Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49102
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМалюта, Людмила Ярославівна-
dc.contributor.advisorMalіuta, Lіudmуla-
dc.contributor.authorСута, Христина Степанівна-
dc.contributor.authorSuta, Khrystyna-
dc.date.accessioned2025-06-28T19:07:36Z-
dc.date.available2025-06-28T19:07:36Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.date.submitted2025-06-
dc.identifier.citationСута Х.С. Відновлення і розвиток підприємств індустрії гостинності (на прикладі ТзОВ «Готель «Львів») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. Л. Я. Малюта. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 76 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49102-
dc.description.abstractСута Х.С. Відновлення і розвиток підприємств індустрії гостинності (на прикладі ТзОВ «Готель «Львів») Кваліфікаційна робота бакалавра: 76 сторінок, 5 рисунків, 7 таблиць, 46 літературних джерел. Предмет дослідження − теоретико-методичні та прикладні аспекти управління процесами відновлення і стратегічного розвитку готельного підприємства в умовах посткризової економіки. Об'єкт дослідження − є господарська діяльність ТзОВ «Готель «Львів» як підприємства індустрії гостинності з високою чутливістю до зовнішніх впливів та змін ринкових умов. Метою роботи є розробка стратегічних і операційних заходів щодо відновлення та сталого розвитку ТзОВ «Готель «Львів» в умовах посткризової економіки на основі діагностики сучасного стану, виявлення внутрішніх резервів і застосування інструментів адаптивного менеджменту. Методи дослідження − спостереження, порівняння, групування, аналіз і синтез, табличний, графічний. У роботі досліджено теоретичні засади відновлення і розвитку підприємств індустрії гостинності, проведено аналіз виробничо-господарської діяльності ТзОВ «Готель «Львів», запропоновано заходи щодо відновлення та розвитку досліджуваного підприємства, зокрема: напрями оптимізації управління, підвищення ефективності сервісу й використання ресурсів та реалізація трансформаційної моделі розвитку готелю через інституційне оновлення, стратегічні партнерства і впровадження цифрових рішень. Результати дослідження рекомендовано до впровадження в діяльність досліджуваного підприємства – ТзОВ «Готель «Львів».uk_UA
dc.description.abstractSuta К.S. Recovery and Development of Hospitality Industry Enterprises (LLC "Hotel Lviv" as a case of study) Bachelor's thesis: 76 pages, 5 figures, 7 tables, 46 references. Subject of the research – theoretical, methodological, and applied aspects of managing the recovery processes and strategic development of a hotel enterprise in the context of a post-crisis economy. Object of the research – the economic activity of LLC “Hotel Lviv” as a hospitality industry enterprise highly sensitive to external influences and changes in market conditions. The aim of the study is to develop strategic and operational measures for the recovery and sustainable development of LLC “Hotel Lviv” in a post-crisis economy, based on diagnostics of the current state, identification of internal reserves, and the application of adaptive management tools. Research methods – observation, comparison, grouping, analysis and synthesis, tabular and graphical methods. The study explores the theoretical foundations of recovery and development of hospitality enterprises, analyzes the production and economic activity of LLC “Hotel Lviv”, and proposes measures for the recovery and development of the enterprise under study. These include: directions for optimizing management, increasing service efficiency and resource utilization, and implementing a transformative development model for the hotel through institutional renewal, strategic partnerships, and the adoption of digital solutions. The research results are recommended for implementation in the operations of the enterprise under study – LLC “Hotel Lviv”.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП .......................................................................................................................... 7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВІДНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ ........................................................ 9 1.1. Сутність, структура та особливості функціонування підприємств індустрії гостинності в умовах економічної нестабільності .............................. 9 1.2. Теоретико-методичні підходи до відновлення та стратегічного розвитку готельного бізнесу ................................................................................................. 17 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТЗОВ «ГОТЕЛЬ «ЛЬВІВ» ..................................................................................................................... 26 2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності ТзОВ «Готель «Львів» .................................................................................................................... 26 2.2. Оцінка сучасного стану, проблем і резервів розвитку підприємства в умовах посткризової економіки ........................................................................... 36 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ТЗОВ «ГОТЕЛЬ «ЛЬВІВ» ........................................................................................ 45 3.1. Напрями оптимізації управління, підвищення ефективності сервісу та використання ресурсів .......................................................................................... 45 3.2. Реалізація трансформаційної моделі розвитку готелю через інституційне оновлення, стратегічні партнерства і впровадження цифрових рішень .......... 53 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 4.1 Забезпечення безпеки та охорони праці досліджуваного закладу розміщення ТзОВ «Готель «Львів»………………………………………………..62 4.2 Упровадження ТзОВ «Готель «Львів» заходів з безпечної життєдіяльності і виробничої санітарії………………………………………………………………..66 ВИСНОВКИ ............................................................................................................... 62 СПИСОК ВИКОРИСТАНИЙ ДЖЕРЕЛ ................................................................. 72uk_UA
dc.format.extent1-76-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectвоєнний часuk_UA
dc.subjectвідновленняuk_UA
dc.subjectготельuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectоптимізація управлінняuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectтрансформаційна модель розвиткуuk_UA
dc.subjectwartimeuk_UA
dc.subjectrecoveryuk_UA
dc.subjecthoteluk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectmanagement optimizationuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjecttransformative development modeluk_UA
dc.titleВідновлення і розвиток підприємств індустрії гостинності (на прикладі ТзОВ «Готель «Львів»)uk_UA
dc.title.alternativeRecovery and Development of Hospitality Industry Enterprises (LLC "Hotel Lviv" as a case of study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Сута Х.С., 2025uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Баженова С., Пологовська Ю., Канцур І. Розвиток готельно-ресторанного бізнесу в умовах сьогодення. Економіка та суспільство. 2022. № 38. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-38-22.uk_UA
dc.relation.references2. Бойко М. Г., Кулик М. В. Вплив міграційних потоків на доходи готельних підприємств. Вісник соціально-економічних досліджень. 2024. № 1–2. С. 166–179.uk_UA
dc.relation.references3. Бренич О. Р., Неіленко С. М., Антоненко А. В. Стратегії розвитку готельно-ресторанного сектору в умовах глобальних криз та нестабільності. Таврійський науковий вісник. Серія : Технічні науки. 2024. Вип. 5. С. 130–141.uk_UA
dc.relation.references4. Гаврилко П. П., Сімех К. Ю., Яртим А. В. Маркетингові стратегії підприємств готельного бізнесу в умовах кризових явищ. Формування ринкових відносин в Україні. 2025. № 1. С. 96–101.uk_UA
dc.relation.references5. Готель «Львів». URL: https://hotel-lviv.com.ua (дата звернення: 30.05.2025).uk_UA
dc.relation.references6. Гузар У., Голод А., Паска М., Петришин Н., Тесля О., Тихоновський М. Особливості та перспективи розвитку індустрії гостинності в Україні. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice. 2024. № 3(56). С. 410–422. DOI: https://doi.org/10.55643/fcaptp.3.56.2024.4371.uk_UA
dc.relation.references7. Гуцалюк О. М., Зайченко В. В., Бондар Ю. А., Чень М. Динамічні процеси готельно-ресторанного і туристично-рекреаційного бізнесу в стратегічному розвитку національної економіки України. Вісник економічної науки України. 2024. № 2. С. 43–49.uk_UA
dc.relation.references8. Демчук Л., Тарасюк Г., Каленська В. Індустрія гостинності: до визначення поняття. Економіка та суспільство. 2024. № 61. URL : https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-61-89uk_UA
dc.relation.references9. Дишкантюк О. В., Потьомкін Л. М., Власюк К. В. Індустрія гостинності та туризму в умовах Covid-19: світова практика та українські реалії. Причорноморські економічні студії. 2021. Вип. 61. С. 11–17.uk_UA
dc.relation.references10. Жуков В. Управління ризиками в готельно-ресторанному бізнесі. Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : зб. тез доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (6 жовтня 2022 р., м. Львів). - Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2022. - С. 33-35.uk_UA
dc.relation.references11. Капліна Т. В., Капліна А. С., Кущ Л. І. Індустрія гостинності України: тенденція розвитку. Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. 2021. № 2. С. 116–127.uk_UA
dc.relation.references12. Каролоп О. О., Ревенко А. Д. Міжнародний досвід управління готельним бізнесом та його впровадження в Україні. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія : Економіка. 2021. Вип. 12. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/admthp_2021_12_2.uk_UA
dc.relation.references13. Коваль О. Д., Катюха Д. А. Стратегії адаптації готельно-ресторанного бізнесу в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення в Україні. Соціальний розвиток: економіко-правові проблеми. 2025. № 1. С. 72–78.uk_UA
dc.relation.references14. Коробейникова Я., Побігун О. Антикризовий менеджмент у сфері готельного-ресторанного бізнесу в умовах пандемії COVID–19. Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Cерія «Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості». 2022. № 1(25). С. 172-182. DOI: https://doi.org/10.31471/2409-0948-2022-1(25)-172-182uk_UA
dc.relation.references15. Кудрявцев В., Прокопенко Н., Коваленко Н. Стратегії розвитку підприємств готельного бізнесу в умовах ринкової нестабільності. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences. 2024. № 334(5). С. 609–615. DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-334-88.uk_UA
dc.relation.references16. Лютак О. М., Баула О. В., Баула В. В. Інноваційні технології в міжнародній готельній індустрії. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. 2023. Вип. 19(1). С. 10–18.uk_UA
dc.relation.references17. Лявинець Г. М., Губеня В. О., Люлька О. М., Ткачук Ю. М. Data Mining у адаптивному менеджменті готельно-ресторанного бізнесу. Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. 2024. № 11(1). С. 17–27.uk_UA
dc.relation.references18. Малюта Л., Владимир О., Рудан В. Інтеграція дизайну в готельно-ресторанний бізнес: ефекти для туризму та розвитку місцевих громад. Економічний аналіз. 2022. Т. 32, № 3. С. 307–315. DOI: 10.35774/econa2022.03.307.uk_UA
dc.relation.references19. Матвієнко С. В. Впровадження цифрових технологій у готельній індустрії України: уроки зі світового досвіду. Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. 2024. № 12(1). С. 18–26.uk_UA
dc.relation.references20. Молодецький А. Е., Васютіна К. С. Структурні зміни в готельному бізнесі в умовах воєнного часу. Вісник Одеського національного університету. Серія : Географічні та геологічні науки. 2023. Т. 28, Вип. 1. С. 95–104.uk_UA
dc.relation.references21. Муха Р. А. Вплив війни на заклади готельно-ресторанної сфери та їх конкурентоспроможність. Економіка та держава. 2022. № 8. С. 72-76. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6806.2022.8.72.uk_UA
dc.relation.references22. Середа Н. М. Вплив культурних особливостей на організацію сервісу у готельно-ресторанному бізнесі в Україні. Соціальний розвиток: економіко-правові проблеми. 2025. № 1. С. 64–71.uk_UA
dc.relation.references23. Сидоренко Т. Особливості функціонування готельно-ресторанного бізнесу в умовах воєнного стану. Підприємництво і торгівля. 2022. № 33. С. 66-70. DOI: https://doi.org/10.36477/2522-1256-2022-33-10.uk_UA
dc.relation.references24. Талеб Н. Н. Антикрихкість. Про (не)вразливе у реальному житті : пер. з англ. Київ : Наш Формат, 2021. 400 с.uk_UA
dc.relation.references25. Тарасюк Г. М., П’янков В. С. Індустрія гостинності України: становлення та розвиток. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2022. Вип. 43. С. 140–143.uk_UA
dc.relation.references26. ТзОВ «Готель «Львів». URL : https://opendatabot.ua/c/13836941.uk_UA
dc.relation.references27. Фурдак М. М., Орленко О. В. Індустрія гостинності півдня України в умовах пандемії – виклики та шляхи вирішення. Бізнес Інформ. 2022. № 1. С. 217–223.uk_UA
dc.relation.references28. Холодницька А. В. Розробка антикризової стратегії діяльності компаній готельного бізнесу в умовах воєнного стану. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2024. № 1. С. 109–121.uk_UA
dc.relation.references29. Barney J. B. Firm resources and sustained competitive advantage. Journal of Management. 1991. Vol. 17, No. 1. P. 99–120. URL : https://doi.org/10.1177/014920639101700108.uk_UA
dc.relation.references30. Buhalis, D. Technology in hospitality – From information to value co-creation. International Journal of Hospitality Management. 2020. Vol. 87. Article ID: 102412. DOI: https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2020.102412.uk_UA
dc.relation.references31. Chesbrough H. Open Services Innovation: Rethinking Your Business to Grow and Compete in a New Era. San Francisco: Jossey-Bass, 2011. 256 с.uk_UA
dc.relation.references32. Han, C., Olya, H. G., Kim, Y. Evaluating hybrid business models in hospitality: Application of fuzzy-set qualitative comparative analysis. Tourism Management Perspectives. 2020. Vol. 33. Article ID: 100619. DOI: https://doi.org/10.1016/j.tmp.2019.100619.uk_UA
dc.relation.references33. Hayes D., Ninemeier J. Hotel Operations Management. 3rd ed. Boston : Pearson Education, 2016. 480 p.uk_UA
dc.relation.references34. Kaplan R. S., Norton D. P. The Balanced Scorecard: Translating Strategy into Action. Boston: Harvard Business Review Press, 1996. 336 с.uk_UA
dc.relation.references35. Marr B. Key Performance Indicators: The 75+ Measures Every Manager Needs to Know. Harlow: Pearson Education, 2015. 384 с.uk_UA
dc.relation.references36. North D. C. Institutions, Institutional Change and Economic Performance. Cambridge: Cambridge University Press, 1990. 159 с.uk_UA
dc.relation.references37. OECD. Tourism Policy Responses to the coronavirus (COVID-19). Paris: OECD Publishing, 2020. 31 с. URL: https://www.oecd.org/coronavirus/policy-responses/tourism-policy-responses-to-the-coronavirus-covid-19-6466aa20/ (дата звернення: 30.05.2025).uk_UA
dc.relation.references38. Qureshi, M. N., Tariq, M. Hotel service quality: The impact of service quality on customer satisfaction in hospitality. International Journal of Engineering, Business and Management. 2021. Vol. 5, No. 3. P. 24–31. URL: https://www.researchgate.net/publication/351780048_Hotel_Service_Quality_The_Impact_of_Service_Quality_on_Customer_Satisfaction_in_Hospitality.uk_UA
dc.relation.references39. Teece D. J. Explicating dynamic capabilities: The nature and microfoundations of (sustainable) enterprise performance. Strategic Management Journal. 2007. Vol. 28, № 13. P. 1319–1350. DOI: https://doi.org/10.1002/smj.640.uk_UA
dc.relation.references40. Vargo, S. L., Lusch, R. F. Evolving to a new dominant logic for marketing. Journal of Marketing. 2004. Vol. 68, No. 1. P. 1–17. DOI: https://doi.org/10.1509/jmkg.68.1.1.24036.uk_UA
dc.relation.references41. Williamson O. E. The new institutional economics: Taking stock, looking ahead. Journal of Economic Literature. 2000. Vol. 38, № 3. P. 595–613. DOI: https://doi.org/10.1257/jel.38.3.595.uk_UA
dc.relation.references42. Wills K. Enterprise Risk Management for Hospitality and Tourism. London: Routledge, 2017. 242 с.uk_UA
dc.relation.references43. Zavidna, L., Maliuta, L. Corporate social responsibility as a key tool of economic business security during war. International Interdisciplinary Scientific Journal "Expert". Plovdiv (Bulgaria). Vol. 1. Issue 4. 2024. Р. 20–34.uk_UA
dc.relation.references44. Liudmyla Maliuta, Nataliya Harmatiy, Iryna Fedyshyn, Uliana Tkac. Rural development in the european union through tourism potential // Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development, Vol. 43, №4, 2021, рр.555-561. DOI: https://doi.org/10.15544/mts.2021.50uk_UA
dc.relation.references45. Liudmyla Maliuta, Vitaliy Rudan, Тetiana Kuz. Prospects for the Implementation of the Concept of Corporate Social Responsibility of Ukrainian Business in Wartime Conditions. International Interdisciplinary Scientific Journal "Expert", 2024. Vol. 1. Issue 3. P. 78-91. DOI:10.62034/2815-5300/2024-v1-i3-006uk_UA
dc.relation.references46. Liudmyla Maliuta, Halyna Nahorniak, Andriy Sverstiuk, Viktor Khomyshyn, Katerina Hannouf (Nahorniak, H., Sverstiuk, A., Maliuta, L., Khomyshyn, V., Hannouf, K. ). Structure and Regularities of Development Information and Intellectual Capital Taking Into Account Acceleration of Digital Transformations in Conditions Information Society. CEUR Workshop ProceedingsThis link is disabled., 2024, 3742, pp. 283–303. https://ceur-ws.org/Vol-3742/paper20.pdfuk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_ Suta Kh_S_2025.pdf825,99 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Сута.docx21,28 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора