Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48298
Título: Інноваційний потенціал підприємства – основа вибору інноваційної стратегії
Autor: Юрик, Наталія Євгенівна
Дикий, Юрій Олегович
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Юрик Н.Є., Дикий Ю.О. Інноваційний потенціал підприємства – основа вибору інноваційної стратегії. Дев’яносто четверті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки: матеріали Міжнародної мультидисциплінарної наукової інтернет-конференції (м. Львів, Україна, м. Ополе, Польща, 25-26 лютого 2025 р.) / редкол. : О. Патряк та ін. ГО “Наукова спільнота”, WSZIA w Opolu. Львів : ФО-П Шпак В.Б. С. 12-16.
Conference/Event: Міжнародна мультидисциплінарна наукова інтернет-конференція
Data: 25-Fev-2025
Submitted date: 15-Jan-2025
Date of entry: 16-Mar-2025
Editora: ФО-П Шпак В.Б.
Country (code): UA
Place of the edition/event: м. Львів, Україна, м. Ополе, Польща
UDC: 338.1
Page range: 12-16
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48298
ISSN: 2522-963X
Copyright owner: "© Юрик Наталія Євгенівна, 2025"
"© Дикий Юрій Олегович, 2025"
References (Ukraine): 1. Микитюк П.П, Крисько Ж.Л., Овсянюк-Бердадіна О.Ф., Скочиляс С.М. Інноваційний розвиток підприємства. Навчальний посібник. Тернопіль: ПП «Принтер Інформ», 2015. 224 с.
2. Володін С.А., Чекамова О.І. Теоретичні засади формування і реалізації інноваційного потенціалу в розвитку економіки. Економіка АПК. 2017. № 5. С. 65-72.
3. Захарченко, В. І., Корсікова Н. М., Меркулов М. М. Інноваційний менеджмент: теорія і практика в умовах трансформації економіки: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2012. 448 с.
4. Глушенкова А. А. Структура інноваційного потенціалу підприємств сфери телекомунікацій та інформатизації. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2016. № 4 (18). С. 100-106.
5. Радинський С.В. Наукові підходи у визначенні сутності та структури інноваційного потенціалу підприємства. Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки», 25 квітня 2013 року. Т. : ТНТУ, 2013. С. 40-41.
6. Шилова О. Ю., Чермошенцева Є. С. Інноваційний потенціал підприємства: сутність і механізм управління. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 1. С. 220-227.
Юрик Н.Є., Кирич Н.Б. Особливості формування інноваційного маркетингу в умовах кризи. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. Тернопіль: ТНТУ, 2023. С. 52-53. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43006
Content type: Proceedings Book
Aparece nas colecções:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
Збірник 2025.pdf2,41 MBAdobe PDFVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.

Ferramentas administrativas