Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48729

Назва: Омнікальність у ритейлі: трансформація споживацького досвіду в умовах цифрової економіки
Інші назви: Omnichannel in retail: transforming consumer experience in the digital economy
Автори: Бурліцька, Оксана Петрівна
Burlitska, Oksana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя (Україна)
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil (Ukraine)
Бібліографічний опис: Бурліцька О. П. Омнікальність у ритейлі: трансформація споживацького досвіду в умовах цифрової економіки / Бурліцька Оксана Петрівна // Зб. тез доп. V МНПК «Розвиток соціально-екон. систем у геоекон. просторі», 15-16 травня. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2025. — С. 9–10. — (Сучасні управлінські процеси у контексті соціально-економічних та просторових змін).
Бібліографічне посилання: Бурліцька О. П. Омнікальність у ритейлі: трансформація споживацького досвіду в умовах цифрової економіки // Зб. тез доп. V МНПК «Розвиток соціально-екон. систем у геоекон. просторі», Тернопіль, 15-16 травня. 2025. С. 9–10.
Bibliographic citation (APA): Burlitska, O. (2025). Omnikalnist u ryteili: transformatsiia spozhyvatskoho dosvidu v umovakh tsyfrovoi ekonomiky [Omnichannel in retail: transforming consumer experience in the digital economy]. Proceedings of the 5th International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geoeconomic Space", 15-16 travnia, Ternopil, 9-10. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Burlitska O. (2025) Omnikalnist u ryteili: transformatsiia spozhyvatskoho dosvidu v umovakh tsyfrovoi ekonomiky [Omnichannel in retail: transforming consumer experience in the digital economy]. Proceedings of the 5th International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geoeconomic Space" (Tern., 15-16 travnia), pp. 9-10 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Ⅴ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“, 2025
Proceedings of the 5th International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geoeconomic Space", 2025
Конференція/захід: Ⅴ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Ⅴ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“
Дата публікації: 15-тра-2025
Дата внесення: 11-чер-2025
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
PE Palianytsia V.A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 15-16 травня
УДК: 338.23.31
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 9-10
Початкова сторінка: 9
Кінцева сторінка: 10
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48729
ISBN: 978-617-7875-96-2
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025
Перелік літератури: 1. Бурліцька О. П. (2023) Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту. Галицький економічний вісник. Вип. 4 (83). С. 122-129.
2. Голда Н.М., Краузе О.І., Бурліцька О.П. (2021) Дослідження та формування механізму продажу. Галицький економічний вісник. Том 68. № 1 (68). С. 166-174.
3. McKinsey & Company. (2021). Omnichannel retailing: The new normal in a post-COVID world.
4. Deloitte. (2020). The future of retail: Omnichannel strategies in a digital world.
5. Statista (2024). Omnichannel customer engagement statistics worldwide
References: 1. Burlitska O. P. (2023) Sutnist treid-marketynhu yak osnovnoho instrumentu stymuliuvannia zbutu. Galician economic journal. Iss. 4 (83). P. 122-129.
2. Holda N.M., Krauze O.I., Burlitska O.P. (2021) Doslidzhennia ta formuvannia mekhanizmu prodazhu. Galician economic journal. V. 68. No 1 (68). P. 166-174.
3. McKinsey & Company. (2021). Omnichannel retailing: The new normal in a post-COVID world.
4. Deloitte. (2020). The future of retail: Omnichannel strategies in a digital world.
5. Statista (2024). Omnichannel customer engagement statistics worldwide
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅴ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“ (2025)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.