Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48298
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorЮрик, Наталія Євгенівна-
dc.contributor.authorДикий, Юрій Олегович-
dc.date.accessioned2025-03-16T10:36:07Z-
dc.date.available2025-03-16T10:36:07Z-
dc.date.issued2025-02-25-
dc.date.submitted2025-01-15-
dc.identifier.citationЮрик Н.Є., Дикий Ю.О. Інноваційний потенціал підприємства – основа вибору інноваційної стратегії. Дев’яносто четверті економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки: матеріали Міжнародної мультидисциплінарної наукової інтернет-конференції (м. Львів, Україна, м. Ополе, Польща, 25-26 лютого 2025 р.) / редкол. : О. Патряк та ін. ГО “Наукова спільнота”, WSZIA w Opolu. Львів : ФО-П Шпак В.Б. С. 12-16.uk_UA
dc.identifier.issn2522-963X-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48298-
dc.format.extent12-16-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherФО-П Шпак В.Б.uk_UA
dc.titleІнноваційний потенціал підприємства – основа вибору інноваційної стратегіїuk_UA
dc.typeProceedings Bookuk_UA
dc.rights.holder"© Юрик Наталія Євгенівна, 2025"uk_UA
dc.rights.holder"© Дикий Юрій Олегович, 2025"uk_UA
dc.coverage.placenameм. Львів, Україна, м. Ополе, Польщаuk_UA
dc.subject.udc338.1uk_UA
dc.relation.references1. Микитюк П.П, Крисько Ж.Л., Овсянюк-Бердадіна О.Ф., Скочиляс С.М. Інноваційний розвиток підприємства. Навчальний посібник. Тернопіль: ПП «Принтер Інформ», 2015. 224 с.uk_UA
dc.relation.references2. Володін С.А., Чекамова О.І. Теоретичні засади формування і реалізації інноваційного потенціалу в розвитку економіки. Економіка АПК. 2017. № 5. С. 65-72.uk_UA
dc.relation.references3. Захарченко, В. І., Корсікова Н. М., Меркулов М. М. Інноваційний менеджмент: теорія і практика в умовах трансформації економіки: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2012. 448 с.uk_UA
dc.relation.references4. Глушенкова А. А. Структура інноваційного потенціалу підприємств сфери телекомунікацій та інформатизації. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2016. № 4 (18). С. 100-106.uk_UA
dc.relation.references5. Радинський С.В. Наукові підходи у визначенні сутності та структури інноваційного потенціалу підприємства. Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки», 25 квітня 2013 року. Т. : ТНТУ, 2013. С. 40-41.uk_UA
dc.relation.references6. Шилова О. Ю., Чермошенцева Є. С. Інноваційний потенціал підприємства: сутність і механізм управління. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 1. С. 220-227.uk_UA
dc.relation.referencesЮрик Н.Є., Кирич Н.Б. Особливості формування інноваційного маркетингу в умовах кризи. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. Тернопіль: ТНТУ, 2023. С. 52-53. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43006uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.citation.conferenceМіжнародна мультидисциплінарна наукова інтернет-конференція-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Збірник 2025.pdf2,41 MBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları