Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48729

Cofnod metadata llawn
Maes DCGwerthIaith
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна
dc.contributor.authorBurlitska, Oksana
dc.coverage.temporal15-16 травня
dc.date.accessioned2025-06-11T11:43:32Z-
dc.date.available2025-06-11T11:43:32Z-
dc.date.created2025-05-15
dc.date.issued2025-05-15
dc.identifier.citationБурліцька О. П. Омнікальність у ритейлі: трансформація споживацького досвіду в умовах цифрової економіки / Бурліцька Оксана Петрівна // Зб. тез доп. V МНПК «Розвиток соціально-екон. систем у геоекон. просторі», 15-16 травня. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2025. — С. 9–10. — (Сучасні управлінські процеси у контексті соціально-економічних та просторових змін).
dc.identifier.isbn978-617-7875-96-2
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48729-
dc.format.extent9-10
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В.А.
dc.publisherPE Palianytsia V.A.
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей Ⅴ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“, 2025
dc.relation.ispartofProceedings of the 5th International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geoeconomic Space", 2025
dc.titleОмнікальність у ритейлі: трансформація споживацького досвіду в умовах цифрової економіки
dc.title.alternativeOmnichannel in retail: transforming consumer experience in the digital economy
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc338.23.31
dc.relation.references1. Бурліцька О. П. (2023) Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту. Галицький економічний вісник. Вип. 4 (83). С. 122-129.
dc.relation.references2. Голда Н.М., Краузе О.І., Бурліцька О.П. (2021) Дослідження та формування механізму продажу. Галицький економічний вісник. Том 68. № 1 (68). С. 166-174.
dc.relation.references3. McKinsey & Company. (2021). Omnichannel retailing: The new normal in a post-COVID world.
dc.relation.references4. Deloitte. (2020). The future of retail: Omnichannel strategies in a digital world.
dc.relation.references5. Statista (2024). Omnichannel customer engagement statistics worldwide
dc.relation.referencesen1. Burlitska O. P. (2023) Sutnist treid-marketynhu yak osnovnoho instrumentu stymuliuvannia zbutu. Galician economic journal. Iss. 4 (83). P. 122-129.
dc.relation.referencesen2. Holda N.M., Krauze O.I., Burlitska O.P. (2021) Doslidzhennia ta formuvannia mekhanizmu prodazhu. Galician economic journal. V. 68. No 1 (68). P. 166-174.
dc.relation.referencesen3. McKinsey & Company. (2021). Omnichannel retailing: The new normal in a post-COVID world.
dc.relation.referencesen4. Deloitte. (2020). The future of retail: Omnichannel strategies in a digital world.
dc.relation.referencesen5. Statista (2024). Omnichannel customer engagement statistics worldwide
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя (Україна)
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil (Ukraine)
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей Ⅴ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“
dc.citation.spage9
dc.citation.epage10
dc.citation.conferenceⅤ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“
dc.identifier.citation2015Бурліцька О. П. Омнікальність у ритейлі: трансформація споживацького досвіду в умовах цифрової економіки // Зб. тез доп. V МНПК «Розвиток соціально-екон. систем у геоекон. просторі», Тернопіль, 15-16 травня. 2025. С. 9–10.
dc.identifier.citationenAPABurlitska, O. (2025). Omnikalnist u ryteili: transformatsiia spozhyvatskoho dosvidu v umovakh tsyfrovoi ekonomiky [Omnichannel in retail: transforming consumer experience in the digital economy]. Proceedings of the 5th International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geoeconomic Space", 15-16 travnia, Ternopil, 9-10. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOBurlitska O. (2025) Omnikalnist u ryteili: transformatsiia spozhyvatskoho dosvidu v umovakh tsyfrovoi ekonomiky [Omnichannel in retail: transforming consumer experience in the digital economy]. Proceedings of the 5th International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geoeconomic Space" (Tern., 15-16 travnia), pp. 9-10 [in Ukrainian].
Ymddengys yng Nghasgliadau:Ⅴ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“ (2025)



Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.