Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48806
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorВладимир, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.advisorVladymyr, Olha-
dc.contributor.authorДмитрів, Аліна Андріївна-
dc.contributor.authorDmytriv, Alina-
dc.date.accessioned2025-06-17T18:17:11Z-
dc.date.available2025-06-17T18:17:11Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.date.submitted2025-06-
dc.identifier.citationДмитрів А.А. Удосконалення організаційно-управлінської структури підприємства ресторанного господарства (на прикладі ресторану «На дубах») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. О. М. Владимир. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 76 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48806-
dc.description.abstractДмитрів А. А. Удосконалення організаційно-управлінської структури підприємства ресторанного господарства (на прикладі ресторану «На дубах»). Кваліфікаційна робота бакалавра (76 с., 6 рис., 5 табл., 70 літ. джерел) за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. Тернопіль, 2025. Дана бакалаврська робота присвячена розгляду шляхів удосконалення організаційно-управлінської структури підприємства ресторанного господарства. У процесі дослідження розглянуто теоретичні аспекти організаційно-управлінської структури підприємства ресторанного господарства. У роботі досліджено особливості діяльності ресторану «На дубах». З метою удосконалення організаційно-управлінської структури ресторану «На дубах» розроблено нову модель його організаційно-управлінської структури, а також запропоновано шляхи ідвищення ефективності управління персоналом ресторану. Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення проблем удосконалення організаційно-управлінської структури підприємства ресторанного господарства шляхом впровадження запропонованих рекомендацій у роботу ресторану «На дубах».uk_UA
dc.description.abstractDmytriv A.A. Improving the Organizational and Managerial Structure of a Restaurant Enterprise («Na Dubakh» Restaurant as a case of study). Qualification work of a bachelor (76 p., 6 fig., 5 tab., 70 lit.) on a specialty 241 «Hotel and restaurant business». Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University. Faculty of Economics and Management. Ternopil, 2025. This bachelor's thesis is devoted to the consideration of ways to improve the organizational and managerial structure of a restaurant enterprise. During the research, theoretical aspects of the organizational and managerial structure of a restaurant enterprise were considered. The peculiarities of the activities of the restaurant «Na Dubakh» are investigated in this bachelor’s thesis. In order to improve the organizational and managerial structure of the restaurant «Na Dubakh», a new model of its organizational and managerial structure was developed, as well as to increase the efficiency of restaurant personnel management were also proposed. The practical significance of the work. The results of the conducted research create a basis for further research and practical solution to the problems of improving the organizational and managerial structure of a restaurant business by implementing the proposed recommendations in the work of the restaurant «Na Dubakh».uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………...…. 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКОЇ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ... 10 1.1. Основні теоретичні підходи до організаційно-управлінської структури підприємства ресторанного господарства ……………………...……. 10 1.2. Моделі організаційно-управлінських структур у ресторанному бізнесі……………………………………………………………………. 13 1.3. Роль ефективної організаційно-управлінської структури для успіху ресторанного бізнесу………………………………………………..….. 19 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТАНУ ОРГАНІЗАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКОЇ СТРУКТУРИ РЕСТОРАНУ «НА ДУБАХ»…………………………….……. 26 2.1. Загальна характеристика ресторану «На дубах»: історія, організаційно-правова форма, матеріально-технічна база …………………....…..... 26 2.2. Оцінка поточної організаційно-управлінської структури ресторану…. 33 2.3. Проблеми та недоліки в організаційно-управлінській структурі ресторану …………………… …...…………………………………..... 40 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКОЇ СТРУКТУРИ РЕСТОРАНУ «НА ДУБАХ» ….…..…... 43 3.1. Основні напрямки удосконалення організаційно-управлінської структури ресторану ...……………………………………………………….…….. 43 3.2. Розробка нової моделі організаційно-управлінської структури для ресторану «На дубах» ……………………………….……………….… 47 3.3. Пропозиції щодо підвищення ефективності управління персоналом ресторану ………………………………………………………...……… 52 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 56 4.1. Основи охорони праці в галузі ………………………………………… 56 4.2. Засади безпеки життєдіяльності на підприємстві…………………….... 61 ВИСНОВКИ …………………………………………………….………….... 65 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ………………………….….... 68 ДОДАТКИuk_UA
dc.format.extent1-76-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectорганізаційно-управлінська структураuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectресторанне господарствоuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectстратегічний розвитокuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectorganization and managerial structureuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectrestaurant industryuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectstrategic developmentuk_UA
dc.subjectpersonneluk_UA
dc.titleУдосконалення організаційно-управлінської структури підприємства ресторанного господарства (на прикладі ресторану «На дубах»)uk_UA
dc.title.alternativeImproving the Organization and Managerial Structure of the Restaurant Enterprise (“Na Dubakh” Restaurant as a case of study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Дмитрів А.А., 2025uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Андренко І. Б., Кравець О. М., Писаревський І. М., Бекетова О. М. Менеджмент готельно-ресторанного господарства: підручник. Харків: ХНУМГ, 2014. 431 с.uk_UA
dc.relation.references2. Андрушків Б. М., Малюта Л. Я., Островська Г. Й. та ін. Готельно-ресторанна справа. Навчально-методичне видання. Книга 1. Тернопіль : ФОП Паляниця В. А., 2018. 268 с.uk_UA
dc.relation.references3. Андрушків Б.М., Погайдак О.Б., Мельник Л.М. Теоретико-концептуальна основа управління капіталом підприємства готельно-ресторанного господарства. Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. 2016.№4. С. 7-15.uk_UA
dc.relation.references4. Бабич Д. В., Проскуріна Т. В., Маковій Д. Д. Удосконалення організаційної структури управління як важливий механізм управління сучасним рестораном. Економіка та управління ресторанами. 2018. Вип. 24. С. 91-95.uk_UA
dc.relation.references5. Балановська Т. І., Михайліченко М. В., Троян А. В. Сучасні технології управління підпримством : навч. посіб. Київ : ФОП Ямчинський О. В. 2020. 466 с.uk_UA
dc.relation.references6. Барський Ю. М., Саган М. В. Конкурентоспроможність та приріст трудових показників – запорука ефективної діяльності підприємства. Економічний форум. Луцьк: ЛНТУ, 2014. Вип. 3. С. 150–159.uk_UA
dc.relation.references7. Василенко В. А. Теорія і практика управлінських рішень: навч. посібник. Київ: ЦУЛ, 2012. 420 с.uk_UA
dc.relation.references8. Владимир О. Еволюція дизайну об’єктів готельно-ресторанного бізнесу: від функціонального до системного підходу. Деміург: ідеї, технології, перспективи дизайну. 2021. Вип.1.(4). С. 45-58.uk_UA
dc.relation.references9. Владимир О. М. Еволюційні зміни у розумінні дизайну об'єктів готельно-ресторанного бізнесу. Дизайн після епохи постмодерну: ідеї, теорія, практика: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. Київ: КНУКіМ. 2021. С. 51-56.uk_UA
dc.relation.references10. Владимир О. М. Основні тенденції розвитку підприємств готельно-ресторанного бізнесу та сфери туризму у 2019-2021 роках. Гостинність, сервіс, туризм: досвід, проблеми, інновації: тези доповідей VІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. Київ: Вид. центр КНУКіМ. 2021. С. 311-315.uk_UA
dc.relation.references11. Владимир О. Управління валютними ресурсами – запорука успішного ведення валютної діяльності банку. Соціально-економічні проблеми і держава. 2011. Вип. 2 (5). URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11vomvdb.pdfuk_UA
dc.relation.references12. Владимир О., Бажанова Н. Суспільні виклики та соціальна відповідальність бізнесу у час війни. Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 2 (27). С. 45-62. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22vomucv.pdfuk_UA
dc.relation.references13. Владимир О., Шерстюк Р. Ейдетика на службі готельно-ресторанного бізнесу: смак, дизайн та етичність застосування International Science Journal of Management, Economics & Finance. 2024. Вип 3 (1) с. 47-61uk_UA
dc.relation.references14. Владимир О.М Об’єктивна необхідність фінансування інновацій у готельно-ресторанному бізнесі. Проблеми та перспективи розвитку підприємництва: Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 25 листопада 2016 року). Харків.: ХНАДУ. Т. 1. 330 с. С. 179-180uk_UA
dc.relation.references15. Владимир О.М. Дизайн готельних комплексів: практичність та концептуальність. Теоретичні та практичні питання узгодження інтересів розвитку територіальної системи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна. 2020. C. 225-227.uk_UA
dc.relation.references16. Владимир О.М. Особливості фінансування готельно-ресторанного бізнесу Актуальні задачі сучасних технологій: V міжнар. наук.-техн. конф. молодих учених та студентів. Тернопіль : ТНТУ, 2016. Вип 2. С. 303-304.uk_UA
dc.relation.references17. Владимир О.М. Динаміка валютного курсу національної грошової одиниці України та її вплив на розвиток економіки в цілому. Вісник ТАНГ, 2005. №4. С. 67-71.uk_UA
dc.relation.references18. Вороніна В. Л. Організаційна структура управління: сутність та класифікація. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. 2019. Т. 30(69), № 5(1). С. 52-56.uk_UA
dc.relation.references19. Галасюк С. С., Перетятько Ю. М. Основні тенденції розвитку індустрії громадського харчування у світі. Актуальні проблеми економіки та концепція національного та регіонального сталого розвитку: збірник наукових праць міжнародних учасників Наук. практична конференція, 17-18 жовтня 2014 р. Одеса: CEDR, 2014. С. 103-107.uk_UA
dc.relation.references20. Головня О.М. Тенденції розвитку готельно-ресторанного господарства в умовах формування соціально орієнтованої національної економіки. Економіка. Фінанси. Менеджмент: актуальні питання науки і практики. 2019. Вип. 1. С. 48-57.uk_UA
dc.relation.references21. Гончар Л. О., Батченко Л. В. Забезпечення ефективності системи контролінгу в готельно-ресторанному бізнесі: аспектний аналіз. Економіка та суспільство. 2021. № 32.uk_UA
dc.relation.references22. Греськів О. Б. Теоретико-методологічні засади організаційним розвитком підприємств. Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В. В. Докучаєва. 2017. № 2. С. 61-67.uk_UA
dc.relation.references23. Гусєва О.Ю., Гакова М.В. Діагностика пріоритетності ключових факторів впливу на управління поведінкою персоналу підприємств готельно-ресторанного господарства. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2018. №3(25). С. 42- 51.uk_UA
dc.relation.references24. Давидова О. Ю. Організація виробництва : підручник. Харків : ХДУХТ, 2021. 228 с.uk_UA
dc.relation.references25. Давкшо І.В. Удосконалення діяльності підприємства ресторанного бізнесу в сучасних умовах господарювання (на прикладі бару-ресторану «Graf Palace»): дипломна робота бакалавра за спеціальністю «241 - готельно-ресторанна справа» . Тернопіль: ТНТУ, 2023. 68 с.uk_UA
dc.relation.references26. Дашко І. М. Розвиток інноваційних технологій управління персоналом на підприємствах в сучасних умовах господарювання. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2016. №. 9. С. 37-42.uk_UA
dc.relation.references27. Дії населення в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характер. Державна служба України з надзвичайних ситуацій. URL: https://dsns.gov.ua/uk/abetka-bezpeki/diyi-naselennya-v-umovax-nadzvicainix-situacii-vojennogo-xarakteruuk_UA
dc.relation.references28. Дмитрів А., Владимир О. Стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності закладу ресторанного господарства. Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах: матеріали XIV Міжнародної науково-практичної конференції 20 травня 2025 р. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2025. С. 92-93.uk_UA
dc.relation.references29. Дорошенко М. П., Вороніна В. Л. Організаційна структура управління: сутність та класифікація. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. 2019, № 5. С. 52–56.uk_UA
dc.relation.references30. Дудкін П.Д. Smart-компоненти у логістиці готельно-ресторанного бізнесу. Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень: матеріали науково-практичного семінару ТНТУ імені Івана Пулюя. Тернопіль. 17 жовтня 2017 року. С.22.uk_UA
dc.relation.references31. Завадинська О. Ю., Кінчур А. А., Деревицький Є. В. Сучасні тенденції впровадження інноваційних форм обслуговування в закладах ресторанного господарства. Підприємництво і торгівля. 2019. № 25. С. 54-59.uk_UA
dc.relation.references32. Завгородня О. Є. Додаткові послуги та інновації в соціокультурному просторі ресторанного бізнесу. Культура України. 2016. Вип. 52. С. 129-139.uk_UA
dc.relation.references33. Зайченко К. С. Методи та моделі формування організаційної структури інноваційно-активного малого ресторану: сутність та практичне значення. Економіка та держава. 2019. № 2. С. 135–140.uk_UA
dc.relation.references34. Зайченко К.С. Організаційна структура управління, як інструмент досягнення інноваційних цілей машинобудівного підприємства. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Економіка». 2013. Вип. 3 (40). С. 66-69.uk_UA
dc.relation.references35. Заїка С.О., Грідін О.В. Особливості діагностики ефективності менеджменту. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка: Економічні науки. Харків, 2016. Вип. 171. С. 195-204.uk_UA
dc.relation.references36. Закон України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» № 1105-XIV від 23.09.1999. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1105-14#Textuk_UA
dc.relation.references37. Закон України «Про охорону праці» № 2695-XII від 14.10.92 URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2694-12#Textuk_UA
dc.relation.references38. Інструкція першочергових дій персоналу і посадових осіб підприємств, установ та організацій у разі загрози виникнення терористичних або диверсійних актів. Департамент освіти і науки. URL: https://don.kyivcity.gov.ua/files/2015/4/28/bezpeka_zakladiv_new.pdfuk_UA
dc.relation.references39. Кичко І. М., Горбаченко М.А. Інновації в управлінні персоналом та сучасний ринок праці: аспекти взаємодії. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2017. №5. 5(71) С. 139-147.uk_UA
dc.relation.references40. Ковешніков В. С., Мальська М. П., Роглєв Х. Й. Організація готельно-ресторанної справи : навч. посібник. Київ : Кондор, 2015. 752 с.  Кодекс законів про працю України із змінами та доповненнями N 1213-IX від 4.02.2021 URL: https://ips.ligazakon.net/document/view/KD0001?an=901853&ed=2021_02_04uk_UA
dc.relation.references42. Лобач Ю. О. Особливості надання послуг ресторанами громадського харчування. Туризм і готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку в Україні: матеріали круглих столів та студентських науково-практичних засідань (Одеса, 2018 12 квіт.). / Одеський державний економічний університет. Одеса: ОНЕУ, 2018. С. 170-173uk_UA
dc.relation.references43. Лозова О.В., Демченко В.О. Система управління як важлива складова ефективного функціонування підприємства в ринкових умовах господарювання. Український журнал прикладної економіки. 2017. Том 2. № 4. С. 37-45.uk_UA
dc.relation.references44. Малюта Л., Владимир О., Рудан В. Інтеграція дизайну в готельно-ресторанний бізнес: ефекти для туризму та розвитку місцевих громад. Економічний аналіз. 2022. №3(32). С. 307-315.uk_UA
dc.relation.references45. Малюта Л., Нагорняк Г., Кузь Т. І. Можливості застосування інноваційних підходів в організації ресторанного бізнесу. Матеріали ІІ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. 2019. С. 160-161.uk_UA
dc.relation.references46. Малюта Л.Я. Мельник Л.М., Нагорняк Г.С., Шерстюк Р.П. Організаційно-економічні засади розвитку інноваційного процесу вітчизняних закладів готельно-ресторанної сфери в туристичному контексті. Соціально-економічні проблеми і держава. 2017. Вип. 1(16). С.148-158.uk_UA
dc.relation.references47. Михайловська О.В. Публічне управління та сучасний менеджмент в інформаційному суспільстві: кол. моногр. Київ: Видавничий дім «Кондор». 2021. 188 с.uk_UA
dc.relation.references48. Найдюк В. С. Інноваційність системи управління ресторанами громадського харчування. Сталий економічний розвиток. 2012. Випуск 2. С. 228-233.uk_UA
dc.relation.references49. Найдюк В. С. Методологічні засади управління інноваційним розвитком підприємств ресторанного господарства. Бізнес Інформ. 2013. № 12. С. 201-208.uk_UA
dc.relation.references50. Нечаюк Л., Нечаюк Н. Готельно-ресторанний бізнес: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.: 3-тє вид. Київ : Центр учбової літератури, 2019. 343 с.uk_UA
dc.relation.references51. Новікова О. В., Радченко Л. О., Вініченко К. П., Льовшина Л. Д., Пивоваров П. П., Чубар Л. І. Організація харчування та обслуговування туристів у закладах громадського харчування: Навчальний посібник. Харків : Світ Книга, 2014. С. 411uk_UA
dc.relation.references52. Олабоді О. В., Фесун Т. П. Організація готельно-ресторанної справи : наук.-допом. бібліогр. покажч. Нац. ун-т харч. технол., Наук.- техн. б-ка. Київ, 2021. 213 с.uk_UA
dc.relation.references53. Островська Г.Й., Шерстюк Р.П., Малюта Л.Я., Паляниця В.А. Імперативи інтелектуального лідерства підприємства в умовах економіки, заснованої на знаннях. Економічний вісник. 2023. 2(72), С. 93-102.uk_UA
dc.relation.references54. Паска М. З. Організація ресторанного господарства: конспект лекцій. Львів: ЛДУФК ім. І. Боберського, 2019. 158 с.uk_UA
dc.relation.references55. Постова В.В. Напрями стимулювання організаційного і соціально-економічного розвитку ресторанного бізнесу в Україні. Інновації та технології в сфері послуг і харчування. 2022. № 1(5). С. 27-32.uk_UA
dc.relation.references56. Постова В.В. Спілкування зі «складним» гостем: особливості та сучасні підходи у закладах ресторанного господарства. Індустрія гостинності: стан, тенденції розвитку та перспективи галузі в умовах війни : зб. пр. Міжнар. наук.-практ. форуму, м. Львів. 2023. С. 387-392.uk_UA
dc.relation.references57. Прилепа Н. В., Миколюк О. А. Особливості розвитку кейтерингу як інноваційної форми ресторанного бізнесу. Вісник Хмельницького національного університету. 2014. № 5. С. 91-94.uk_UA
dc.relation.references58. Присакар І. Управління закладами ресторанного господарства: автоматизація бізнес-процесів. Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. 2015. № 3(1). С. 60–78.uk_UA
dc.relation.references59. Пуцентейло П.Р. Економіка і організація туристично-готельного підприємства. Навч. посібник. Київ: Центр учбової літератури, 2017. 344 с.uk_UA
dc.relation.references60. Ресторан «На Дубах». URL : https://109.te.ua/%D0%A2%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%BF%D1%96%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8C/%D1%88%D1%83%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B8_%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8E/%D0%9D%D0%B0_%D0%B4%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%85_%D0%93%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_(097)_7118383 (дата звернення: 16.04.2025).uk_UA
dc.relation.references61. Ресторан «На Дубах». URL : https://list.in.ua/%D0%A0%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8/320715/%D0%9D%D0%B0-%D0%B4%D1%83%D0%B1%D0%B0%D1%85-%D0%A2%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%BF%D1%96%D0%BB%D1%8C (дата звернення: 16.04.2025).uk_UA
dc.relation.references62. Селютін С. В. Оцінка стратегічного розвитку закладів ресторанного господарства. Бізнес Інформ. 2018. № 10. С. 421-428.uk_UA
dc.relation.references63. Семенов В. Ф., Жилович Ю. І. Стратегії регіонального розвитку підприємств ресторанного бізнесу. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2018. № 19. Ч. 3. С. 35-39.uk_UA
dc.relation.references64. Соколенко А. С. Організація ресторанного господарства : конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти всіх форм навчання зі спеціальності 242 – Туризм. Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2022. 120 с.uk_UA
dc.relation.references65. Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 156 с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39196.uk_UA
dc.relation.references66. Ткаченко А. М. Інновації та їх роль у готельно-ресторанному господарстві. Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. 2017. № 3. С. 29-33.uk_UA
dc.relation.references67. Усіна А. І., Сегеда І. В. Технологія ресторанної справи. конспект лекцій. ХНУМГ ім. О.М. Бекетова, 2012. 96 с.uk_UA
dc.relation.references68. Шахно А.Ю., Астаф’єва К.О., Темченко Г.В., Бондарчук О.М. Механізм забезпечення засад «людино-центричності» у процесі управління персоналом підприємства. Економіка та держава. 2021. №3. С. 77-82.uk_UA
dc.relation.references69. Шерстюк Р., Островська Г. Професійна підготовка майбутніх фахівців індустрії гостинності: сучасні підходи до освіти. Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнародною участю (18 травня 2023 року, м. Львів). Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського, 2023. 538 с.uk_UA
dc.relation.references70. Шикіна О.В. Сучасні тенденції функціонування ресторанного бізнесу. Розвиток сталого туризму: виклики і можливості для туристичного та готельно-ресторанного бізнесу: матеріали круглого столу, м. Одеса, 19 квітня 2021 р. Одеса. 2021. С. 135-140.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Aparece en las colecciones: 241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
dyplom_ Dmytriv A_A_2025.pdf2,2 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir
Авторська довідка_ Дмитрів.docx18,09 kBMicrosoft Word XMLVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador