Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47540
Titre: Амброзюк В. В. Формування та забезпечення ефективності використання брендингу на підприємстві (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність“ . Тернопіль: ТНТУ, 2024. 87 с.
Autre(s) titre(s): Ambroziuk V. V. Development and Ensuring the Effective Use of Branding at an Enterprise (PJSC “Ternopil Milk Plant” as a case study).
Auteur(s): Амброзюк, Василина Володимирівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Амброзюк В. В. Формування та забезпечення ефективності використання брендингу на підприємстві (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „076 — підприємництво, торгівля та біржова діяльність“ / В. В. Амброзюк. — Тернопіль: ТНТУ, 2024. — 87 с.
Bibliographic reference (2015): Амброзюк В. В. Формування та забезпечення ефективності використання брендингу на підприємстві (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність“ . Тернопіль: ТНТУ, 2024. 87 с.
Date de publication: déc-2024
Date of entry: 13-jan-2025
Editeur: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Мариненко, Наталія Юріївна
Committee members: Піняк, Ірина Любомирівна
Mots-clés: 076
підприємництво, торгівля та біржова діяльність
брендинг
управління продажем
оцінка вартості бренду
прогнозування та моделювання вартості бренду
Page range: 87
Résumé: Об’єктом дослідження є процес формування брендингу на ПрАТ «Тернопільський молокозавод», а предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти формування та використання брендингу на підприємстві. Метою кваліфікаційної роботи магістра є дослідження формування і забезпечення ефективності використання брендингу на підприємстві. Методи дослідження: економічний і фінансовий аналізи, статистичний, графічний, економіко-статистичний, методи аналізу та синтезу, метод узагальнення результатів дослідження. У кваліфікаційній роботі здійснено дослідження теоретико-методичних підходів формування та забезпечення ефективності використання брендингу на підприємстві, представлено специфіку формування та забезпечення ефективності використання брендингу на ПрАТ «Тернопільський молокозавод», запропоновано шляхи підвищення ефективності використання брендингу на ПрАТ «Тернопільський молокозавод», описано заходи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях на ПрАТ «Тернопільський молокозавод».
2. Амброзюк Василина. Сучасні підходи до комунікацій бренду з аудиторією. Матеріали XIІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 16 травня 2024 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2024. С. 25-26.
4. Балмер Дж.М.Т. Три чесноти та сім смертельних гріхів корпоративного управління брендом. Журнал загального управ¬ління. 2021. № 27(1). С. 1-17.
7. Бліхар В. С. Менеджмент і безпека в умовах війни: теоретичні та прикладні аспекти: Матеріали-науково-практичної інтернет-конференції (м. Львів, 13 травня 2022 року). Львів : ДУВС, 2022. 348 с.
9. Ван Н.Ф. Конфігураційна перспектива розвитку можливостей брендування в країнах, що розвиваються: на прикладі китайської індустрії стільникових телефонів. Журнал управління брендами. 2018. № 15. С. 433-451.
Гуштан Т. В. Бренд-маркетинг – іновацінній напрям підвищення конкурентоспроможності продукції. Причорноморські економічні студії. 2019. Вип. 9(1). С. 65-69.
Жижиян А.М. Застосування міжнародних методів оцінки вартості торгової марки у вітчизняній практиці. URL: http://www.ukrnauka.com/15_APSN_2022/Economics/6_87568.doc.htm (дата звернення: 13.09.2024).
15. Забарна Е. М. Проблеми позиціонування бренду як чинника інновативності торгівельної марки. URL: http://www.confcontact.com/2007nov/zabarna.htm (дата звернення: 07.09.2024).
17. Запорожець О.І., Халмурадов Б.Д., Применко В.І. та ін. Безпека життєдіяльності: підручник. К.: «Центр учбової літератури», 2019. 448 с.
19. Каламан О.Б., Мандрикін Д.В. Особливості формування культурних сучасних бренд-стратегій. Приазовський еконо¬мічний вісник. 2020. № 4. С. 28-34.
21. Козаченко Г.В. Організаційно-економічний механізм як інструмент управління підприємством. Економіка. Менеджмент. Підприємництво. 2013. №11. С.107 – 111.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47540
References (Ukraine): 1. Авраменко Ю. П. Маркетингова діяльність в залежності від етапу життєвого циклу товару. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». 2012. № 5. С. 73–80.
3. Антонченко М.Ю. Методи визначення вартості бренду. URL: https://ir.kneu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/d2d9d609-d6ba-45cd-9919-6a9c2fd03ba0/content (дата звернення: 11.09.2024).
23. Кононюк О.О., Перерва П.Г. Оцінка вартості бренду за методом компанії Interbrand. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (29 жовтня 2021 р). Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 204-206.
References (International): 5. Балмер Дж.М.Т., Грей Е.Р. Корпоративні бренди: що це? Що з них? Європейський журнал маркетингу. 2023. № 37 (7/8). С. 972-997.
6. Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій / Р.В. Федорович [та ін.] ; за ред. проф. Р.В. Федоровича. Тернопіль : ФО-П Шпак В.Б., 2017. 303 с.
8. Борисенко О. С., Табачук Н. О. Теоретичні основи та еволюція розвитку комплексу маркетингу. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2018. № 14. С. 134-141.
10. Гуржій Н.М. Вартість бренду та капітал бренду: сутність, відмінність та взаємозв’язок. Менеджмент та підприємництво: тренди розвитку. 2022. №2. С. 60-67.
Давимуки С.А. Інноваційний розвиток підприємств сфери торгівлі: світові тенденції та практика в Україні: монографія. Львів : ДУ «Інститут регіональних досліджень імені М.І. Долішнього НАН України», 2016. 432 с.
14. Житар О.Л. Місце брендингу територій у маркетингу. Економічний простір. 2010. № 42. С.45 – 55.
16. Заборовець О.П., Коваль А.О. Методи оцінки вартості бренду. Сучасні проблеми економіки та підприємництва. 2021. Вип. 6. С. 211-215.
18. Зацарний В. В., Зацарна О.В., Землянська О. В., Праховнік Н. А. Безпека життєдіяльності. Навчальний посібник. Київ, НТУУ «КПІ», 2016. 230 с.
20. Келлер К.Л., Леман Д.Р. Бренди та брендинг: результати досліджень та майбутні пріоритети. Маркетингові науки. 2016. № 25(6). С. 740-759.
22. Коларова Є.С. Трансфери асоціацій брендів між торговими марками корпоративних та будівельних матеріалів: сприй¬няття будівельниками будинків. Журнал лісової продукції. 2019. № 59 (11/12). С. 75-82.
24. Коноплянникова М. А. Управління маркетинговою діяльністю: поняття, принципи, підходи. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017, № 17. С. 332-336.
25. Котлінська Ю.Г. Проблеми та перспективи становлення брендингу в Україні. Економіка. 2021. № 3. С.167–171.
26. Кужилєва О.В. Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів. Економічний вісник Донбасу. 2021. № 3 (25). С. 149 – 153.
27. Лишенко М.О. Бренд-менеджмент як інструмент маркетингової діяльності підприємств. Економіка та суспільство. 2023. Вип. 48. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2289/2210 (дата звернення: 18.08.2024).
28. Майборода Г.О. Бренд-менеджмент як складова комплексу маркетингу підприємства. Збірник наукових праць Донецького державного університету управління. Економіка. 2018. Т. XIX, Вип. 308. С. 173–180.
29. Макдональд М., Чернатоні Л., Харріс Ф. Корпоративний маркетинг та бренди послуг виходять за межі швидкої моделі споживчих товарів. Європейський журнал маркетингу. 2021. № 35 (3-4). С. 335-346.
30. Малинка О. Я. Концептуальна модель побудови бренду. Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту. 2011. №1. С. 137–148.
31. Мамалига С. В. Сучасні підходи до трактування маркетинг-міксу. Збірник наукових праць ВНАУ. Економічні науки. 2012. №4. С. 144-149.
32. Мариненко Н.Ю., Ерстенюк Т. Соціально-економічні наслідки війни в Україні. Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації: збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 23-24 листопада 2022 р.). Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2022. С. 160–161.
33. Мариненко Н.Ю., Ерстенюк Т. Функціонування вітчизняного бізнесу в умовах війни: основні проблеми та заходи щодо їх подолання. Матеріали ⅩⅡ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 16 травня 2024 року. Т. : ТНТУ, 2024. С. 9–10.
34. Мариненко Н.Ю., Рудюк І. Конкурентні переваги підприємства. Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах», 31 березня 2020 року. Т., 2020. С. 99–100.
35. Матвієнко М.І. Методика оцінки вартості брендів. Економіка та управління. 2021. № 6. С. 125–130.
36. Махнуша С.В. Оцінка ринкових позицій бренду та визначення стратегічних орієнтирів його розвитку. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2020. №4. С. 21 – 27.
37. Мельник І. В. Бренд, брендинг, торгова марка як ключові терміни реклами. Наукові записки Інституту журналістики. 2013. Том 39. С.175 – 179.
38. Могильська Василина. Роль брендингу на підприємстві у сучасних умовах господарювання. Матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 03 листопада 2023 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2023. С. 86-87.
39. Мустафа Б. К. Корпоративне управління брендом: минуле, сьогодення та майбутнє. Журнал обізнаності управління. 2020. № 12. С. 21-39.
40. Одарченко М. С., Одарченко А. М., Степанов В. І., Черненко Я. М. Основи охорони праці : підручник. X., 2017. 334 с.
41. Офіційний сайт підприємства ПрАТ «Тернопільський молокозавод». URL: https://molokija.com (дата звернення до ресурсу 16.09.2024 року)
42. Офіційний інформація про діяльність ПрАТ «Тернопільський молокозавод». URL: https://clarity-project.info/edr/30356917 (дата звернення до ресурсу 21.08.2024 року)
43. Пенг В.М., Ванг Д.Л., Йианг И. Інституційний погляд на міжнародну бізнес-стратегію: орієнтація на економіки, що роз¬виваються. Журнал міжнародних бізнес-досліджень. 2018. № 39. С. 920-936.
44. Пойта І. О., Боровська О. Маркетингове планування діяльності підприємств. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.; зб. тез та доповідей VIІІ Міжвуз. наук.-практ. конф. Житомир. 2018. С. 7-9.
45. Поліщук Т. В. Перспективні напрямки розробки успішних брендів в Україні. Актуальні проблеми економіки. 2019. №7 (97). С. 129 – 137.
46. Пянкова О.В. Елементи та етапи реалізації організаційно- економічного механізму управління брендом. Проблеми підвищення ефективності інфраструктури. 2021. Вип. 29. C. 141 –146.
47. Русалова А. М. Сучасні маркетингові комунікації в управлінні підприємствами ресторанного бізнесу. URL: http://irbis-nbuv.gov.ua/cgibin/irbis64r_81/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21 DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&Z21ID=&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/ inek_2015_4_36.pdf (дата звернення: 17.08.2024).
48. Савельєва К. В., Тарасова О. В. Оцінка ефективності маркетингових стратегій. Вісник соціально – економічних досліджень. 2016. № 28. С. 137 – 140.
49. Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 156 с.
50. Студінська Г.Я. Умови капіталізації бренду. URL: https://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/17797/Studinska.pdf?sequence=1&isAllowed=y (дата звернення: 17.09.2024).
51. Ткачук К. Н., Халімовський М. О., Зацарний В. В. та ін. Основи охорони праці: Підручник. 2-ге видання. К.: Основа, 2016. 448 с.
52. Уггла Х., Філіпссон Д. Стратегія бізнесу та бренду: рамки для інтеграції. Журнал ділової стратегії. 2019. № 2. С. 28-42.
53. Український ринок молока: обсяги молока скорочуються. URL: http://milkua.info/uk/post/ukrainskij-rinok-obsagi-virobnictva-moloka-skorocuutsa (дата звернення до ресурсу 7.09.2024 року)
54. Урде М. Розкриття основних цінностей корпоративного бренду. Рішення керівництва. 2019. № 47(4). С. 616-638.
55. Уткіна Ю. М., Тупікова О. Г. Стратегічні напрямки підвищення ефективності діяльності підприємств у сучасних умовах господарювання. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2018. № 64. С. 94–101.
56. Файвішенко Д. С. Позиціонування як ключовий інструмент створення функціональної цінності бренду. Наука й економіка. 2020. № 2 (18). С. 142 – 145.
57. Чебан Р. Сегментування ринку молока та молочної продукції в Україні. URL: http://n-visnik.oneu.edu.ua/collections/2018/256/pdf/154-164.pdf (дата звернення до ресурсу 5.09.2024 року)
58. Чернатоні Л.Де. Інтегрована побудова бренду з використанням таксономій брендів. Журнал управління товарами та брендами. 2017. № 6(1). С. 56-63.
59. Чернишевич Д.Р., Жигалкевич Ж.М. Особливості впровадження нової продукції на підприємстві. URL: https://confmanagement-proc.kpi.ua/article/view/279866 (дата звернення до ресурсу 21.08.2024 року)
60. Шульц М., Де Чернатоні Л. Вступ: Проблеми корпоративного брендингу. Огляд корпоративної репутації. 2021. № 5 (2/3). С. 105-112.
61. Янковська Г.В. Інтегровані маркетингові комунікації як чинник формування бренду підприємства. Сталий розвиток економіки. 2020. № 2. С.136 – 140.
62. Яремко З. М., Тимошук С. В., Третяк О. І., Ковтун Р. М. Охорона праці: навч. посіб. Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2017. 374 с.
63. Яцищина Л. К., Зимбалевська Ю. В. Організаційно-економічні критерії формування сили бренду. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2016. № 1. С. 219–225.
64. Амброзюк Василина. Особливості формування брендингу на підприємстві (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»). Матеріали XIІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 25 листопада 2024 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2024. С. 33-34.
Content type: Master Thesis
Collection(s) :076 — підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Амброзюк В.В..pdf2,96 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration