Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49388
Titel: Удосконалення управління маркетинговою діяльністю в організації, на прикладі ТзОВ «ЮСК Україна».
Övriga titlar: Enhancement of marketing management in an organization: LLC "JYSK Ukraine" as a case study.
Författare: Фурман, Марта Володимирівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Фурман М. В. Удосконалення управління маркетинговою діяльністю в організації, на прикладі ТзОВ «ЮСК Україна». Кваліфікаційна робота бакалавра за спецу. 073 "Менеджмент" / наук.кер. М.Ф.Зяйлик. Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 66 с.
Bibliographic description (International): Furman M. V. Enhancement of marketing management in an organization: LLC "JYSK Ukraine" as a case study. Qualifying bachelor work for special. 073 "Management" / scientific director M.F. Zyailyk. Ternopil: Ivan Pulyuy Ternopil National Technical University, 2025. 66 p.
Utgivningsdatum: jun-2025
Submitted date: jun-2025
Date of entry: 2-jul-2025
Utgivare: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Зяйлик, Марія Федорівна
Committee members: Мельник, Ліля Миколаївна
UDC: 339
Nyckelord: маркетинг
управління
конкурентоспроможність
маркетингова діяльність
підприємство
роздрібна торгівля
просування
marketing
management
competitiveness
marketing activities
enterprise
retail trade
promotion
Sammanfattning: Предмет дослідження – вдосконалення управління маркетинговою діяльністю. Об’єкт дослідження – маркетингова діяльність підприємства. Mетою є дослідження основних елементів організації та управління маркетинговою діяльністю на ТзОВ «ЮСК Україна», обґрунтування та розробка стислих рекомендацій щодо поліпшення системи маркетингу. Mетоди дослідження – аналіз і синтез, емпіричні методи, кількісні методи (економічний аналіз), методи прогнозування та моделювання. У представленій кваліфікаційній роботі досліджено актуальні питання управління маркетинговою діяльністю підприємства роздрібної торгівлі на прикладі ТзОВ «ЮСК Україна». Запропоновано практичні рекомендації щодо розвитку маркетингових каналів, впровадження карток лояльності, використання цифрових інструментів просування та активізацію участі персоналу в контент-маркетингу. За результатами проведеного дослідження розроблено проєкт з удосконалення управління маркетинговою діяльністю ТзОВ «ЮСК Україна».
The subject of investigation: improving marketing management. The object of investigation is the marketing activities of the enterprise. The aim of the work is the main elements of the organization and management of marketing activities at JYSK Ukraine LLC, to justify and develop concise recommendations for improving the marketing system. The methods of investigation are analysis and synthesis, empirical methods, quantitative methods (economic analysis), forecasting and modeling methods. This thesis examines topical issues of managing the marketing activities of a retail enterprise using the example of JYSK Ukraine LLC. Practical recommendations are proposed for the development of marketing channels, the introduction of loyalty cards, the use of digital promotion tools, and the activation of staff participation in content marketing. Based on the results of the study, a project was developed to improve the management of marketing activities at JYSK Ukraine LLC.
Beskrivning: В даний час роль маркетингу в діяльності будь-якої комерційної організації надзвичайно велика. Від обраного напрямку маркетингової діяльності залежать такі показники підприємства, як рівень рентабельності продажу, прибутковість та інші. З допомогою цієї діяльності координуються можливості виробництва та розподіл товарів та послуг, а також визначається, які кроки необхідно зробити, щоб продати товар чи послугу кінцевому споживачу. Однак для того, щоб реально використовувати це як надійний інструмент для досягнення успіху в підприємницькій, комерційній та будь-якій іншій господарській діяльності, необхідно опанувати його сучасну методологію. Управління маркетингом включає в себе різні види діяльності, включаючи оцінку факторів зовнішнього середовища та дослідження стану організації, аналіз ринкових можливостей, визначення та реалізацію маркетингової стратегії, а також контроль за її виконанням. Ефективне використання маркетингових стратегій пов'язано з розумінням трансформації базового комплексу та виділенням додаткових елементів, які дозволяють більш продуктивно функціонувати організації на ринку.
Content: ВСТУП……………………………………………………………………..……............ РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ.………………………..…………...….…......... 1.1 Поняття, сутність, зміст і напрями маркетингової діяльності………..….……..підприємстві……………………………….……………………………………….…. РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТзОВ «ЮСК Україна»……………………………………………………………………………….. 2.1 Загальна характеристика досліджуваного товариства…………………............. 2.2 Аналіз управління маркетинговою діяльністю на базі даного підприємства…….…………….……………………………………………………… РОЗДІЛ 3 ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТзОВ «ЮСК УКРАЇНА»............................................................................................... 3.1 Шляхи покращення управління маркетинговою діяльністю в умовах воєнного стану……………….……………………………………………...………..……..…… 3.2 Розробка рекомендацій по вдосконаленню маркетингу на досліджуваному підприємстві……………………………….………………………………………….. РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ……….…………………………………………………………..………..…… 4.1 Значення адаптації в трудовому процесі……………………………………....... 4.2 Вимоги безпеки до робочих місць для виконання робіт …......................................................................................................................... ВИСНОВКИ………..………………………………………………….……………… БІБЛІОГРАФІЯ………..…………………………………………..………………….. ДОДАТКИ……………….………………………………………….………………....
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49388
Copyright owner: Фурман Марта Володимирівна, 2025*
References (Ukraine): 1. Мартин О.М. Основи маркетингу : навчальний посібник / О.М. Мартин. Львів : ЛДУ БЖД, 2015. 409 с.
2. Котлер, Ф. Маркетинг-менеджмент. К.: Вид. дім "Довіра", 2016. 832 с.
3. Стратегічний менеджмент за Котлером: Найкращі прийоми та методи. (2017): Альпіна Паблішер.
4. Друкер про маркетинг: Уроки найвпливовішого бізнес-мислителя світу. (2012): Освіта McGraw-Hill - 288 с.
5. Соколова, І. В. Маркетингові дослідження: навч. посіб. / І. В. Соколова. Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2020. 310 с.
6. Козак, Ю. Г. Міжнародний маркетинг: підручник / Ю. Г. Козак. К.: Центр учбової літератури, 2018. 368 с.
7. Васильєв, О. В. Маркетинг: підручник / О. В. Васильєв. Львів: Новий Світ, 2021. 384 с.
8. Чухрай Н. І. Менеджмент маркетингової діяльності : навч. посіб. Львів : Магнолія 2006, 2022. 304 с.
9. Sharp, B. Як зростають бренди. Що дійсно працює у маркетингу / Б. Шарп ; пер. з англ. К.: Наш Формат, 2020. 328 с.
10. Баланс (Звіт про фінансовий стан) на 31.12.2022 рік. URL: https://jysk.ua/zvit-pro-upravlinnya-tov-yusk-ukrayina-za-2022-rik
Баланс (Звіт про фінансовий стан) на 31.12.2023 рік. URL: https://jysk.ua/zvit-pro-upravlinnya-tov-yusk-ukrayina-za-2023-rik
Баланс (Звіт про фінансовий стан) на 31.12.2024 рік. URL: https://jysk.ua/zvit-pro-upravlinnya-tov-jysk-ukrayina-za-2024-rik
Мороз, О. І. Управління маркетингом: навч. посіб. / О. І. Мороз. Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2020. 290 с.
Бутенко Н. В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства: навч. посіб. Харків : ФОП Бровін О. В., 2020. 248 с.
15. Хміль Ф.І. Становлення сучасного менеджменту в Україні. Львів, 2013.
16. Ущаповський В.С. Управління маркетинговою діяльністю підприємства/ В.С. Ущаповський, Л.С. Мельник. 2019.
17. Волкова М.В. Напрями вдосконалення маркетингової діяльності підприємства / М.В. Волкова// Економіка та управління підприємствами. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. №16. С. 281–286.
18. Хмелинська К.В. Розробка механізму управління маркетинговою діяльністю з використанням інформаційних технологій/ К.В.Хмелинська, Т.В.Янчук// Економiка i органiзацiя управлiння. 2018. №4(32). С.122.
19. Бєляєва Т.С. Система лояльності як інструмент маркетингової діяльності компанії // Економіка і організація управління. 2023. № 2(46). С. 56–60.
Кравець О. І. Роль внутрішніх комунікацій у формуванні бренду роботодавця // Економічний вісник університету. 2023. № 49. С. 70–75.
Ковальчук Т. Тенденції розвитку роздрібної торгівлі в Україні // Економіка та держава. 2023. № 5. С. 42–45.
Зінчук Т. О. Впровадження карт лояльності в маркетингову стратегію компанії // Бізнес-Інформ. 2022. № 2. С. 94–99.
Офіційний сайт компанії JYSK [Електронний ресурс]. URL: https://jysk.ua
Forbes Україна. JYSK: як ритейлер трансформує український ринок меблів. URL: https://forbes.ua/
25. Зяйлик М. Ф. Взаємозв’язок маркетингу і діджитал-інструментів під час війни // Матеріали Ⅱ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30.11.2023 р. Т. : ТНТУ, 2023. С. 67–68.
26. Зяйлик М., Юрик Н. Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств // Матеріали IV Міжнародної наук.-практ. конференц. „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“, 27.03.2015 р. Т. : ТНТУ, 2015. С. 101-102.
Content type: Bachelor Thesis
Samling:073 — Менеджмент (бакалаври)

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
Фурман М..pdf2,02 MBAdobe PDFVisa/Öppna
Avtorsyka_Фурман.docx19,36 kBMicrosoft Word XMLVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!

Narzędzia administratora