Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49102
Tittel: Відновлення і розвиток підприємств індустрії гостинності (на прикладі ТзОВ «Готель «Львів»)
Alternative titler: Recovery and Development of Hospitality Industry Enterprises (LLC "Hotel Lviv" as a case of study)
Authors: Сута, Христина Степанівна
Suta, Khrystyna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Сута Х.С. Відновлення і розвиток підприємств індустрії гостинності (на прикладі ТзОВ «Готель «Львів») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. Л. Я. Малюта. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 76 с.
Utgivelsesdato: jun-2025
Submitted date: jun-2025
Date of entry: 28-jun-2025
Forlag: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Малюта, Людмила Ярославівна
Malіuta, Lіudmуla
Emneord: воєнний час
відновлення
готель
ефективність
оптимізація управління
стратегія
трансформаційна модель розвитку
wartime
recovery
hotel
efficiency
management optimization
strategy
transformative development model
Page range: 1-76
Abstrakt: Сута Х.С. Відновлення і розвиток підприємств індустрії гостинності (на прикладі ТзОВ «Готель «Львів») Кваліфікаційна робота бакалавра: 76 сторінок, 5 рисунків, 7 таблиць, 46 літературних джерел. Предмет дослідження − теоретико-методичні та прикладні аспекти управління процесами відновлення і стратегічного розвитку готельного підприємства в умовах посткризової економіки. Об'єкт дослідження − є господарська діяльність ТзОВ «Готель «Львів» як підприємства індустрії гостинності з високою чутливістю до зовнішніх впливів та змін ринкових умов. Метою роботи є розробка стратегічних і операційних заходів щодо відновлення та сталого розвитку ТзОВ «Готель «Львів» в умовах посткризової економіки на основі діагностики сучасного стану, виявлення внутрішніх резервів і застосування інструментів адаптивного менеджменту. Методи дослідження − спостереження, порівняння, групування, аналіз і синтез, табличний, графічний. У роботі досліджено теоретичні засади відновлення і розвитку підприємств індустрії гостинності, проведено аналіз виробничо-господарської діяльності ТзОВ «Готель «Львів», запропоновано заходи щодо відновлення та розвитку досліджуваного підприємства, зокрема: напрями оптимізації управління, підвищення ефективності сервісу й використання ресурсів та реалізація трансформаційної моделі розвитку готелю через інституційне оновлення, стратегічні партнерства і впровадження цифрових рішень. Результати дослідження рекомендовано до впровадження в діяльність досліджуваного підприємства – ТзОВ «Готель «Львів».
Suta К.S. Recovery and Development of Hospitality Industry Enterprises (LLC "Hotel Lviv" as a case of study) Bachelor's thesis: 76 pages, 5 figures, 7 tables, 46 references. Subject of the research – theoretical, methodological, and applied aspects of managing the recovery processes and strategic development of a hotel enterprise in the context of a post-crisis economy. Object of the research – the economic activity of LLC “Hotel Lviv” as a hospitality industry enterprise highly sensitive to external influences and changes in market conditions. The aim of the study is to develop strategic and operational measures for the recovery and sustainable development of LLC “Hotel Lviv” in a post-crisis economy, based on diagnostics of the current state, identification of internal reserves, and the application of adaptive management tools. Research methods – observation, comparison, grouping, analysis and synthesis, tabular and graphical methods. The study explores the theoretical foundations of recovery and development of hospitality enterprises, analyzes the production and economic activity of LLC “Hotel Lviv”, and proposes measures for the recovery and development of the enterprise under study. These include: directions for optimizing management, increasing service efficiency and resource utilization, and implementing a transformative development model for the hotel through institutional renewal, strategic partnerships, and the adoption of digital solutions. The research results are recommended for implementation in the operations of the enterprise under study – LLC “Hotel Lviv”.
Content: ЗМІСТ ВСТУП .......................................................................................................................... 7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВІДНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ ........................................................ 9 1.1. Сутність, структура та особливості функціонування підприємств індустрії гостинності в умовах економічної нестабільності .............................. 9 1.2. Теоретико-методичні підходи до відновлення та стратегічного розвитку готельного бізнесу ................................................................................................. 17 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТЗОВ «ГОТЕЛЬ «ЛЬВІВ» ..................................................................................................................... 26 2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності ТзОВ «Готель «Львів» .................................................................................................................... 26 2.2. Оцінка сучасного стану, проблем і резервів розвитку підприємства в умовах посткризової економіки ........................................................................... 36 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ТЗОВ «ГОТЕЛЬ «ЛЬВІВ» ........................................................................................ 45 3.1. Напрями оптимізації управління, підвищення ефективності сервісу та використання ресурсів .......................................................................................... 45 3.2. Реалізація трансформаційної моделі розвитку готелю через інституційне оновлення, стратегічні партнерства і впровадження цифрових рішень .......... 53 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 4.1 Забезпечення безпеки та охорони праці досліджуваного закладу розміщення ТзОВ «Готель «Львів»………………………………………………..62 4.2 Упровадження ТзОВ «Готель «Львів» заходів з безпечної життєдіяльності і виробничої санітарії………………………………………………………………..66 ВИСНОВКИ ............................................................................................................... 62 СПИСОК ВИКОРИСТАНИЙ ДЖЕРЕЛ ................................................................. 72
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49102
Copyright owner: © Сута Х.С., 2025
References (Ukraine): 1. Баженова С., Пологовська Ю., Канцур І. Розвиток готельно-ресторанного бізнесу в умовах сьогодення. Економіка та суспільство. 2022. № 38. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-38-22.
2. Бойко М. Г., Кулик М. В. Вплив міграційних потоків на доходи готельних підприємств. Вісник соціально-економічних досліджень. 2024. № 1–2. С. 166–179.
3. Бренич О. Р., Неіленко С. М., Антоненко А. В. Стратегії розвитку готельно-ресторанного сектору в умовах глобальних криз та нестабільності. Таврійський науковий вісник. Серія : Технічні науки. 2024. Вип. 5. С. 130–141.
4. Гаврилко П. П., Сімех К. Ю., Яртим А. В. Маркетингові стратегії підприємств готельного бізнесу в умовах кризових явищ. Формування ринкових відносин в Україні. 2025. № 1. С. 96–101.
5. Готель «Львів». URL: https://hotel-lviv.com.ua (дата звернення: 30.05.2025).
6. Гузар У., Голод А., Паска М., Петришин Н., Тесля О., Тихоновський М. Особливості та перспективи розвитку індустрії гостинності в Україні. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice. 2024. № 3(56). С. 410–422. DOI: https://doi.org/10.55643/fcaptp.3.56.2024.4371.
7. Гуцалюк О. М., Зайченко В. В., Бондар Ю. А., Чень М. Динамічні процеси готельно-ресторанного і туристично-рекреаційного бізнесу в стратегічному розвитку національної економіки України. Вісник економічної науки України. 2024. № 2. С. 43–49.
8. Демчук Л., Тарасюк Г., Каленська В. Індустрія гостинності: до визначення поняття. Економіка та суспільство. 2024. № 61. URL : https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-61-89
9. Дишкантюк О. В., Потьомкін Л. М., Власюк К. В. Індустрія гостинності та туризму в умовах Covid-19: світова практика та українські реалії. Причорноморські економічні студії. 2021. Вип. 61. С. 11–17.
10. Жуков В. Управління ризиками в готельно-ресторанному бізнесі. Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (6 жовтня 2022 р., м. Львів). - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. - С. 33-35.
11. Капліна Т. В., Капліна А. С., Кущ Л. І. Індустрія гостинності України: тенденція розвитку. Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. 2021. № 2. С. 116–127.
12. Каролоп О. О., Ревенко А. Д. Міжнародний досвід управління готельним бізнесом та його впровадження в Україні. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія : Економіка. 2021. Вип. 12. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/admthp_2021_12_2.
13. Коваль О. Д., Катюха Д. А. Стратегії адаптації готельно-ресторанного бізнесу в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення в Україні. Соціальний розвиток: економіко-правові проблеми. 2025. № 1. С. 72–78.
14. Коробейникова Я., Побігун О. Антикризовий менеджмент у сфері готельного-ресторанного бізнесу в умовах пандемії COVID–19. Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Cерія «Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості». 2022. № 1(25). С. 172-182. DOI: https://doi.org/10.31471/2409-0948-2022-1(25)-172-182
15. Кудрявцев В., Прокопенко Н., Коваленко Н. Стратегії розвитку підприємств готельного бізнесу в умовах ринкової нестабільності. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences. 2024. № 334(5). С. 609–615. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-334-88.
16. Лютак О. М., Баула О. В., Баула В. В. Інноваційні технології в міжнародній готельній індустрії. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. 2023. Вип. 19(1). С. 10–18.
17. Лявинець Г. М., Губеня В. О., Люлька О. М., Ткачук Ю. М. Data Mining у адаптивному менеджменті готельно-ресторанного бізнесу. Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. 2024. № 11(1). С. 17–27.
18. Малюта Л., Владимир О., Рудан В. Інтеграція дизайну в готельно-ресторанний бізнес: ефекти для туризму та розвитку місцевих громад. Економічний аналіз. 2022. Т. 32, № 3. С. 307–315. DOI: 10.35774/econa2022.03.307.
19. Матвієнко С. В. Впровадження цифрових технологій у готельній індустрії України: уроки зі світового досвіду. Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. 2024. № 12(1). С. 18–26.
20. Молодецький А. Е., Васютіна К. С. Структурні зміни в готельному бізнесі в умовах воєнного часу. Вісник Одеського національного університету. Серія : Географічні та геологічні науки. 2023. Т. 28, Вип. 1. С. 95–104.
21. Муха Р. А. Вплив війни на заклади готельно-ресторанної сфери та їх конкурентоспроможність. Економіка та держава. 2022. № 8. С. 72-76. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6806.2022.8.72.
22. Середа Н. М. Вплив культурних особливостей на організацію сервісу у готельно-ресторанному бізнесі в Україні. Соціальний розвиток: економіко-правові проблеми. 2025. № 1. С. 64–71.
23. Сидоренко Т. Особливості функціонування готельно-ресторанного бізнесу в умовах воєнного стану. Підприємництво і торгівля. 2022. № 33. С. 66-70. DOI: https://doi.org/10.36477/2522-1256-2022-33-10.
24. Талеб Н. Н. Антикрихкість. Про (не)вразливе у реальному житті : пер. з англ. Київ : Наш Формат, 2021. 400 с.
25. Тарасюк Г. М., П’янков В. С. Індустрія гостинності України: становлення та розвиток. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2022. Вип. 43. С. 140–143.
26. ТзОВ «Готель «Львів». URL : https://opendatabot.ua/c/13836941.
27. Фурдак М. М., Орленко О. В. Індустрія гостинності півдня України в умовах пандемії – виклики та шляхи вирішення. Бізнес Інформ. 2022. № 1. С. 217–223.
28. Холодницька А. В. Розробка антикризової стратегії діяльності компаній готельного бізнесу в умовах воєнного стану. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2024. № 1. С. 109–121.
29. Barney J. B. Firm resources and sustained competitive advantage. Journal of Management. 1991. Vol. 17, No. 1. P. 99–120. URL : https://doi.org/10.1177/014920639101700108.
30. Buhalis, D. Technology in hospitality – From information to value co-creation. International Journal of Hospitality Management. 2020. Vol. 87. Article ID: 102412. DOI: https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2020.102412.
31. Chesbrough H. Open Services Innovation: Rethinking Your Business to Grow and Compete in a New Era. San Francisco: Jossey-Bass, 2011. 256 с.
32. Han, C., Olya, H. G., Kim, Y. Evaluating hybrid business models in hospitality: Application of fuzzy-set qualitative comparative analysis. Tourism Management Perspectives. 2020. Vol. 33. Article ID: 100619. DOI: https://doi.org/10.1016/j.tmp.2019.100619.
33. Hayes D., Ninemeier J. Hotel Operations Management. 3rd ed. Boston : Pearson Education, 2016. 480 p.
34. Kaplan R. S., Norton D. P. The Balanced Scorecard: Translating Strategy into Action. Boston: Harvard Business Review Press, 1996. 336 с.
35. Marr B. Key Performance Indicators: The 75+ Measures Every Manager Needs to Know. Harlow: Pearson Education, 2015. 384 с.
36. North D. C. Institutions, Institutional Change and Economic Performance. Cambridge: Cambridge University Press, 1990. 159 с.
37. OECD. Tourism Policy Responses to the coronavirus (COVID-19). Paris: OECD Publishing, 2020. 31 с. URL: https://www.oecd.org/coronavirus/policy-responses/tourism-policy-responses-to-the-coronavirus-covid-19-6466aa20/ (дата звернення: 30.05.2025).
38. Qureshi, M. N., Tariq, M. Hotel service quality: The impact of service quality on customer satisfaction in hospitality. International Journal of Engineering, Business and Management. 2021. Vol. 5, No. 3. P. 24–31. URL: https://www.researchgate.net/publication/351780048_Hotel_Service_Quality_The_Impact_of_Service_Quality_on_Customer_Satisfaction_in_Hospitality.
39. Teece D. J. Explicating dynamic capabilities: The nature and microfoundations of (sustainable) enterprise performance. Strategic Management Journal. 2007. Vol. 28, № 13. P. 1319–1350. DOI: https://doi.org/10.1002/smj.640.
40. Vargo, S. L., Lusch, R. F. Evolving to a new dominant logic for marketing. Journal of Marketing. 2004. Vol. 68, No. 1. P. 1–17. DOI: https://doi.org/10.1509/jmkg.68.1.1.24036.
41. Williamson O. E. The new institutional economics: Taking stock, looking ahead. Journal of Economic Literature. 2000. Vol. 38, № 3. P. 595–613. DOI: https://doi.org/10.1257/jel.38.3.595.
42. Wills K. Enterprise Risk Management for Hospitality and Tourism. London: Routledge, 2017. 242 с.
43. Zavidna, L., Maliuta, L. Corporate social responsibility as a key tool of economic business security during war. International Interdisciplinary Scientific Journal "Expert". Plovdiv (Bulgaria). Vol. 1. Issue 4. 2024. Р. 20–34.
44. Liudmyla Maliuta, Nataliya Harmatiy, Iryna Fedyshyn, Uliana Tkac. Rural development in the european union through tourism potential // Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development, Vol. 43, №4, 2021, рр.555-561. DOI: https://doi.org/10.15544/mts.2021.50
45. Liudmyla Maliuta, Vitaliy Rudan, Тetiana Kuz. Prospects for the Implementation of the Concept of Corporate Social Responsibility of Ukrainian Business in Wartime Conditions. International Interdisciplinary Scientific Journal "Expert", 2024. Vol. 1. Issue 3. P. 78-91. DOI:10.62034/2815-5300/2024-v1-i3-006
46. Liudmyla Maliuta, Halyna Nahorniak, Andriy Sverstiuk, Viktor Khomyshyn, Katerina Hannouf (Nahorniak, H., Sverstiuk, A., Maliuta, L., Khomyshyn, V., Hannouf, K. ). Structure and Regularities of Development Information and Intellectual Capital Taking Into Account Acceleration of Digital Transformations in Conditions Information Society. CEUR Workshop ProceedingsThis link is disabled., 2024, 3742, pp. 283–303. https://ceur-ws.org/Vol-3742/paper20.pdf
Content type: Bachelor Thesis
Vises i samlingene:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
dyplom_ Suta Kh_S_2025.pdf825,99 kBAdobe PDFVis/Åpne
Авторська довідка_Сута.docx21,28 kBMicrosoft Word XMLVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright

Administrasjonsverktøy