: https://mmi.stu.cn.ua/wp-content/uploads/2016/09/MatsenkoKompGrafyka.pdf (дата звернення: 19.06.2025).
17. Як створити 3D-модель для 3D-принтера: покроковий гід. URL: https://easy3dprint.com.ua/uk/yak-stvoriti-3d-model-dlya-druku/ (дата звернення: 19.06.2025).
18. Тривимірна графіка. Принципи тривимірного моделювання. URL https://informatik.pp.ua/uroky/9-klas/konspekty-uchnia/tryvymirna-hrafika-pryntsypy-tryvymirnoho-modeliuvannia/ (дата звернення: 19.06.2025).
19. Створення VR-ігор. URL: https://aestar.com.ua/uk/stvorennia-vr-igor/ (дата звернення: 19.06.2025).
20. 3D-друк в медицині. URL: https://3dway.com.ua/blog/3d-printing-in-medicine (дата звернення: 19.06.2025).
21. Майстерність у деталях: 3D-друк в архітектурі. URL: https://3dway.com.ua/blog/3d-printing-in-architecture (дата звернення: 19.06.2025).
23. Мошинець Д.Д. 3D-моделювання персонажу для короткометражного ролика : магістер. робота / Мошинець Д.Д. ; Запорізький нац. техн. ун-т. – Запоріжжя, 2023. – 76 с. – Режим доступу: https://eir.zp.edu.ua/server/api/core/bitstreams/c9cc731c-dbe6-4344-867a-5b7a8c2f4724/content
24. Ганаба С. О., Паласюк М.І. Filosofiya za profesiynym spryamuvannyam : [тип, напр. підручник, магіст. робота тощо] / І. П. Прізвище ; Тернопільський нац. технічний ун-т. – Тернопіль, 2024. – ___ с. – Режим доступу:. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/48336/1/Filosofiya_za_profesiynym_spryamuvannyam_2024.pdf (дата звернення: 19.06.2025)
25. Топ-5 безкоштовних програм для скульптури для 3D-моделювання. URL: http://ua.insta3dm.com/info/top-5-free-sculpting-software-for-3d-modeling-42697977.html (дата звернення: 19.06.2025).
26. Екодизайн: тренд чи необхідність? URL: https://blog.stu.cn.ua/2020/08/06/ekodizajn-trend-chi-neobhidnist/ (дата звернення: 19.06.2025).
27. Найкраще програмне забезпечення для 3D-моделювання. URL: https://easy3dprint.com.ua/uk/programne-zabezpechennya-dlya-3d-modelyuvannya/ (дата звернення: 19.06.2025).
28. Найкращі інструменти для графічних дизайнерів у 2025 році. URL: https://dizz.in.ua/uk/najkrashhi-instrumenti-dlya-grafichnih-dizajneriv-u-2025-roczi/ (дата звернення: 19.06.2025).
29. Тимчишин В. С. Дослідження ефективності програмного забезпечення для 3D моделювання різної складності : магіст. робота / В. С. Тимчишин ; Держав. ун-т телекомунікацій. – Київ, 2023. – 70 с. – Режим доступу: https://duikt.edu.ua/repozitorii/ist/2023/%D0%A2%D0%B8%D0%BC%D1%87%D0%B8%D1%88%D0%B8%D0%BD%20%D0%92_%D0%A1_%D0%86%D0%A1%D0%94%D0%9C-61.pdf (дата звернення: 19.06.2025).
30. Barbakadze V. Основні принципи тривимірного моделювання : тез. доп. / В. Barbakadze ; Житомирський держ. ун-т ім. І. Франка. – Житомир, 2023. – С. 376–379. – Матеріали наук.-практ. конф. «Modern Problems of Science, Education and Society» (Київ, 24–26 квіт. 2023). – Режим доступу: http://eprints.zu.edu.ua/36821/1/MODERN-PROBLEMS-OF-SCIENCE-EDUCATION-AND-SOCIETY-24-26.04.23-376-379.pdf (дата звернення: 19.06.2025).
31. Тривимірна графіка. Основні поняття тривимірної графіки. Моделювання. URL: https://prezi.com/p/v77zceh0cgha/presentation/ (дата звернення: 19.06.2025).
32. Урок: Анімація. Переміщення по кадрах. Шкала часу. Попередній перегляд анімації. Створення тривимірної анімації. URL: https://vseosvita.ua/lesson/animatsiia-peremishchennia-po-kadrakh-shkala-chasu-poperednii-perehliad-animatsii-stvorennia-tryvymirnoi-animatsii-540177.html (дата звернення: 19.06.2025).
33. Теоретичний матеріал на тему: "Принципи тривимірного моделювання". URL: https://naurok.com.ua/teoretichniy-material-na-temu-principi-trivimirnogo-modelyuvannya-413762.html (дата звернення: 19.06.2025).
34. Найкращі поради для роботи в Blender: секрети професіоналів. URL: https://molbuk.ua/news/329979-naikrashchi-porady-dlia-roboty-v-blender-sekrety-profesionaliv.html (дата звернення: 19.06.2025).
35. 3D Modeling Basics for Developers. URL: https://daily.dev/blog/3d-modeling-basics-for-developers (дата звернення: 19.06.2025).
36. What is 3D modelling and what is it used for? URL: https://www.futurelearn.com/info/blog/general/what-is-3d-modelling (дата звернення: 19.06.2025).
37. 3D Modeling in Blender: What Beginners Need To Know. URL: https://www.upwork.com/resources/3d-modeling-in-blender (дата звернення: 19.06.2025).
38. A Beginner's Complete Guide to Blender 3D. URL: https://vagon.io/blog/complete-guide-to-blender-3d-for-beginners (дата звернення: 19.06.2025).
39. How to Use Blender, the Free 3D Softwar. URL: https://kitbash3d.com/a/blog/how-to-use-blender-the-free-3d-software?srsltid=AfmBOor68aqvGZe_ajVmRsQVGaeqHKIFNLcXEcE4PmUvDNeff5mH-3U9 (дата звернення: 19.06.2025).
40. Виходить новий серіал Fallout за серією відеоігор. URL: https://babel.ua/texts/105874-fanati-poboyuyutsya-vihodu-novogo-serialu-za-videoigrovoyu-franshizoyu-fallout-superechki-pro-te-yaki-chastini-gri-krashchi-za-roki-tak-i-ne-vshchuhli-rozpovidayemo-yak-narodivsya-vsesvit-fallout-tezh (дата звернення: 19.06.2025).
41. Beginner's Guide to Blender. URL: https://www.instructables.com/Beginners-Guide-to-Blender/ (дата звернення: 19.06.2025).
42. Create 3D heads using only photos and images. URL: https://keentools.io/products/facebuilder-for-blender (дата звернення: 19.06.2025).
43. Creating Amazing 3D Characters in Blender: A Step-by-Step Guide. URL: https://www.tripo3d.ai/blog/collect/creating-amazing--d-characters-in-blender--a-step-by-step-guide-tumra0xsx0a (дата звернення: 19.06.2025).
44. Stylized Character Design.URL: https://assist-software.net/blog/stylized-character-design (дата звернення: 19.06.2025).
45. Creating-a-character-on-blender-step-by-step-guide-for-beginners URL: https://www.neuralword.com/en/entertainment/cinema-film-tv-series/creating-a-character-on-blender-step-by-step-guide-for-beginners (дата звернення: 19.06.2025).
46. Unlocking Blender: A Game-Changer for 2D Artists Venturing into Stylised Art. URL: https://discover.therookies.co/2024/03/18/blender-a-game-changer-for-2d-artists/ (дата звернення: 19.06.2025).
47. Застосування Geometry Nodes в програмному пакеті Blender для задач процедурного моделювання. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/47008/1/Mag_2024_SNm_61_Topolnitskyi_N_M.pdf (дата звернення: 19.06.2025).
48. Як створювати 3D моделі аніме: необхідні інструменти. URL: https://www.meshy.ai/uk/blog/anime-3d-model-maker (дата звернення: 19.06.2025).
49. Створення 3D-моделі аніме-персонажа ”Атаназ” засобами Blender. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/45855/1/2024_KRB_SN-42_Melnychuk_OS.pdf (дата звернення: 19.06.2025).
50. Як створити персонажа: створення пам’ятних особистостей для ваших історій. URL: https://www.adazing.com/uk/how-to-build-a-character/ (дата звернення: 19.06.2025).
51. How to use Blender to create atmospheric concept art. URL: https://www.creativebloq.com/how-to/use-blender-to-create-atmospheric-concept-art (дата звернення: 19.06.2025).
52. Beginner's Guide to Character Creation Using Blender. URL: https://discover.therookies.co/2022/04/12/beginners-guide-to-character-creation-using-blender/ (дата звернення: 19.06.2025).
53. 3D Character Modeling [Step-by-Step]. URL: https://3dstudio.co/3d-character-modeling/ (дата звернення: 19.06.2025).
54. Overview of Jacobian IK. URL: https://medium.com/unity3danimation/overview-of-jacobian-ik-a33939639ab2 (дата звернення: 19.06.2025).
55. The Complete Game Character Tutorial Series. URL: https://superhivemarket.com/products/game-character-tutorial-series/docs (дата звернення: 19.06.2025).
56. How to create a character in Blender for Unreal Engine. URL: https://medium.com/@qerrant/how-to-create-a-character-in-blender-for-unreal-engine-f981670694b8 (дата звернення: 19.06.2025).
57. Kuhn C. Blender 2.8 Character Creation: Learn to confidently use Blender 2.8 to create your own 3D characters. 1-е вид. Packt Publishing, 2019. 350c.
58. Желібо, Є. П., Заверуха, Н. М., Зацарний, В. В. Безпека життєдіяльності : навч. посіб. / Є. П. Желібо, Н. М. Заверуха, В. В. Зацарний ; за ред. Є. П. Желібо. — [6-те вид., переробл. і допов.] — Київ: Каравела, 2008. — 338 с. — Режим доступу: https://kntiis.od.ua/sites/default/files/files/bgdbook.pdf
59. Мягченко, О. П.Безпека життєдіяльності людини та суспільства : навч. посіб. / О. П. Мягченко ; за ред. О. П. Мягченка. — К. : Центр учбової літератури, 2010. — 384 с. — Режим доступу: http://moodle.nati.org.ua/pluginfile.php/16207/mod_resource/content/1/Bezpeka_zhyttiedialnosti_liudyny_ta_suspilstva.pdf (дата звернення: 19.06.2025).
60. 7 кроків для планування аварійного відновлення хмари. URL: https://www.serverion.com/uk/uncategorized/7-steps-for-cloud-disaster-recovery-planning/ (дата звернення: 19.06.2025).
61. Бедрій Я.І. Основи охорони праці : навч. посіб. 4-е вид. перероб. і доп. Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2018. 240 с.
62. Івах, Р. М., Бедрій, Я. І., Білінський, Б. О., Козяр, М. М. Основи охорони праці : навч. посіб. / Р. М. Івах, Я. І. Бедрій, Б. О. Білінський, М. М. Козяр ; за ред. Р. М. Іваха. — 4-те вид., переробл. і допов. — Київ : Кондор, 2010. — 472 с. — Режим доступу: https://pdf.lib.vntu.edu.ua/books/2021/Ivah_2010_464.pdf (дата звернення: 19.06.2025).
Content type: Bachelor Thesis
È visualizzato nelle collezioni:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
2025_KRB_SN-41_Galyatovskyi_OB.pdfДипломна робота2 MBAdobe PDFVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.

Інструменти адміністратора