Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49421
Назва: | Розробка 3D-моделі інтерактивної кав’ярні з використанням Autodesk Maya та технологій візуалізації |
Інші назви: | Development of a 3D Model of an Interactive Coffee Shop Using Autodesk Maya and Visualization Technologies |
Автори: | Черняк, Юлія Павлівна Chernyak, Yulia Pavlivna |
Приналежність: | ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Україна |
Бібліографічний опис: | Черняк Ю. П. Розробка 3D-моделі інтерактивної кав’ярні з використанням Autodesk Maya та технологій візуалізації : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 126 - інформаційні системи та технології / наук. кер. Г. В. Шимчук. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 66 с. |
Дата публікації: | 23-чер-2025 |
Дата подання: | 9-чер-2025 |
Дата внесення: | 2-лип-2025 |
Видавництво: | ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | Тернопіль |
Науковий керівник: | Шимчук, Григорій Валерійович Shymchuk, Grigorii |
УДК: | 004.04 |
Теми: | 126 3D-моделювання інтерактивна кав’ярня візуалізація текстурування рендеринг віртуальний простір 3D modeling autodesk maya interactive coffee shop texturing rendering visualization virtual space |
Діапазон сторінок: | 66 |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота приурочена вивченню та розробці 3D-моделі інтерактивної кав’ярні з використанням програмного забезпечення Autodesk Maya та технологій візуалізації.
У першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто актуальність теми, досліджено мету та задачі дослідження. Проаналізовано можливості використання 3D-моделювання у проєктуванні інтер’єрів та переваги інтерактивного підходу у представленні просторових рішень.
У другому розділі кваліфікаційної роботи представлено процес розробки просторової структури кав’ярні, побудови основних об’єктів інтер’єру, підбору текстур, освітлення та інших візуальних елементів. Описано особливості використання Autodesk Maya при створенні сцени та обґрунтовано вибір технологій рендерингу.
У третьому розділі кваліфікаційної роботи описано процес тестування моделі, її оптимізацію для інтерактивної взаємодії, а також оцінено якість візуального представлення. Продемонстровано результати візуалізації та наведено приклади взаємодії з віртуальним простором.
Об’єкт дослідження: процеси тривимірного моделювання інтер’єрів з елементами інтерактивності.
Предмет дослідження: створення 3D-моделі інтерактивної кав’ярні з використанням Autodesk Maya та технологій візуалізації The qualification work is dedicated to the research and development of a 3D model of an interactive coffee shop using Autodesk Maya software and modern visualization technologies. In the first section of the qualification work, the relevance of the topic, the aim, and the research objectives are outlined. The opportunities of using 3D modeling in interior design and the benefits of an interactive approach. The second section presents the process of developing the spatial structure of the coffee shop, building key interior elements, selecting textures, lighting, and other visual components. The use of Autodesk Maya in creating the scene is described, and the choice of rendering technologies is justified. The third section describes the testing of the model, its optimization for interactive interaction, and the assessment of visual quality. The results of the visualization are demonstrated, along with examples of interaction. Object of the research: processes of three-dimensional modeling of interiors with interactive elements. Subject of the research: development of a 3D model of an interactive coffee shop using Autodesk Maya and visualization technologies |
Опис: | Роботу виконано на кафедрі комп'ютерних наук Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. Захист відбудеться 23.06.2025р. на засіданні екзаменаційної комісії №36 у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя |
Зміст: | ВСТУП 7 РОЗДІЛ 1. ПОСТАНОВКА ЗАДАЧІ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ 9 1.1 Аналіз проблематики візуалізації інтер’єру в інтерактивних середовища 9 1.2 Визначення вимог до 3d-моделі інтерактивної кав’ярні 10 1.3 Визначення цільової аудиторії та сценаріїв взаємодії 11 1.4 Огляд і аналіз аналогічного програмного забезпечення та реалізованих 3d-проєктів 12 1.5 Обґрунтування вибору Autodesk Maya 17 1.6 Висновок до першого розділу 18 РОЗДІЛ 2. ПРОЄКТУВАННЯ 3D-МОДЕЛІ ІНТЕРАКТИВНОЇ КАВ’ЯРНІ 19 2.1 Створення ескізів та концепт-арту майбутньої кав‘ярні 19 2.2 Огляд рендер-движків та вибір оптимального рішення 21 2.3 Моделювання екстер’єру 24 2.4 Моделювання інтер’єру 27 2.5 Текстурування та створення матеріалів для 3d сцени 30 2.6 Висновок до другого розділу 33 РОЗДІЛ 3. ТЕСТУВАННЯ ТА ДЕМОНСТРАЦІЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ 3D МОДЕЛІ 35 3.1 Оцінювання якості 3d моделі та реалістичності сцени 35 3.2 Виявлення технічних недоліків у роботі інтерактивної сцени 39 3.3 Демонстрація взаємодії користувача з моделлю 41 3.4 Платформи та способи публікації інтерактивної сцени 43 3.5 Висновок до третього розділу 48 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 50 4.1 Ергономіка та дизайн робочого місця оператора пк 50 4.2 Вплив діяльності людини на довкілля 52 4.3 Висновки до четвертого розділу 53 ВИСНОВКИ 55 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49421 |
Власник авторського права: | © Черняк Юлія Павлівна, 2025 |
Перелік літератури: | 1. Сторожук, Олександр, and Квітослава-Ольга Яцина. "Особливості застосування AR у візуалізації та аналізі анатомічних об'єктів з використанням евклідової метрики в навчальному процесі підготовки медичних фахівців." Інформаційні технології та суспільство 4 (15) (2024): 125–129. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://its.kspu.edu/index.php/its/article/view/466 (дата звернення: 02.03.2025). 2. Arevalo, Kassandra, Matthew Tovar, and Jingtian Li. Creating Games with Unreal Engine, Substance Painter, & Maya: Models, Textures, Animation, & Blueprint. CRC Press, 2021. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://www.routledge.com/Creating-Games-with-Unreal-Engine-Substance-Painter--Maya/Arevalo-Tovar-Li/p/book/9780367752792 (дата звернення: 05.03.2025). 3. Іменинник, В. О. "Використання моушн дизайну в сучасному медіапросторі." (2024). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://scholar.google.com/scholar_lookup?title=Використання+моушн+дизайну+в+сучасному+медіапросторі (дата звернення: 11.03.2025). 4. Мельніченко, Д. О. "Дослідження технологій створення 3D-моделей для ААА відеоігор." (2024). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://library.kname.edu.ua/opacindex/index.php?id=274715 (дата звернення: 14.03.2025). 5. Derakhshani, Dariush. Introducing Autodesk Maya. CRC Press, 2024. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://www.routledge.com/IntroducingAutodeskMaya/Derakhshani/p/book/9781032674784 (дата звернення: 19.03.2025). 6. Villar, Oliver. Learning Blender. Addison-Wesley Professional, 2021. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://www.oreilly.com/library/view/learning-blender-3rd/9780136413125/ (дата звернення: 23.03.2025). 7. Yunsik, Cho. "A study on the comparison of the virtual reality development environment in Unity and Unreal Engine 4." Journal of the Korea Computer Graphics Society 28.5 (2022): 1–11. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://koreascience.kr/article/JAKO202218554353101.page (дата звернення: 27.03.2025). 8. Машина, О. В. "Аналіз засобів реалізації 3D моделей та обґрунтування вибору мови програмування." Міжнародна наукова-технічна конференція «Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу»: Тези доповідей. – К.: НАУ, 2021. – 70 с. (2021): 67. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49940 (дата звернення: 31.03.2025). 9. SIMULATTE – Coffee Shop Simulator. Steam. [Електронний ресурс]. – 2025. – Режим доступу до ресурсу: https://store.steampowered.com/app/1859640/SIMULATTE__Coffee_Shop_Simulator/ (дата звернення: 03.04.2025). 10. Максименко, Валентина Євгеніївна. "Концепт-арт і його значення у сфері відеоігор." (2025). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://library.nure.ua/handle/document/19775 (дата звернення: 06.04.2025). 11. Страшко, Д. А. Підготовка 2D концепт-арту до використання у наступних етапах розробки проєкту. Дис. ХНУРЕ, 2025. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://openarchive.nure.ua/handle/document/21056 (дата звернення: 09.04.2025). 12. Березанський, Євген Русланович. "Дослідження відмінностей в методах моделювання, рендерингу та інтеграції 3D-графіки у середовищах 3ds Max і Blender." (2024). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/39658 (дата звернення: 13.04.2025). 13. Antoniou, Antreas, et al. "EEVEE and GATE: Finding the right benchmarks and how to run them seamlessly." (2024). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://arxiv.org/abs/2404.10002 (дата звернення: 17.04.2025). 14. Sørensen, Jonas Vedsted, Zheng Ma, and Bo Nørregaard Jørgensen. "Potentials of game engines for wind power digital twin development: an investigation of the Unreal Engine." Energy Informatics 5.Suppl 4 (2022): 39. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://energyinformatics.springeropen.com/articles/10.1186/s42162-022-00219-7 (дата звернення: 20.04.2025). 15. Triadan, Daniela. "Early Maya Monumentalism." Annual Review of Anthropology 54 (2025). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://www.annualreviews.org/doi/abs/10.1146/annurev-anthro-012624-021104 (дата звернення: 24.04.2025). 16. Павленко, В. В., С. В. Завацький, and С. І. Кухаренко. "Комп’ютерне моделювання архітектурно-художніх елементів екстер’єру знищеної Вознесенської церкви." (2024). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/62384 (дата звернення: 27.04.2025). 17. Волчанова, Олена Крумівна, and Анна Сергіївна Пузачова. "Моделювання архітектурних об’єктів на заняттях з композиції та комп’ютерного 3-D моделювання." Рекомендовано до друку Вченою радою Луганського національного аграрного університету, протокол № 03-03/10 від 01.07.2021 р. (2021): 75. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://dspace.lnau.edu.ua/handle/123456789/4872 (дата звернення: 30.04.2025). 18. Новік, Ганна Володимирівна. "Навчально-методичний комплекс дисципліни «Моделювання меблів» ОС «Бакалавр»." (2022). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/38645 (дата звернення: 03.05.2025). 19. Грезент, А. Ю. "3D-моделювання та візуалізація подієвих заходів." (2021). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/37147 (дата звернення: 06.05.2025). 20. Бойко, Валерія Андріївна. "Технологія доповненої реальності як інструмент для оптимізації дизайнерської роботи при проєктуванні інтер’єру." Український мистецтвознавчий дискурс 2 (2023): 21–27. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://umdiscourse.knutd.edu.ua/index.php/discourse/article/view/166 (дата звернення: 09.05.2025). 21. Удовиченко, К. О. Розробка 3D-сцени та візуалізація. Дис. ХНУРЕ, 2025. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://openarchive.nure.ua/handle/document/21399 (дата звернення: 12.05.2025). 22. Рябоволенко, Е. А. "Оптимізація рендерингу 3D зображення на основі октодерева." [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/05/41.pdf (дата звернення: 15.05.2025). 23. Мельніченко, Д. О. "Розробка технології створення тривимірних моделей для відеоігор." (2022). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/37936 (дата звернення: 18.05.2025). 24. Романюк, О. Н., et al. "Аналіз нових методів текстурування." (2024). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://nuwm.edu.ua/doc/texturing_methods_analysis (дата звернення: 21.05.2025). 25. Le, Hoang Truong Giang. "3D Modeling Assets And Props With Maya: General 3D Modeling Pipeline." (2022). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://www.cgtrader.com/blog/3d-modeling-assets-with-maya (дата звернення: 23.05.2025). 26. Литвинова, Світлана, and Лілія Лупаренко. "Оцінювання 3D-моделей доповненої реальності у навчальній друкованій продукції." Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: педагогічні науки 30.3 (2022): 333–355. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://znppt.nadpsu.edu.ua/article/view/264 (дата звернення: 26.05.2025). 27. Литвинова, С. Г., et al. "Критерії і показники оцінювання якості освітнього цифрового контенту з доповненою реальністю." (2022). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://lib.iitta.gov.ua/731922 (дата звернення: 28.05.2025). 28. Костенко, Юлія Ігорівна. "Модель 3D-візуалізації рекреаційного ландшафту." (2021). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://ir.stu.cn.ua/handle/123456789/25839 (дата звернення: 01.06.2025). 29. Хоменко, Наталія. "3D-об'єкти у навчальному процесі ландшафтного дизайну і проєктуванні." Розділ 5, Розвиток теорії і практики соціальної роботи (2021): 116. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/48593 (дата звернення: 04.06.2025). 30. Титаренко, В. В. "Візуалізація 3D моделі комп’ютерного класу для факультету ЕлІТ." (2023). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://lib.nmu.org.ua/bitstream/123456789/45067 (дата звернення: 06.06.2025). 31. Яковлєв, М. І., та ін. "Об҆єктивні та емоційні властивості сучасної візуалізації в дизайн-проектуванні." Art and Design 1 (2023): 83–95. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://journals.uran.ua/artdesign/article/view/293978 (дата звернення: 08.06.2025). 32. Рябовол, А. О. Анімація 3D об’єктів у розважальній індустрії. Дис. ХНУРЕ, 2025. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://openarchive.nure.ua/handle/document/21402 (дата звернення: 10.06.2025). 33. Ford, Anabel, Ann Williams, and Mattanjah S. de Vries. "New light on the use of Theobroma cacao by Late Classic Maya." Proceedings of the National Academy of Sciences 119.40 (2022): e2121821119. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.pnas.org/doi/10.1073/pnas.2121821119 (дата звернення: 12.06.2025). 34. Силантьєв, В. Є. "Огляд проблеми взаємодії користувача у віртуальному або доповненому середовищі з заданими модальностями." (2023). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/04/67.pdf (дата звернення: 14.06.2025). 35. Селіванова, К. Г., та М. Ю. Тимкович. "Особливості розробки графічних інтерфейсів користувача та організації інтерактичної взаємодії з користувачем в 3D-біомедичних застосунках." (2023). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://openarchive.nure.ua/handle/document/21279 (дата звернення: 16.06.2025). 36. Федусенко, Федір Сергійович. "Maya-плагін для редагування тривимірних об'єктів." (2024). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://openarchive.nure.ua/handle/document/21401 (дата звернення: 18.06.2025). 37. Давидова, Л. О. "Огляд можливостей симуляції фізичних об’єктів в Maya." (2024). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/04/56.pdf (дата звернення: 10.06.2025). 38. Цегельник, Олексій Володимирович. "Вебзастосунок для публікації 3D-друкованих проєктів." (2025). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/38465 (дата звернення: 15.03.2025). 39. Jacobs, Hannah L. "SketchUp and Sketchfab: Tools for Teaching with 3D." Journal of the Society of Architectural Historians 81.2 (2022): 256–259. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://online.ucpress.edu/jsah/article/81/2/256/119517 (дата звернення: 22.05.2025). 40. Afsharipour, Mohammadhossein, and Pooneh Maghoul. "Towards education 4.0 in geotechnical engineering using a virtual reality/augmented reality visualization platform." Geotechnical and Geological Engineering 42.4 (2024): 2657–2673. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://link.springer.com/article/10.1007/s10706-024-02743-3 (дата звернення: 10.06.2025). 41. Johansson, Julia. "Performance and Ease of Use in 3D on the Web: Comparing Babylon.js with Three.js." (2021). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:1562975/FULLTEXT01.pdf (дата звернення: 15.05.2025). 42. Hirzel, Joel, and Thomas Hindermann. Software Visualisierung durch VR mit Webtechnologien. Diss. OST Ostschweizer Fachhochschule, 2022. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.researchcollection.ethz.ch/handle/20.500.11850/612289 (дата звернення: 20.05.2025). 43. Garcia, Tyler, Zhangchi Lyu, and Michael Tetzlaff. "An Online Model Viewer for Cultural Heritage in Unity 3D." Archiving Conference. Vol. 19. Society for Imaging Science and Technology, 2022. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.ingentaconnect.com/content/ist/ac/2022/00002022/00000001/art00017 (дата звернення: 10.04.2025). 44. Ремінський, Владислав Миколайович. "Рендер частина ігрового рушія." (2024). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://openarchive.nure.ua/handle/document/21420 (дата звернення: 10.06.2025). 45. Zhang, Qi, et al. "Realistic 3D Modeling Method of Virtual Traditional Chinese Medicine." Proceedings of the 2023 International Conference on Frontiers of Artificial Intelligence and Machine Learning. 2023. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://dl.acm.org/doi/abs/10.1145/3622247.3622269 (дата звернення: 12.04.2025). 46. ДСТУ 7950:2015. Робоче місце під час виконання робіт стоячи. Загальні ергономічні вимоги. – Київ : Мінекономрозвитку України, 2016. – 12 с. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=63467 (дата звернення: 12.04.2025). 47. ДСТУ 7299:2013. Дизайн і ергономіка. Робоче місце оператора. Взаємне розташування елементів робочого місця. Загальні вимоги ергономіки. – Київ : Мінекономрозвитку України, 2014. – 14 с. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=50838 (дата звернення: 01.05.2025). 48. Leshchyshyn, Y., Scherbak, L., Nazarevych, O., Gotovych, V., Tymkiv, P., & Shymchuk, G. (2019, May). Multicomponent Model of the Heart Rate Variability Change-point. In 2019 IEEE XVth International Conference on the Perspective Technologies and Methods in MEMS Design (MEMSTECH) (pp. 110-113). IEEE. 49. Lytvynenko, I., Lupenko, S., Nazarevych, O., Shymchuk, G., & Hotovych, V. (2021, September). Mathematical model of gas consumption process in the form of cyclic random process. In 2021 IEEE 16th International Conference on Computer Sciences and Information Technologies (CSIT) (Vol. 1, pp. 232-235). IEEE. 50. Kozlovskyi, V., Balanyuk, Y., Martyniuk, H., Nazarevych, O., Scherbak, L., & Shymchuk, G. (2022, April). Information Technology for Estimating City Gas Consumption During the Year. In 2022 International Conference on Smart Information Systems and Technologies (SIST) (pp. 1-4). IEEE. 51. Lytvynenko, I., Lupenko, S., Kunanets, N., Nazarevych, O., Shymchuk, G., & Hotovych, V. (2021, November). Simulation of gas consumption process based on the mathematical model in the form of cyclic random process considering the scale factors. In 1st International Workshop on Information Technologies: Theoretical and Applied Problems, ITTAP 2021. 52. Kunanets, N., Pasichnyk, V., Bodnarchuk, I., Martsenko, S., Matsiuk, O., Matsiuk, A., ... & Shymchuk, H. (2019). Information system for visual analyzer disease diagnostics. In CEUR Workshop Proceedings (pp. 43-56). 53. Lupenko, S., Lytvynenko, I., Nazarevych, O., Shymchuk, G., & Hotovych, V. (2021, December). Approach to gas consumption process forecasting on the basis of a mathematical model in the form of a random cyclic process. In Proceedings of the International Conference „Advanced applied energy and information technologies 2021”, 2021 (pp. 213-219). TNTU, Zhytomyr «Publishing house „Book-Druk “» LLC. 54. Lytvynenko, I., Lupenko, S., Nazarevych, O., Shymchuk, H., & Hotovych, V. (2022). Additive mathematical model of gas consumption process. Вісник Тернопільського національного технічного університету, 104(4), 87-97. 55. Nazarevych, O., Leshchyshyn, Y., Lupenko, S., Hotovych, V., Shymchuk, G., & Shabliy, N. (2020, September). Method of Gas Consumption Change-point Detection Based on Seasonally Multicomponent Model. In 2020 10th International Conference on Advanced Computer Information Technologies (ACIT) (pp. 152-155). IEEE. 56. Prabhakar, M. Manoj, et al. "A short review on 3D printing methods, process parameters and materials." Materials Today: Proceedings 45 (2021): 6108–6114. (Дата звернення: 08.03.2025). 57. Liritzis, Ioannis, Pantelis Volonakis, and Spyros Vosinakis. "3D reconstruction of cultural heritage sites as an educational approach. The sanctuary of Delphi." Applied Sciences 11.8 (2021): 3635. (Дата звернення: 12.03.2025). 58. Греков, Д. Ю. "Огляд можливостей втілення уяви в життя використовуючи мультимедійні технології створення 3D-моделювання персонажів." (2023). Дата звернення: (18.03.2025). 59. Гаєвий, М. С., and С. В. Рогинський. "Створення 3D-моделей для застосування в мультимедіа." 27-й Міжнародний молодіжний форум «Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті». Зб. матеріалів форуму. Т. 3. – Харків: ХНУРЕ, 2023. – С. 138. (Дата звернення: 21.03.2025.) 60. Palianytsia, Y., Lytvynenko, I., Menoub, A., Shymchuk, H., & Dubchak, A. (2024). Development of an algorithm for identification of damage types on the surface of sheet metal. 61. Nazarevych, O., Gotovych, V., & Shymchuk, G. (2016). Information Technology for Monitoring of Municipal Gas Consumption, Based on Additive Model and Correlated for Weather Factors. Journal of Information and Computing Science, 11(3), 180-187. 62. Shymchuk, G., Lytvynenko, I., Hromyak, R., Lytvynenko, S., & Hotovych, V. (2023). Gas Consumption Forecasting Using Machine Learning Methods and Taking Into Account Climatic Indicators. In CITI (pp. 156-163). 63. Leschyshyn, Y. Z., Nazarevych, O. B., Shymchuk, G. V., Revutskyi, E. A., & Shcherbak, L. M. (2016, September). The Methods of Change Point Detection and Statistical Estimating of Dynamic of the Noise Stochastic Signals Characteristics. In THE SEVENTH WORLD CONGRESS “AVIATION IN THE XXI-st CENTURY” Safety in Aviation and Space Technologies September 19-21, NATIONAL AVIATION UNIVERSITY. Kyiv: NAU. 64. Шимчук, Г. В., Маєвський, О. В., & Назаревич, О. Б. (2016). Конспект лекцій з дисципліни Комп’ютерна графіка для студентів освітнього рівня «бакалавр» спеціальності 125 «Кібербезпека». 65. Шимчук, Г. В., Маєвський, О. В., & Назаревич, О. Б. (2016). Конспект лекцій з дисципліни «Розподілені системи моніторингу та керування». 66. Шимчук, Г. В., Маєвський, О. В., Назаревич, О. Б., & Стадник, М. А. (2016). Конспект лекцій з дисципліни «Грід-системи та технології хмарних обчислень» для студентів освітніх рівнів «спеціаліст»,«магістр» 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології». 67. Шимчук, Г., Голотенко, О., & Золотий, Р. З. (2022). Основні проблеми та загрози хмарної безпеки. Матеріали Ⅹ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології “Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, 59-60. 68. Шимчук, Г. В., Маєвський, О. В., & Назаревич, О. Б. (2016). Методичні вказівки до самостійної робіти студентів та модульного контролю знань з дисципліни «Розподілені системи моніторингу та керування» для студентів освітнього рівня «бакалавр» спеціальності 125–«Кібербезпека». 69. ШИМЧУК, Г., ШЕВЧЕНКО, Н., ШВИРЛО, К., & ГАРМАТЮК, Н. (2025). СИСТЕМА ВІДНОВЛЕННЯ ДАНИХ У БЕЗДРОТОВИХ СЕНСОРНИХ МЕРЕЖАХ НА ОСНОВІ МАШИННОГО НАВЧАННЯ. Herald of Khmelnytskyi National University. Technical sciences, 353(3.2), 246-250. |
Тип вмісту: | Bachelor Thesis |
Розташовується у зібраннях: | 126 — Інформаційні системи та технології (бакалаври) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2025_KRB_ST-41_Cherniak_YP.pdf | Дипломна робота | 1,91 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора