Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48298
Назва: Інноваційний потенціал підприємства – основа вибору інноваційної стратегії
Автори: Юрик, Наталія Євгенівна
Дикий, Юрій Олегович
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Юрик Н.Є., Дикий Ю.О. Інноваційний потенціал підприємства – основа вибору інноваційної стратегії. Дев’яносто четверті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки: матеріали Міжнародної мультидисциплінарної наукової інтернет-конференції (м. Львів, Україна, м. Ополе, Польща, 25-26 лютого 2025 р.) / редкол. : О. Патряк та ін. ГО “Наукова спільнота”, WSZIA w Opolu. Львів : ФО-П Шпак В.Б. С. 12-16.
Конференція/захід: Міжнародна мультидисциплінарна наукова інтернет-конференція
Дата публікації: 25-лют-2025
Дата подання: 15-січ-2025
Дата внесення: 16-бер-2025
Видавництво: ФО-П Шпак В.Б.
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: м. Львів, Україна, м. Ополе, Польща
УДК: 338.1
Діапазон сторінок: 12-16
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48298
ISSN: 2522-963X
Власник авторського права: "© Юрик Наталія Євгенівна, 2025"
"© Дикий Юрій Олегович, 2025"
Перелік літератури: 1. Микитюк П.П, Крисько Ж.Л., Овсянюк-Бердадіна О.Ф., Скочиляс С.М. Інноваційний розвиток підприємства. Навчальний посібник. Тернопіль: ПП «Принтер Інформ», 2015. 224 с.
2. Володін С.А., Чекамова О.І. Теоретичні засади формування і реалізації інноваційного потенціалу в розвитку економіки. Економіка АПК. 2017. № 5. С. 65-72.
3. Захарченко, В. І., Корсікова Н. М., Меркулов М. М. Інноваційний менеджмент: теорія і практика в умовах трансформації економіки: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2012. 448 с.
4. Глушенкова А. А. Структура інноваційного потенціалу підприємств сфери телекомунікацій та інформатизації. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2016. № 4 (18). С. 100-106.
5. Радинський С.В. Наукові підходи у визначенні сутності та структури інноваційного потенціалу підприємства. Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки», 25 квітня 2013 року. Т. : ТНТУ, 2013. С. 40-41.
6. Шилова О. Ю., Чермошенцева Є. С. Інноваційний потенціал підприємства: сутність і механізм управління. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 1. С. 220-227.
Юрик Н.Є., Кирич Н.Б. Особливості формування інноваційного маркетингу в умовах кризи. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. Тернопіль: ТНТУ, 2023. С. 52-53. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43006
Тип вмісту: Proceedings Book
Występuje w kolekcjach:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Збірник 2025.pdf2,41 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Administrasjonsverktøy