Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49466
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorНебесний, Руслан Михайлович-
dc.contributor.advisorNebesnyi, Ruslan-
dc.contributor.authorГалятовський, Олег Богданович-
dc.contributor.authorGaliatovskyi, Oleg Bogdanovych-
dc.date.accessioned2025-07-03T13:11:12Z-
dc.date.available2025-07-03T13:11:12Z-
dc.date.issued2025-06-24-
dc.date.submitted2025-06-10-
dc.identifier.citationГалятовський О. Б. Розробка та деталізація аніме-персонажа "Scavenger Knight" : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 - комп’ютерні науки / наук. кер. Р. М. Небесний. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 65 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49466-
dc.descriptionРоботу виконано на кафедрі комп'ютерних наук Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. Захист відбудеться 24.06.2025р. на засіданні екзаменаційної комісії №30 у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюяuk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню процесу створення тривимірної моделі персонажа в стилі Fallout з використанням сучасних інструментів комп’ютерної графіки. В першому розділі кваліфікаційної роботи описано теоретичні основи комп’ютерної графіки та 3D-моделювання. Висвітлено основні поняття, розглянуто програмні засоби для моделювання, серед яких Autodesk Maya та Houdini. Проаналізовано сфери застосування 3D-графіки та обґрунтовано вибір ПЗ для реалізації проєкту. В другому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто процес проєктування персонажа «Scavenger Knight». Досліджено ідею створення образу, подано етапи візуалізації та розробки зовнішнього вигляду. Подано технічне створення концепту персонажа. В третьому розділі кваліфікаційної роботи описано створення концепту персонажа «Scavenger Knight». Проаналізовано основні етапи моделювання, деталізації та візуалізації. Проведено демонстрацію створеної моделі з використанням обраного ПЗ. Об’єкт дослідження: процес створення тривимірної графіки персонажів в середовищах 3D-моделювання. Предмет дослідження: методика проєктування та реалізації 3D-персонажів в стилі Fallout з використанням сучасних засобів комп’ютерної графікиuk_UA
dc.description.abstractThe qualification work is devoted to the study of the process of creating a three-dimensional character model in the style of Fallout using modern computer graphics tools. The first chapter of the qualification work describes the theoretical foundations of computer graphics and 3D modeling. The basic concepts are highlighted, and modeling software, including Autodesk Maya and Houdini, are discussed. The areas of application of 3D graphics are analyzed and the choice of software for the project is justified. The second section of the qualification work describes the process of designing the Scavenger Knight character. The idea of creating an image is explored, the stages of visualization and development of appearance are presented. The technical creation of the character concept is presented. The third chapter of the qualification work describes the creation of the concept of the character “Scavenger Knight”. The main stages of modeling, detailing and visualization are analyzed. The demonstration of the created model using the selected software is carried out. Object of study: the process of creating three-dimensional character graphics in 3D modeling environments. Subject of reseach: methods of designing and implementing 3D character in the style of Fallout using modern computer graphics toolsuk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 8 РОЗДІЛ 1 АНАЛІЗ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ ДЛЯ 3D-МОДЕЛЮВАННЯ 9 1 1 Комп’ютерна графіка та 3D-моделювання 9 1 2 Аналіз існуючих програмних засобів 11 1 2 1 Blender 12 1 2 2 Autodesk Maya 14 1 2 3 Houdini 15 1 3 Сфери застосування 3D-графіки та моделювання 17 1 4 Вибір середовища для розробки 21 1 5 Висновок до першого розділу 23 РОЗДІЛ 2 ПРОЄКТУВАННЯ ПЕРСОНАЖА «SCAVENGER KNIGHT» 25 2 1 Аналіз ідеї персонажа 25 2 2 Візуалізація персонажа 31 2 3 Технічна реалізація 33 2 4 Висновок до другого розділу 38 РОЗДІЛ 3 СТВОРЕННЯ 3D-МОДЕЛІ АНІМЕ-ПЕРСОНАЖА «SCAVENGER KNIGHT» 41 3 1 Розробка та візуалізація аніме-персонажа 41 3 2 Етапи створення аніме-персонажа 47 3 3 Практична реалізація концепту персонажа в стилі Fallout 48 3 4 Процес створення і деталізації персонажа в стилі Fallout 49 3 5 Висновок до третього розділу 51 РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 53 4 1 Організація ведення в аварійних умовах 53 4 2 Розрахунок економічної ефективності заходів щодо поліпшення санітарно-гігієнічних умов 54 4 3 Висновок до четвертого розділу 57 ВИСНОВКИ 58 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 59 ДОДАТКИuk_UA
dc.format.extent65-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject122uk_UA
dc.subject3d-модельuk_UA
dc.subjectдизайн персонажаuk_UA
dc.subjectрозробка персонажаuk_UA
dc.subjectblenderuk_UA
dc.subjectcharacteruk_UA
dc.subjectcharacter developmentuk_UA
dc.subjectcreate 3duk_UA
dc.subjectmodeling in blenderuk_UA
dc.subjectconcept artuk_UA
dc.subjectcharacter designuk_UA
dc.titleРозробка та деталізація аніме-персонажа "Scavenger Knight"uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment and Detailing of the Anime Character «Scavenger Knight»uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Галятовський Олег Богданович, 2025uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.subject.udc004.04uk_UA
dc.relation.references1. Теоретичні основи комп'ютерної графіки. URL: https://crashinform.blogspot.com/p/blog-page_21.html (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references2. Комп’ютерна графіка конспект лекцій. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/27541/1/%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%A1%D0%9F%D0%95%D0%9A%D0%A2%20%D0%9B%D0%95%D0%9A%D0%A6%D0%86%D0%99%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%20%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D0%BA%D0%B0.pdf (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references3. Що таке 3D-моделювання? URL: https://www.adobe.com/ua/products/substance3d/discover/what-is-3d-modeling.htmluk_UA
dc.relation.references4. Що таке Blender 3D і для чого він потрібний. URL: https://it-generation.com.ua/stati/shho-take-blender-3d-i-dlya-chogo-potriben/ (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references5. The Best 3D Modeling Software in 2025 (June). URL: https://justcreative.com/best-3d-modeling-software/ (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references6. 14 найкращих безкоштовних програм для 3D-моделювання: все, що вам потрібно знати. URL: https://www.meshy.ai/uk/blog/best-free-3d-modeling-software (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references7. Як вибрати програму для 3D моделювання. URL: https://easy3dprint.com.ua/uk/yak-vibrati-programu-dlya-3d-modelyuvannya/ (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references8. Саланда Д. Й. Розробка 3D моделі арт галереї «Дім мистецтва» з використанням Blender Eevee : магістерська робота / Д. Й. Саланда ; Тернопільський національний технічний університет. – Тернопіль, 2024. – 76 с. – Режим доступу: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/45897/1/2024_KRB_SN-42_Salanda.D.Y..pdf (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references9. Мельничук О. С. Створення 3D-моделі аніме-персонажа ”Атаназ” засобами Blender. : магіст. робота / О. С. Мельничук ; Тернопільський нац. технічний ун-т. – Тернопіль, 2024. – ___ с. – Режим доступу: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/45855/1/2024_KRB_SN-42_Melnychuk_OS.pdf (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references10. Яке програмне забезпечення може допомогти вам створити 3D-модель з фотографій? URL: http://ua.insta3dm.com/info/which-software-can-help-you-create-a-3d-model-44001176.html (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references11. Азарова І. О. Основи локальних обчислювальних мереж : навч. посіб. / І. О. Азарова. – Вінниця : ВНТУ, 2012. – 361 с. – Режим доступу: https://pdf.lib.vntu.edu.ua/books/2024/LANZ/Azarova_P1_2012_361.pdf (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references12. What is Houdini and It is this used in the 3D and VFX field? URL: https://irendering.net/what-is-houdini-and-it-is-this-used-in-the-3d-and-vfx-field/ (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references13. Тривимірна графіка. Принципи тривимірного моделювання. URL: https://informatik.pp.ua/uroky/9-klas/konspekty-uchnia/tryvymirna-hrafika-pryntsypy-tryvymirnoho-modeliuvannia/ (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references14. Чи підходить Blender для 3D-друку? URL: http://ua.insta3dm.com/info/is-blender-good-for-3d-printing-facfox-3d-p-79272440.html (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references15. Сітка у 3D-моделюванні. URL: https://3dway.com.ua/blog/mesh-in-3d-modeling (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references16. Маценко В. Г. Комп’ютерна графіка : навч. посіб. / В. Г. Маценко ; Міністерство освіти і науки України, Чернівецький нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. – Чернівці : Рута, 2009. – Рекомендовано МОН України. – Режим доступу: https://mmi.stu.cn.ua/wp-content/uploads/2016/09/MatsenkoKompGrafyka.pdf (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references17. Як створити 3D-модель для 3D-принтера: покроковий гід. URL: https://easy3dprint.com.ua/uk/yak-stvoriti-3d-model-dlya-druku/ (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references18. Тривимірна графіка. Принципи тривимірного моделювання. URL https://informatik.pp.ua/uroky/9-klas/konspekty-uchnia/tryvymirna-hrafika-pryntsypy-tryvymirnoho-modeliuvannia/ (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references19. Створення VR-ігор. URL: https://aestar.com.ua/uk/stvorennia-vr-igor/ (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references20. 3D-друк в медицині. URL: https://3dway.com.ua/blog/3d-printing-in-medicine (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references21. Майстерність у деталях: 3D-друк в архітектурі. URL: https://3dway.com.ua/blog/3d-printing-in-architecture (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references23. Мошинець Д.Д. 3D-моделювання персонажу для короткометражного ролика : магістер. робота / Мошинець Д.Д. ; Запорізький нац. техн. ун-т. – Запоріжжя, 2023. – 76 с. – Режим доступу: https://eir.zp.edu.ua/server/api/core/bitstreams/c9cc731c-dbe6-4344-867a-5b7a8c2f4724/contentuk_UA
dc.relation.references24. Ганаба С. О., Паласюк М.І. Filosofiya za profesiynym spryamuvannyam : [тип, напр. підручник, магіст. робота тощо] / І. П. Прізвище ; Тернопільський нац. технічний ун-т. – Тернопіль, 2024. – ___ с. – Режим доступу:. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/48336/1/Filosofiya_za_profesiynym_spryamuvannyam_2024.pdf (дата звернення: 19.06.2025)uk_UA
dc.relation.references25. Топ-5 безкоштовних програм для скульптури для 3D-моделювання. URL: http://ua.insta3dm.com/info/top-5-free-sculpting-software-for-3d-modeling-42697977.html (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references26. Екодизайн: тренд чи необхідність? URL: https://blog.stu.cn.ua/2020/08/06/ekodizajn-trend-chi-neobhidnist/ (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references27. Найкраще програмне забезпечення для 3D-моделювання. URL: https://easy3dprint.com.ua/uk/programne-zabezpechennya-dlya-3d-modelyuvannya/ (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references28. Найкращі інструменти для графічних дизайнерів у 2025 році. URL: https://dizz.in.ua/uk/najkrashhi-instrumenti-dlya-grafichnih-dizajneriv-u-2025-roczi/ (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references29. Тимчишин В. С. Дослідження ефективності програмного забезпечення для 3D моделювання різної складності : магіст. робота / В. С. Тимчишин ; Держав. ун-т телекомунікацій. – Київ, 2023. – 70 с. – Режим доступу: https://duikt.edu.ua/repozitorii/ist/2023/%D0%A2%D0%B8%D0%BC%D1%87%D0%B8%D1%88%D0%B8%D0%BD%20%D0%92_%D0%A1_%D0%86%D0%A1%D0%94%D0%9C-61.pdf (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references30. Barbakadze V. Основні принципи тривимірного моделювання : тез. доп. / В. Barbakadze ; Житомирський держ. ун-т ім. І. Франка. – Житомир, 2023. – С. 376–379. – Матеріали наук.-практ. конф. «Modern Problems of Science, Education and Society» (Київ, 24–26 квіт. 2023). – Режим доступу: http://eprints.zu.edu.ua/36821/1/MODERN-PROBLEMS-OF-SCIENCE-EDUCATION-AND-SOCIETY-24-26.04.23-376-379.pdf (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references31. Тривимірна графіка. Основні поняття тривимірної графіки. Моделювання. URL: https://prezi.com/p/v77zceh0cgha/presentation/ (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references32. Урок: Анімація. Переміщення по кадрах. Шкала часу. Попередній перегляд анімації. Створення тривимірної анімації. URL: https://vseosvita.ua/lesson/animatsiia-peremishchennia-po-kadrakh-shkala-chasu-poperednii-perehliad-animatsii-stvorennia-tryvymirnoi-animatsii-540177.html (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references33. Теоретичний матеріал на тему: "Принципи тривимірного моделювання". URL: https://naurok.com.ua/teoretichniy-material-na-temu-principi-trivimirnogo-modelyuvannya-413762.html (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references34. Найкращі поради для роботи в Blender: секрети професіоналів. URL: https://molbuk.ua/news/329979-naikrashchi-porady-dlia-roboty-v-blender-sekrety-profesionaliv.html (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references35. 3D Modeling Basics for Developers. URL: https://daily.dev/blog/3d-modeling-basics-for-developers (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references36. What is 3D modelling and what is it used for? URL: https://www.futurelearn.com/info/blog/general/what-is-3d-modelling (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references37. 3D Modeling in Blender: What Beginners Need To Know. URL: https://www.upwork.com/resources/3d-modeling-in-blender (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references38. A Beginner's Complete Guide to Blender 3D. URL: https://vagon.io/blog/complete-guide-to-blender-3d-for-beginners (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references39. How to Use Blender, the Free 3D Softwar. URL: https://kitbash3d.com/a/blog/how-to-use-blender-the-free-3d-software?srsltid=AfmBOor68aqvGZe_ajVmRsQVGaeqHKIFNLcXEcE4PmUvDNeff5mH-3U9 (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references40. Виходить новий серіал Fallout за серією відеоігор. URL: https://babel.ua/texts/105874-fanati-poboyuyutsya-vihodu-novogo-serialu-za-videoigrovoyu-franshizoyu-fallout-superechki-pro-te-yaki-chastini-gri-krashchi-za-roki-tak-i-ne-vshchuhli-rozpovidayemo-yak-narodivsya-vsesvit-fallout-tezh (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references41. Beginner's Guide to Blender. URL: https://www.instructables.com/Beginners-Guide-to-Blender/ (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references42. Create 3D heads using only photos and images. URL: https://keentools.io/products/facebuilder-for-blender (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references43. Creating Amazing 3D Characters in Blender: A Step-by-Step Guide. URL: https://www.tripo3d.ai/blog/collect/creating-amazing--d-characters-in-blender--a-step-by-step-guide-tumra0xsx0a (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references44. Stylized Character Design.URL: https://assist-software.net/blog/stylized-character-design (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references45. Creating-a-character-on-blender-step-by-step-guide-for-beginners URL: https://www.neuralword.com/en/entertainment/cinema-film-tv-series/creating-a-character-on-blender-step-by-step-guide-for-beginners (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references46. Unlocking Blender: A Game-Changer for 2D Artists Venturing into Stylised Art. URL: https://discover.therookies.co/2024/03/18/blender-a-game-changer-for-2d-artists/ (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references47. Застосування Geometry Nodes в програмному пакеті Blender для задач процедурного моделювання. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/47008/1/Mag_2024_SNm_61_Topolnitskyi_N_M.pdf (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references48. Як створювати 3D моделі аніме: необхідні інструменти. URL: https://www.meshy.ai/uk/blog/anime-3d-model-maker (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references49. Створення 3D-моделі аніме-персонажа ”Атаназ” засобами Blender. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/45855/1/2024_KRB_SN-42_Melnychuk_OS.pdf (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references50. Як створити персонажа: створення пам’ятних особистостей для ваших історій. URL: https://www.adazing.com/uk/how-to-build-a-character/ (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references51. How to use Blender to create atmospheric concept art. URL: https://www.creativebloq.com/how-to/use-blender-to-create-atmospheric-concept-art (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references52. Beginner's Guide to Character Creation Using Blender. URL: https://discover.therookies.co/2022/04/12/beginners-guide-to-character-creation-using-blender/ (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references53. 3D Character Modeling [Step-by-Step]. URL: https://3dstudio.co/3d-character-modeling/ (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references54. Overview of Jacobian IK. URL: https://medium.com/unity3danimation/overview-of-jacobian-ik-a33939639ab2 (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references55. The Complete Game Character Tutorial Series. URL: https://superhivemarket.com/products/game-character-tutorial-series/docs (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references56. How to create a character in Blender for Unreal Engine. URL: https://medium.com/@qerrant/how-to-create-a-character-in-blender-for-unreal-engine-f981670694b8 (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references57. Kuhn C. Blender 2.8 Character Creation: Learn to confidently use Blender 2.8 to create your own 3D characters. 1-е вид. Packt Publishing, 2019. 350c.uk_UA
dc.relation.references58. Желібо, Є. П., Заверуха, Н. М., Зацарний, В. В. Безпека життєдіяльності : навч. посіб. / Є. П. Желібо, Н. М. Заверуха, В. В. Зацарний ; за ред. Є. П. Желібо. — [6-те вид., переробл. і допов.] — Київ: Каравела, 2008. — 338 с. — Режим доступу: https://kntiis.od.ua/sites/default/files/files/bgdbook.pdfuk_UA
dc.relation.references59. Мягченко, О. П.Безпека життєдіяльності людини та суспільства : навч. посіб. / О. П. Мягченко ; за ред. О. П. Мягченка. — К. : Центр учбової літератури, 2010. — 384 с. — Режим доступу: http://moodle.nati.org.ua/pluginfile.php/16207/mod_resource/content/1/Bezpeka_zhyttiedialnosti_liudyny_ta_suspilstva.pdf (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references60. 7 кроків для планування аварійного відновлення хмари. URL: https://www.serverion.com/uk/uncategorized/7-steps-for-cloud-disaster-recovery-planning/ (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.relation.references61. Бедрій Я.І. Основи охорони праці : навч. посіб. 4-е вид. перероб. і доп. Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2018. 240 с.uk_UA
dc.relation.references62. Івах, Р. М., Бедрій, Я. І., Білінський, Б. О., Козяр, М. М. Основи охорони праці : навч. посіб. / Р. М. Івах, Я. І. Бедрій, Б. О. Білінський, М. М. Козяр ; за ред. Р. М. Іваха. — 4-те вид., переробл. і допов. — Київ : Кондор, 2010. — 472 с. — Режим доступу: https://pdf.lib.vntu.edu.ua/books/2021/Ivah_2010_464.pdf (дата звернення: 19.06.2025).uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Appears in Collections:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2025_KRB_SN-41_Galyatovskyi_OB.pdfДипломна робота2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools