Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49421
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorШимчук, Григорій Валерійович-
dc.contributor.advisorShymchuk, Grigorii-
dc.contributor.authorЧерняк, Юлія Павлівна-
dc.contributor.authorChernyak, Yulia Pavlivna-
dc.date.accessioned2025-07-02T18:36:05Z-
dc.date.available2025-07-02T18:36:05Z-
dc.date.issued2025-06-23-
dc.date.submitted2025-06-09-
dc.identifier.citationЧерняк Ю. П. Розробка 3D-моделі інтерактивної кав’ярні з використанням Autodesk Maya та технологій візуалізації : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 126 - інформаційні системи та технології / наук. кер. Г. В. Шимчук. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 66 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49421-
dc.descriptionРоботу виконано на кафедрі комп'ютерних наук Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. Захист відбудеться 23.06.2025р. на засіданні екзаменаційної комісії №36 у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюяuk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота приурочена вивченню та розробці 3D-моделі інтерактивної кав’ярні з використанням програмного забезпечення Autodesk Maya та технологій візуалізації. У першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто актуальність теми, досліджено мету та задачі дослідження. Проаналізовано можливості використання 3D-моделювання у проєктуванні інтер’єрів та переваги інтерактивного підходу у представленні просторових рішень. У другому розділі кваліфікаційної роботи представлено процес розробки просторової структури кав’ярні, побудови основних об’єктів інтер’єру, підбору текстур, освітлення та інших візуальних елементів. Описано особливості використання Autodesk Maya при створенні сцени та обґрунтовано вибір технологій рендерингу. У третьому розділі кваліфікаційної роботи описано процес тестування моделі, її оптимізацію для інтерактивної взаємодії, а також оцінено якість візуального представлення. Продемонстровано результати візуалізації та наведено приклади взаємодії з віртуальним простором. Об’єкт дослідження: процеси тривимірного моделювання інтер’єрів з елементами інтерактивності. Предмет дослідження: створення 3D-моделі інтерактивної кав’ярні з використанням Autodesk Maya та технологій візуалізаціїuk_UA
dc.description.abstractThe qualification work is dedicated to the research and development of a 3D model of an interactive coffee shop using Autodesk Maya software and modern visualization technologies. In the first section of the qualification work, the relevance of the topic, the aim, and the research objectives are outlined. The opportunities of using 3D modeling in interior design and the benefits of an interactive approach. The second section presents the process of developing the spatial structure of the coffee shop, building key interior elements, selecting textures, lighting, and other visual components. The use of Autodesk Maya in creating the scene is described, and the choice of rendering technologies is justified. The third section describes the testing of the model, its optimization for interactive interaction, and the assessment of visual quality. The results of the visualization are demonstrated, along with examples of interaction. Object of the research: processes of three-dimensional modeling of interiors with interactive elements. Subject of the research: development of a 3D model of an interactive coffee shop using Autodesk Maya and visualization technologiesuk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 7 РОЗДІЛ 1. ПОСТАНОВКА ЗАДАЧІ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ 9 1.1 Аналіз проблематики візуалізації інтер’єру в інтерактивних середовища 9 1.2 Визначення вимог до 3d-моделі інтерактивної кав’ярні 10 1.3 Визначення цільової аудиторії та сценаріїв взаємодії 11 1.4 Огляд і аналіз аналогічного програмного забезпечення та реалізованих 3d-проєктів 12 1.5 Обґрунтування вибору Autodesk Maya 17 1.6 Висновок до першого розділу 18 РОЗДІЛ 2. ПРОЄКТУВАННЯ 3D-МОДЕЛІ ІНТЕРАКТИВНОЇ КАВ’ЯРНІ 19 2.1 Створення ескізів та концепт-арту майбутньої кав‘ярні 19 2.2 Огляд рендер-движків та вибір оптимального рішення 21 2.3 Моделювання екстер’єру 24 2.4 Моделювання інтер’єру 27 2.5 Текстурування та створення матеріалів для 3d сцени 30 2.6 Висновок до другого розділу 33 РОЗДІЛ 3. ТЕСТУВАННЯ ТА ДЕМОНСТРАЦІЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ 3D МОДЕЛІ 35 3.1 Оцінювання якості 3d моделі та реалістичності сцени 35 3.2 Виявлення технічних недоліків у роботі інтерактивної сцени 39 3.3 Демонстрація взаємодії користувача з моделлю 41 3.4 Платформи та способи публікації інтерактивної сцени 43 3.5 Висновок до третього розділу 48 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 50 4.1 Ергономіка та дизайн робочого місця оператора пк 50 4.2 Вплив діяльності людини на довкілля 52 4.3 Висновки до четвертого розділу 53 ВИСНОВКИ 55 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛuk_UA
dc.format.extent66-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject126uk_UA
dc.subject3D-моделюванняuk_UA
dc.subjectінтерактивна кав’ярняuk_UA
dc.subjectвізуалізаціяuk_UA
dc.subjectтекстуруванняuk_UA
dc.subjectрендерингuk_UA
dc.subjectвіртуальний простірuk_UA
dc.subject3D modelinguk_UA
dc.subjectautodesk mayauk_UA
dc.subjectinteractive coffee shopuk_UA
dc.subjecttexturinguk_UA
dc.subjectrenderinguk_UA
dc.subjectvisualizationuk_UA
dc.subjectvirtual spaceuk_UA
dc.titleРозробка 3D-моделі інтерактивної кав’ярні з використанням Autodesk Maya та технологій візуалізаціїuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of a 3D Model of an Interactive Coffee Shop Using Autodesk Maya and Visualization Technologiesuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Черняк Юлія Павлівна, 2025uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.subject.udc004.04uk_UA
dc.relation.references1. Сторожук, Олександр, and Квітослава-Ольга Яцина. "Особливості застосування AR у візуалізації та аналізі анатомічних об'єктів з використанням евклідової метрики в навчальному процесі підготовки медичних фахівців." Інформаційні технології та суспільство 4 (15) (2024): 125–129. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://its.kspu.edu/index.php/its/article/view/466 (дата звернення: 02.03.2025).uk_UA
dc.relation.references2. Arevalo, Kassandra, Matthew Tovar, and Jingtian Li. Creating Games with Unreal Engine, Substance Painter, & Maya: Models, Textures, Animation, & Blueprint. CRC Press, 2021. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://www.routledge.com/Creating-Games-with-Unreal-Engine-Substance-Painter--Maya/Arevalo-Tovar-Li/p/book/9780367752792 (дата звернення: 05.03.2025).uk_UA
dc.relation.references3. Іменинник, В. О. "Використання моушн дизайну в сучасному медіапросторі." (2024). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://scholar.google.com/scholar_lookup?title=Використання+моушн+дизайну+в+сучасному+медіапросторі (дата звернення: 11.03.2025).uk_UA
dc.relation.references4. Мельніченко, Д. О. "Дослідження технологій створення 3D-моделей для ААА відеоігор." (2024). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://library.kname.edu.ua/opacindex/index.php?id=274715 (дата звернення: 14.03.2025).uk_UA
dc.relation.references5. Derakhshani, Dariush. Introducing Autodesk Maya. CRC Press, 2024. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://www.routledge.com/IntroducingAutodeskMaya/Derakhshani/p/book/9781032674784 (дата звернення: 19.03.2025).uk_UA
dc.relation.references6. Villar, Oliver. Learning Blender. Addison-Wesley Professional, 2021. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://www.oreilly.com/library/view/learning-blender-3rd/9780136413125/ (дата звернення: 23.03.2025).uk_UA
dc.relation.references7. Yunsik, Cho. "A study on the comparison of the virtual reality development environment in Unity and Unreal Engine 4." Journal of the Korea Computer Graphics Society 28.5 (2022): 1–11. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://koreascience.kr/article/JAKO202218554353101.page (дата звернення: 27.03.2025).uk_UA
dc.relation.references8. Машина, О. В. "Аналіз засобів реалізації 3D моделей та обґрунтування вибору мови програмування." Міжнародна наукова-технічна конференція «Інтелектуальні технології лінгвістичного аналізу»: Тези доповідей. – К.: НАУ, 2021. – 70 с. (2021): 67. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49940 (дата звернення: 31.03.2025).uk_UA
dc.relation.references9. SIMULATTE – Coffee Shop Simulator. Steam. [Електронний ресурс]. – 2025. – Режим доступу до ресурсу: https://store.steampowered.com/app/1859640/SIMULATTE__Coffee_Shop_Simulator/ (дата звернення: 03.04.2025).uk_UA
dc.relation.references10. Максименко, Валентина Євгеніївна. "Концепт-арт і його значення у сфері відеоігор." (2025). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://library.nure.ua/handle/document/19775 (дата звернення: 06.04.2025).uk_UA
dc.relation.references11. Страшко, Д. А. Підготовка 2D концепт-арту до використання у наступних етапах розробки проєкту. Дис. ХНУРЕ, 2025. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://openarchive.nure.ua/handle/document/21056 (дата звернення: 09.04.2025).uk_UA
dc.relation.references12. Березанський, Євген Русланович. "Дослідження відмінностей в методах моделювання, рендерингу та інтеграції 3D-графіки у середовищах 3ds Max і Blender." (2024). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/39658 (дата звернення: 13.04.2025).uk_UA
dc.relation.references13. Antoniou, Antreas, et al. "EEVEE and GATE: Finding the right benchmarks and how to run them seamlessly." (2024). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://arxiv.org/abs/2404.10002 (дата звернення: 17.04.2025).uk_UA
dc.relation.references14. Sørensen, Jonas Vedsted, Zheng Ma, and Bo Nørregaard Jørgensen. "Potentials of game engines for wind power digital twin development: an investigation of the Unreal Engine." Energy Informatics 5.Suppl 4 (2022): 39. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://energyinformatics.springeropen.com/articles/10.1186/s42162-022-00219-7 (дата звернення: 20.04.2025).uk_UA
dc.relation.references15. Triadan, Daniela. "Early Maya Monumentalism." Annual Review of Anthropology 54 (2025). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://www.annualreviews.org/doi/abs/10.1146/annurev-anthro-012624-021104 (дата звернення: 24.04.2025).uk_UA
dc.relation.references16. Павленко, В. В., С. В. Завацький, and С. І. Кухаренко. "Комп’ютерне моделювання архітектурно-художніх елементів екстер’єру знищеної Вознесенської церкви." (2024). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/62384 (дата звернення: 27.04.2025).uk_UA
dc.relation.references17. Волчанова, Олена Крумівна, and Анна Сергіївна Пузачова. "Моделювання архітектурних об’єктів на заняттях з композиції та комп’ютерного 3-D моделювання." Рекомендовано до друку Вченою радою Луганського національного аграрного університету, протокол № 03-03/10 від 01.07.2021 р. (2021): 75. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://dspace.lnau.edu.ua/handle/123456789/4872 (дата звернення: 30.04.2025).uk_UA
dc.relation.references18. Новік, Ганна Володимирівна. "Навчально-методичний комплекс дисципліни «Моделювання меблів» ОС «Бакалавр»." (2022). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/38645 (дата звернення: 03.05.2025).uk_UA
dc.relation.references19. Грезент, А. Ю. "3D-моделювання та візуалізація подієвих заходів." (2021). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/37147 (дата звернення: 06.05.2025).uk_UA
dc.relation.references20. Бойко, Валерія Андріївна. "Технологія доповненої реальності як інструмент для оптимізації дизайнерської роботи при проєктуванні інтер’єру." Український мистецтвознавчий дискурс 2 (2023): 21–27. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://umdiscourse.knutd.edu.ua/index.php/discourse/article/view/166 (дата звернення: 09.05.2025).uk_UA
dc.relation.references21. Удовиченко, К. О. Розробка 3D-сцени та візуалізація. Дис. ХНУРЕ, 2025. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://openarchive.nure.ua/handle/document/21399 (дата звернення: 12.05.2025).uk_UA
dc.relation.references22. Рябоволенко, Е. А. "Оптимізація рендерингу 3D зображення на основі октодерева." [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/05/41.pdf (дата звернення: 15.05.2025).uk_UA
dc.relation.references23. Мельніченко, Д. О. "Розробка технології створення тривимірних моделей для відеоігор." (2022). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/37936 (дата звернення: 18.05.2025).uk_UA
dc.relation.references24. Романюк, О. Н., et al. "Аналіз нових методів текстурування." (2024). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://nuwm.edu.ua/doc/texturing_methods_analysis (дата звернення: 21.05.2025).uk_UA
dc.relation.references25. Le, Hoang Truong Giang. "3D Modeling Assets And Props With Maya: General 3D Modeling Pipeline." (2022). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://www.cgtrader.com/blog/3d-modeling-assets-with-maya (дата звернення: 23.05.2025).uk_UA
dc.relation.references26. Литвинова, Світлана, and Лілія Лупаренко. "Оцінювання 3D-моделей доповненої реальності у навчальній друкованій продукції." Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: педагогічні науки 30.3 (2022): 333–355. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://znppt.nadpsu.edu.ua/article/view/264 (дата звернення: 26.05.2025).uk_UA
dc.relation.references27. Литвинова, С. Г., et al. "Критерії і показники оцінювання якості освітнього цифрового контенту з доповненою реальністю." (2022). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://lib.iitta.gov.ua/731922 (дата звернення: 28.05.2025).uk_UA
dc.relation.references28. Костенко, Юлія Ігорівна. "Модель 3D-візуалізації рекреаційного ландшафту." (2021). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://ir.stu.cn.ua/handle/123456789/25839 (дата звернення: 01.06.2025).uk_UA
dc.relation.references29. Хоменко, Наталія. "3D-об'єкти у навчальному процесі ландшафтного дизайну і проєктуванні." Розділ 5, Розвиток теорії і практики соціальної роботи (2021): 116. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/48593 (дата звернення: 04.06.2025).uk_UA
dc.relation.references30. Титаренко, В. В. "Візуалізація 3D моделі комп’ютерного класу для факультету ЕлІТ." (2023). [Електронний ресурс]. – Режим доступу до ресурсу: https://lib.nmu.org.ua/bitstream/123456789/45067 (дата звернення: 06.06.2025).uk_UA
dc.relation.references31. Яковлєв, М. І., та ін. "Об҆єктивні та емоційні властивості сучасної візуалізації в дизайн-проектуванні." Art and Design 1 (2023): 83–95. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://journals.uran.ua/artdesign/article/view/293978 (дата звернення: 08.06.2025).uk_UA
dc.relation.references32. Рябовол, А. О. Анімація 3D об’єктів у розважальній індустрії. Дис. ХНУРЕ, 2025. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://openarchive.nure.ua/handle/document/21402 (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references33. Ford, Anabel, Ann Williams, and Mattanjah S. de Vries. "New light on the use of Theobroma cacao by Late Classic Maya." Proceedings of the National Academy of Sciences 119.40 (2022): e2121821119. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.pnas.org/doi/10.1073/pnas.2121821119 (дата звернення: 12.06.2025).uk_UA
dc.relation.references34. Силантьєв, В. Є. "Огляд проблеми взаємодії користувача у віртуальному або доповненому середовищі з заданими модальностями." (2023). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/04/67.pdf (дата звернення: 14.06.2025).uk_UA
dc.relation.references35. Селіванова, К. Г., та М. Ю. Тимкович. "Особливості розробки графічних інтерфейсів користувача та організації інтерактичної взаємодії з користувачем в 3D-біомедичних застосунках." (2023). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://openarchive.nure.ua/handle/document/21279 (дата звернення: 16.06.2025).uk_UA
dc.relation.references36. Федусенко, Федір Сергійович. "Maya-плагін для редагування тривимірних об'єктів." (2024). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://openarchive.nure.ua/handle/document/21401 (дата звернення: 18.06.2025).uk_UA
dc.relation.references37. Давидова, Л. О. "Огляд можливостей симуляції фізичних об’єктів в Maya." (2024). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/04/56.pdf (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references38. Цегельник, Олексій Володимирович. "Вебзастосунок для публікації 3D-друкованих проєктів." (2025). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/38465 (дата звернення: 15.03.2025).uk_UA
dc.relation.references39. Jacobs, Hannah L. "SketchUp and Sketchfab: Tools for Teaching with 3D." Journal of the Society of Architectural Historians 81.2 (2022): 256–259. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://online.ucpress.edu/jsah/article/81/2/256/119517 (дата звернення: 22.05.2025).uk_UA
dc.relation.references40. Afsharipour, Mohammadhossein, and Pooneh Maghoul. "Towards education 4.0 in geotechnical engineering using a virtual reality/augmented reality visualization platform." Geotechnical and Geological Engineering 42.4 (2024): 2657–2673. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://link.springer.com/article/10.1007/s10706-024-02743-3 (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references41. Johansson, Julia. "Performance and Ease of Use in 3D on the Web: Comparing Babylon.js with Three.js." (2021). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:1562975/FULLTEXT01.pdf (дата звернення: 15.05.2025).uk_UA
dc.relation.references42. Hirzel, Joel, and Thomas Hindermann. Software Visualisierung durch VR mit Webtechnologien. Diss. OST Ostschweizer Fachhochschule, 2022. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.researchcollection.ethz.ch/handle/20.500.11850/612289 (дата звернення: 20.05.2025).uk_UA
dc.relation.references43. Garcia, Tyler, Zhangchi Lyu, and Michael Tetzlaff. "An Online Model Viewer for Cultural Heritage in Unity 3D." Archiving Conference. Vol. 19. Society for Imaging Science and Technology, 2022. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.ingentaconnect.com/content/ist/ac/2022/00002022/00000001/art00017 (дата звернення: 10.04.2025).uk_UA
dc.relation.references44. Ремінський, Владислав Миколайович. "Рендер частина ігрового рушія." (2024). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://openarchive.nure.ua/handle/document/21420 (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references45. Zhang, Qi, et al. "Realistic 3D Modeling Method of Virtual Traditional Chinese Medicine." Proceedings of the 2023 International Conference on Frontiers of Artificial Intelligence and Machine Learning. 2023. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://dl.acm.org/doi/abs/10.1145/3622247.3622269 (дата звернення: 12.04.2025).uk_UA
dc.relation.references46. ДСТУ 7950:2015. Робоче місце під час виконання робіт стоячи. Загальні ергономічні вимоги. – Київ : Мінекономрозвитку України, 2016. – 12 с. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=63467 (дата звернення: 12.04.2025).uk_UA
dc.relation.references47. ДСТУ 7299:2013. Дизайн і ергономіка. Робоче місце оператора. Взаємне розташування елементів робочого місця. Загальні вимоги ергономіки. – Київ : Мінекономрозвитку України, 2014. – 14 с. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=50838 (дата звернення: 01.05.2025).uk_UA
dc.relation.references48. Leshchyshyn, Y., Scherbak, L., Nazarevych, O., Gotovych, V., Tymkiv, P., & Shymchuk, G. (2019, May). Multicomponent Model of the Heart Rate Variability Change-point. In 2019 IEEE XVth International Conference on the Perspective Technologies and Methods in MEMS Design (MEMSTECH) (pp. 110-113). IEEE.uk_UA
dc.relation.references49. Lytvynenko, I., Lupenko, S., Nazarevych, O., Shymchuk, G., & Hotovych, V. (2021, September). Mathematical model of gas consumption process in the form of cyclic random process. In 2021 IEEE 16th International Conference on Computer Sciences and Information Technologies (CSIT) (Vol. 1, pp. 232-235). IEEE.uk_UA
dc.relation.references50. Kozlovskyi, V., Balanyuk, Y., Martyniuk, H., Nazarevych, O., Scherbak, L., & Shymchuk, G. (2022, April). Information Technology for Estimating City Gas Consumption During the Year. In 2022 International Conference on Smart Information Systems and Technologies (SIST) (pp. 1-4). IEEE.uk_UA
dc.relation.references51. Lytvynenko, I., Lupenko, S., Kunanets, N., Nazarevych, O., Shymchuk, G., & Hotovych, V. (2021, November). Simulation of gas consumption process based on the mathematical model in the form of cyclic random process considering the scale factors. In 1st International Workshop on Information Technologies: Theoretical and Applied Problems, ITTAP 2021.uk_UA
dc.relation.references52. Kunanets, N., Pasichnyk, V., Bodnarchuk, I., Martsenko, S., Matsiuk, O., Matsiuk, A., ... & Shymchuk, H. (2019). Information system for visual analyzer disease diagnostics. In CEUR Workshop Proceedings (pp. 43-56).uk_UA
dc.relation.references53. Lupenko, S., Lytvynenko, I., Nazarevych, O., Shymchuk, G., & Hotovych, V. (2021, December). Approach to gas consumption process forecasting on the basis of a mathematical model in the form of a random cyclic process. In Proceedings of the International Conference „Advanced applied energy and information technologies 2021”, 2021 (pp. 213-219). TNTU, Zhytomyr «Publishing house „Book-Druk “» LLC.uk_UA
dc.relation.references54. Lytvynenko, I., Lupenko, S., Nazarevych, O., Shymchuk, H., & Hotovych, V. (2022). Additive mathematical model of gas consumption process. Вісник Тернопільського національного технічного університету, 104(4), 87-97.uk_UA
dc.relation.references55. Nazarevych, O., Leshchyshyn, Y., Lupenko, S., Hotovych, V., Shymchuk, G., & Shabliy, N. (2020, September). Method of Gas Consumption Change-point Detection Based on Seasonally Multicomponent Model. In 2020 10th International Conference on Advanced Computer Information Technologies (ACIT) (pp. 152-155). IEEE.uk_UA
dc.relation.references56. Prabhakar, M. Manoj, et al. "A short review on 3D printing methods, process parameters and materials." Materials Today: Proceedings 45 (2021): 6108–6114. (Дата звернення: 08.03.2025).uk_UA
dc.relation.references57. Liritzis, Ioannis, Pantelis Volonakis, and Spyros Vosinakis. "3D reconstruction of cultural heritage sites as an educational approach. The sanctuary of Delphi." Applied Sciences 11.8 (2021): 3635. (Дата звернення: 12.03.2025).uk_UA
dc.relation.references58. Греков, Д. Ю. "Огляд можливостей втілення уяви в життя використовуючи мультимедійні технології створення 3D-моделювання персонажів." (2023). Дата звернення: (18.03.2025).uk_UA
dc.relation.references59. Гаєвий, М. С., and С. В. Рогинський. "Створення 3D-моделей для застосування в мультимедіа." 27-й Міжнародний молодіжний форум «Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті». Зб. матеріалів форуму. Т. 3. – Харків: ХНУРЕ, 2023. – С. 138. (Дата звернення: 21.03.2025.)uk_UA
dc.relation.references60. Palianytsia, Y., Lytvynenko, I., Menoub, A., Shymchuk, H., & Dubchak, A. (2024). Development of an algorithm for identification of damage types on the surface of sheet metal.uk_UA
dc.relation.references61. Nazarevych, O., Gotovych, V., & Shymchuk, G. (2016). Information Technology for Monitoring of Municipal Gas Consumption, Based on Additive Model and Correlated for Weather Factors. Journal of Information and Computing Science, 11(3), 180-187.uk_UA
dc.relation.references62. Shymchuk, G., Lytvynenko, I., Hromyak, R., Lytvynenko, S., & Hotovych, V. (2023). Gas Consumption Forecasting Using Machine Learning Methods and Taking Into Account Climatic Indicators. In CITI (pp. 156-163).uk_UA
dc.relation.references63. Leschyshyn, Y. Z., Nazarevych, O. B., Shymchuk, G. V., Revutskyi, E. A., & Shcherbak, L. M. (2016, September). The Methods of Change Point Detection and Statistical Estimating of Dynamic of the Noise Stochastic Signals Characteristics. In THE SEVENTH WORLD CONGRESS “AVIATION IN THE XXI-st CENTURY” Safety in Aviation and Space Technologies September 19-21, NATIONAL AVIATION UNIVERSITY. Kyiv: NAU.uk_UA
dc.relation.references64. Шимчук, Г. В., Маєвський, О. В., & Назаревич, О. Б. (2016). Конспект лекцій з дисципліни Комп’ютерна графіка для студентів освітнього рівня «бакалавр» спеціальності 125 «Кібербезпека».uk_UA
dc.relation.references65. Шимчук, Г. В., Маєвський, О. В., & Назаревич, О. Б. (2016). Конспект лекцій з дисципліни «Розподілені системи моніторингу та керування».uk_UA
dc.relation.references66. Шимчук, Г. В., Маєвський, О. В., Назаревич, О. Б., & Стадник, М. А. (2016). Конспект лекцій з дисципліни «Грід-системи та технології хмарних обчислень» для студентів освітніх рівнів «спеціаліст»,«магістр» 122 «Комп’ютерні науки та інформаційні технології».uk_UA
dc.relation.references67. Шимчук, Г., Голотенко, О., & Золотий, Р. З. (2022). Основні проблеми та загрози хмарної безпеки. Матеріали Ⅹ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології “Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, 59-60.uk_UA
dc.relation.references68. Шимчук, Г. В., Маєвський, О. В., & Назаревич, О. Б. (2016). Методичні вказівки до самостійної робіти студентів та модульного контролю знань з дисципліни «Розподілені системи моніторингу та керування» для студентів освітнього рівня «бакалавр» спеціальності 125–«Кібербезпека».uk_UA
dc.relation.references69. ШИМЧУК, Г., ШЕВЧЕНКО, Н., ШВИРЛО, К., & ГАРМАТЮК, Н. (2025). СИСТЕМА ВІДНОВЛЕННЯ ДАНИХ У БЕЗДРОТОВИХ СЕНСОРНИХ МЕРЕЖАХ НА ОСНОВІ МАШИННОГО НАВЧАННЯ. Herald of Khmelnytskyi National University. Technical sciences, 353(3.2), 246-250.uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ebben a gyűjteményben:126 — Інформаційні системи та технології (бакалаври)

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
2025_KRB_ST-41_Cherniak_YP.pdfДипломна робота1,91 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools