Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49388
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЗяйлик, Марія Федорівна-
dc.contributor.authorФурман, Марта Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-07-02T08:09:33Z-
dc.date.available2025-07-02T08:09:33Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.date.submitted2025-06-
dc.identifier.citationФурман М. В. Удосконалення управління маркетинговою діяльністю в організації, на прикладі ТзОВ «ЮСК Україна». Кваліфікаційна робота бакалавра за спецу. 073 "Менеджмент" / наук.кер. М.Ф.Зяйлик. Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 66 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49388-
dc.descriptionВ даний час роль маркетингу в діяльності будь-якої комерційної організації надзвичайно велика. Від обраного напрямку маркетингової діяльності залежать такі показники підприємства, як рівень рентабельності продажу, прибутковість та інші. З допомогою цієї діяльності координуються можливості виробництва та розподіл товарів та послуг, а також визначається, які кроки необхідно зробити, щоб продати товар чи послугу кінцевому споживачу. Однак для того, щоб реально використовувати це як надійний інструмент для досягнення успіху в підприємницькій, комерційній та будь-якій іншій господарській діяльності, необхідно опанувати його сучасну методологію. Управління маркетингом включає в себе різні види діяльності, включаючи оцінку факторів зовнішнього середовища та дослідження стану організації, аналіз ринкових можливостей, визначення та реалізацію маркетингової стратегії, а також контроль за її виконанням. Ефективне використання маркетингових стратегій пов'язано з розумінням трансформації базового комплексу та виділенням додаткових елементів, які дозволяють більш продуктивно функціонувати організації на ринку.uk_UA
dc.description.abstractПредмет дослідження – вдосконалення управління маркетинговою діяльністю. Об’єкт дослідження – маркетингова діяльність підприємства. Mетою є дослідження основних елементів організації та управління маркетинговою діяльністю на ТзОВ «ЮСК Україна», обґрунтування та розробка стислих рекомендацій щодо поліпшення системи маркетингу. Mетоди дослідження – аналіз і синтез, емпіричні методи, кількісні методи (економічний аналіз), методи прогнозування та моделювання. У представленій кваліфікаційній роботі досліджено актуальні питання управління маркетинговою діяльністю підприємства роздрібної торгівлі на прикладі ТзОВ «ЮСК Україна». Запропоновано практичні рекомендації щодо розвитку маркетингових каналів, впровадження карток лояльності, використання цифрових інструментів просування та активізацію участі персоналу в контент-маркетингу. За результатами проведеного дослідження розроблено проєкт з удосконалення управління маркетинговою діяльністю ТзОВ «ЮСК Україна».uk_UA
dc.description.abstractThe subject of investigation: improving marketing management. The object of investigation is the marketing activities of the enterprise. The aim of the work is the main elements of the organization and management of marketing activities at JYSK Ukraine LLC, to justify and develop concise recommendations for improving the marketing system. The methods of investigation are analysis and synthesis, empirical methods, quantitative methods (economic analysis), forecasting and modeling methods. This thesis examines topical issues of managing the marketing activities of a retail enterprise using the example of JYSK Ukraine LLC. Practical recommendations are proposed for the development of marketing channels, the introduction of loyalty cards, the use of digital promotion tools, and the activation of staff participation in content marketing. Based on the results of the study, a project was developed to improve the management of marketing activities at JYSK Ukraine LLC.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП……………………………………………………………………..……............ РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ.………………………..…………...….…......... 1.1 Поняття, сутність, зміст і напрями маркетингової діяльності………..….……..підприємстві……………………………….……………………………………….…. РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТзОВ «ЮСК Україна»……………………………………………………………………………….. 2.1 Загальна характеристика досліджуваного товариства…………………............. 2.2 Аналіз управління маркетинговою діяльністю на базі даного підприємства…….…………….……………………………………………………… РОЗДІЛ 3 ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТзОВ «ЮСК УКРАЇНА»............................................................................................... 3.1 Шляхи покращення управління маркетинговою діяльністю в умовах воєнного стану……………….……………………………………………...………..……..…… 3.2 Розробка рекомендацій по вдосконаленню маркетингу на досліджуваному підприємстві……………………………….………………………………………….. РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ……….…………………………………………………………..………..…… 4.1 Значення адаптації в трудовому процесі……………………………………....... 4.2 Вимоги безпеки до робочих місць для виконання робіт …......................................................................................................................... ВИСНОВКИ………..………………………………………………….……………… БІБЛІОГРАФІЯ………..…………………………………………..………………….. ДОДАТКИ……………….………………………………………….………………....uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectроздрібна торгівляuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectretail tradeuk_UA
dc.subjectpromotionuk_UA
dc.titleУдосконалення управління маркетинговою діяльністю в організації, на прикладі ТзОВ «ЮСК Україна».uk_UA
dc.title.alternativeEnhancement of marketing management in an organization: LLC "JYSK Ukraine" as a case study.uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holderФурман Марта Володимирівна, 2025*uk_UA
dc.contributor.committeeMemberМельник, Ліля Миколаївна-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339uk_UA
dc.relation.references1. Мартин О.М. Основи маркетингу : навчальний посібник / О.М. Мартин. Львів : ЛДУ БЖД, 2015. 409 с.uk_UA
dc.relation.references2. Котлер, Ф. Маркетинг-менеджмент. К.: Вид. дім "Довіра", 2016. 832 с.uk_UA
dc.relation.references3. Стратегічний менеджмент за Котлером: Найкращі прийоми та методи. (2017): Альпіна Паблішер.uk_UA
dc.relation.references4. Друкер про маркетинг: Уроки найвпливовішого бізнес-мислителя світу. (2012): Освіта McGraw-Hill - 288 с.uk_UA
dc.relation.references5. Соколова, І. В. Маркетингові дослідження: навч. посіб. / І. В. Соколова. Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2020. 310 с.uk_UA
dc.relation.references6. Козак, Ю. Г. Міжнародний маркетинг: підручник / Ю. Г. Козак. К.: Центр учбової літератури, 2018. 368 с.uk_UA
dc.relation.references7. Васильєв, О. В. Маркетинг: підручник / О. В. Васильєв. Львів: Новий Світ, 2021. 384 с.uk_UA
dc.relation.references8. Чухрай Н. І. Менеджмент маркетингової діяльності : навч. посіб. Львів : Магнолія 2006, 2022. 304 с.uk_UA
dc.relation.references9. Sharp, B. Як зростають бренди. Що дійсно працює у маркетингу / Б. Шарп ; пер. з англ. К.: Наш Формат, 2020. 328 с.uk_UA
dc.relation.references10. Баланс (Звіт про фінансовий стан) на 31.12.2022 рік. URL: https://jysk.ua/zvit-pro-upravlinnya-tov-yusk-ukrayina-za-2022-rikuk_UA
dc.relation.referencesБаланс (Звіт про фінансовий стан) на 31.12.2023 рік. URL: https://jysk.ua/zvit-pro-upravlinnya-tov-yusk-ukrayina-za-2023-rikuk_UA
dc.relation.referencesБаланс (Звіт про фінансовий стан) на 31.12.2024 рік. URL: https://jysk.ua/zvit-pro-upravlinnya-tov-jysk-ukrayina-za-2024-rikuk_UA
dc.relation.referencesМороз, О. І. Управління маркетингом: навч. посіб. / О. І. Мороз. Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2020. 290 с.uk_UA
dc.relation.referencesБутенко Н. В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства: навч. посіб. Харків : ФОП Бровін О. В., 2020. 248 с.uk_UA
dc.relation.references15. Хміль Ф.І. Становлення сучасного менеджменту в Україні. Львів, 2013.uk_UA
dc.relation.references16. Ущаповський В.С. Управління маркетинговою діяльністю підприємства/ В.С. Ущаповський, Л.С. Мельник. 2019.uk_UA
dc.relation.references17. Волкова М.В. Напрями вдосконалення маркетингової діяльності підприємства / М.В. Волкова// Економіка та управління підприємствами. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. №16. С. 281–286.uk_UA
dc.relation.references18. Хмелинська К.В. Розробка механізму управління маркетинговою діяльністю з використанням інформаційних технологій/ К.В.Хмелинська, Т.В.Янчук// Економiка i органiзацiя управлiння. 2018. №4(32). С.122.uk_UA
dc.relation.references19. Бєляєва Т.С. Система лояльності як інструмент маркетингової діяльності компанії // Економіка і організація управління. 2023. № 2(46). С. 56–60.uk_UA
dc.relation.referencesКравець О. І. Роль внутрішніх комунікацій у формуванні бренду роботодавця // Економічний вісник університету. 2023. № 49. С. 70–75.uk_UA
dc.relation.referencesКовальчук Т. Тенденції розвитку роздрібної торгівлі в Україні // Економіка та держава. 2023. № 5. С. 42–45.uk_UA
dc.relation.referencesЗінчук Т. О. Впровадження карт лояльності в маркетингову стратегію компанії // Бізнес-Інформ. 2022. № 2. С. 94–99.uk_UA
dc.relation.referencesОфіційний сайт компанії JYSK [Електронний ресурс]. URL: https://jysk.uauk_UA
dc.relation.referencesForbes Україна. JYSK: як ритейлер трансформує український ринок меблів. URL: https://forbes.ua/uk_UA
dc.relation.references25. Зяйлик М. Ф. Взаємозв’язок маркетингу і діджитал-інструментів під час війни // Матеріали Ⅱ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30.11.2023 р. Т. : ТНТУ, 2023. С. 67–68.uk_UA
dc.relation.references26. Зяйлик М., Юрик Н. Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств // Матеріали IV Міжнародної наук.-практ. конференц. „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“, 27.03.2015 р. Т. : ТНТУ, 2015. С. 101-102.uk_UA
dc.identifier.citationenFurman M. V. Enhancement of marketing management in an organization: LLC "JYSK Ukraine" as a case study. Qualifying bachelor work for special. 073 "Management" / scientific director M.F. Zyailyk. Ternopil: Ivan Pulyuy Ternopil National Technical University, 2025. 66 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурман М..pdf2,02 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Avtorsyka_Фурман.docx19,36 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора