Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47540
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМариненко, Наталія Юріївна-
dc.contributor.authorАмброзюк, Василина Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-01-13T20:01:48Z-
dc.date.available2025-01-13T20:01:48Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.citationАмброзюк В. В. Формування та забезпечення ефективності використання брендингу на підприємстві (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 076 — підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. Н. Ю. Мариненко. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 87 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47540-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес формування брендингу на ПрАТ «Тернопільський молокозавод», а предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти формування та використання брендингу на підприємстві. Метою кваліфікаційної роботи магістра є дослідження формування і забезпечення ефективності використання брендингу на підприємстві. Методи дослідження: економічний і фінансовий аналізи, статистичний, графічний, економіко-статистичний, методи аналізу та синтезу, метод узагальнення результатів дослідження. У кваліфікаційній роботі здійснено дослідження теоретико-методичних підходів формування та забезпечення ефективності використання брендингу на підприємстві, представлено специфіку формування та забезпечення ефективності використання брендингу на ПрАТ «Тернопільський молокозавод», запропоновано шляхи підвищення ефективності використання брендингу на ПрАТ «Тернопільський молокозавод», описано заходи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях на ПрАТ «Тернопільський молокозавод».uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП...8 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ФОРМУВАННЯ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ БРЕНДИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ...11 1.1 Концепція брендингу: основні поняття, різновиди та процеси формування...11 1.2 Організаційно-економічний механізм управління брендом підприємства в контексті забезпечення його ефективності...16 1.3 Методичний інструментарій оцінювання вартості бренду підприємства...20 Висновки до розділу 1...27 РОЗДІЛ 2. СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ БРЕНДИНГУ НА ПрАТ «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД»… 29 2.1 Організаційно-економічна характеристика діяльності ПрАТ «Тернопільський молокозавод»…29 2.2 Особливості формування та управління стратегією брендингу на підприємстві...37 2.3 Комплексна оцінка вартості бренду ПрАТ «Тернопільський молокозавод»…45 Висновки до розділу 2...53 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ БРЕНДИНГУ НА ПрАТ «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД»… 56 3.1 Заходи щодо удосконалення брендинг-стратегії на ПрАТ «Тернопільський молокозавод»… 56 3.2 Обґрунтування економічної ефективності використання брендингу на підприємстві...61 3.3 Прогнозування зростання вартості бренду на підприємстві у стратегічному періоді...66 Висновки до розділу 3...74 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ НА ПрАТ «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД»… 76 4.1 Організація охорони праці на ПрАТ «Тернопільський молокозавод»… 76 4.2 Використання світлової, звукової сигналізації, вказівників для укриття та евакуації працівників...79 Висновки до розділу 4...81 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ...83 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...88 ДОДАТКИ...95-
dc.format.extent87-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject076uk_UA
dc.subjectпідприємництво, торгівля та біржова діяльністьuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectуправління продажемuk_UA
dc.subjectоцінка вартості брендуuk_UA
dc.subjectпрогнозування та моделювання вартості брендуuk_UA
dc.titleФормування та забезпечення ефективності використання брендингу на підприємстві (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)uk_UA
dc.title.alternativeAmbroziuk V. V. Development and Ensuring the Effective Use of Branding at an Enterprise (PJSC “Ternopil Milk Plant” as a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.contributor.committeeMemberПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Авраменко Ю. П. Маркетингова діяльність в залежності від етапу життєвого циклу товару. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». 2012. № 5. С. 73–80.uk_UA
dc.relation.references3. Антонченко М.Ю. Методи визначення вартості бренду. URL: https://ir.kneu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/d2d9d609-d6ba-45cd-9919-6a9c2fd03ba0/content (дата звернення: 11.09.2024).uk_UA
dc.relation.references23. Кононюк О.О., Перерва П.Г. Оцінка вартості бренду за методом компанії Interbrand. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (29 жовтня 2021 р). Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 204-206.uk_UA
dc.relation.referencesen5. Балмер Дж.М.Т., Грей Е.Р. Корпоративні бренди: що це? Що з них? Європейський журнал маркетингу. 2023. № 37 (7/8). С. 972-997.uk_UA
dc.relation.referencesen6. Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій / Р.В. Федорович [та ін.] ; за ред. проф. Р.В. Федоровича. Тернопіль : ФО-П Шпак В.Б., 2017. 303 с.uk_UA
dc.relation.referencesen8. Борисенко О. С., Табачук Н. О. Теоретичні основи та еволюція розвитку комплексу маркетингу. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2018. № 14. С. 134-141.uk_UA
dc.relation.referencesen10. Гуржій Н.М. Вартість бренду та капітал бренду: сутність, відмінність та взаємозв’язок. Менеджмент та підприємництво: тренди розвитку. 2022. №2. С. 60-67.uk_UA
dc.relation.referencesenДавимуки С.А. Інноваційний розвиток підприємств сфери торгівлі: світові тенденції та практика в Україні: монографія. Львів : ДУ «Інститут регіональних досліджень імені М.І. Долішнього НАН України», 2016. 432 с.uk_UA
dc.relation.referencesen14. Житар О.Л. Місце брендингу територій у маркетингу. Економічний простір. 2010. № 42. С.45 – 55.uk_UA
dc.relation.referencesen16. Заборовець О.П., Коваль А.О. Методи оцінки вартості бренду. Сучасні проблеми економіки та підприємництва. 2021. Вип. 6. С. 211-215.uk_UA
dc.relation.referencesen18. Зацарний В. В., Зацарна О.В., Землянська О. В., Праховнік Н. А. Безпека життєдіяльності. Навчальний посібник. Київ, НТУУ «КПІ», 2016. 230 с.uk_UA
dc.relation.referencesen20. Келлер К.Л., Леман Д.Р. Бренди та брендинг: результати досліджень та майбутні пріоритети. Маркетингові науки. 2016. № 25(6). С. 740-759.uk_UA
dc.relation.referencesen22. Коларова Є.С. Трансфери асоціацій брендів між торговими марками корпоративних та будівельних матеріалів: сприй¬няття будівельниками будинків. Журнал лісової продукції. 2019. № 59 (11/12). С. 75-82.uk_UA
dc.relation.referencesen24. Коноплянникова М. А. Управління маркетинговою діяльністю: поняття, принципи, підходи. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017, № 17. С. 332-336.uk_UA
dc.relation.referencesen25. Котлінська Ю.Г. Проблеми та перспективи становлення брендингу в Україні. Економіка. 2021. № 3. С.167–171.uk_UA
dc.relation.referencesen26. Кужилєва О.В. Створення бренду з використанням запитів та уподобань споживачів. Економічний вісник Донбасу. 2021. № 3 (25). С. 149 – 153.uk_UA
dc.relation.referencesen27. Лишенко М.О. Бренд-менеджмент як інструмент маркетингової діяльності підприємств. Економіка та суспільство. 2023. Вип. 48. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2289/2210 (дата звернення: 18.08.2024).uk_UA
dc.relation.referencesen28. Майборода Г.О. Бренд-менеджмент як складова комплексу маркетингу підприємства. Збірник наукових праць Донецького державного університету управління. Економіка. 2018. Т. XIX, Вип. 308. С. 173–180.uk_UA
dc.relation.referencesen29. Макдональд М., Чернатоні Л., Харріс Ф. Корпоративний маркетинг та бренди послуг виходять за межі швидкої моделі споживчих товарів. Європейський журнал маркетингу. 2021. № 35 (3-4). С. 335-346.uk_UA
dc.relation.referencesen30. Малинка О. Я. Концептуальна модель побудови бренду. Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту. 2011. №1. С. 137–148.uk_UA
dc.relation.referencesen31. Мамалига С. В. Сучасні підходи до трактування маркетинг-міксу. Збірник наукових праць ВНАУ. Економічні науки. 2012. №4. С. 144-149.uk_UA
dc.relation.referencesen32. Мариненко Н.Ю., Ерстенюк Т. Соціально-економічні наслідки війни в Україні. Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації: збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 23-24 листопада 2022 р.). Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2022. С. 160–161.uk_UA
dc.relation.referencesen33. Мариненко Н.Ю., Ерстенюк Т. Функціонування вітчизняного бізнесу в умовах війни: основні проблеми та заходи щодо їх подолання. Матеріали ⅩⅡ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 16 травня 2024 року. Т. : ТНТУ, 2024. С. 9–10.uk_UA
dc.relation.referencesen34. Мариненко Н.Ю., Рудюк І. Конкурентні переваги підприємства. Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах», 31 березня 2020 року. Т., 2020. С. 99–100.uk_UA
dc.relation.referencesen35. Матвієнко М.І. Методика оцінки вартості брендів. Економіка та управління. 2021. № 6. С. 125–130.uk_UA
dc.relation.referencesen36. Махнуша С.В. Оцінка ринкових позицій бренду та визначення стратегічних орієнтирів його розвитку. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2020. №4. С. 21 – 27.uk_UA
dc.relation.referencesen37. Мельник І. В. Бренд, брендинг, торгова марка як ключові терміни реклами. Наукові записки Інституту журналістики. 2013. Том 39. С.175 – 179.uk_UA
dc.relation.referencesen38. Могильська Василина. Роль брендингу на підприємстві у сучасних умовах господарювання. Матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 03 листопада 2023 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2023. С. 86-87.uk_UA
dc.relation.referencesen39. Мустафа Б. К. Корпоративне управління брендом: минуле, сьогодення та майбутнє. Журнал обізнаності управління. 2020. № 12. С. 21-39.uk_UA
dc.relation.referencesen40. Одарченко М. С., Одарченко А. М., Степанов В. І., Черненко Я. М. Основи охорони праці : підручник. X., 2017. 334 с.uk_UA
dc.relation.referencesen41. Офіційний сайт підприємства ПрАТ «Тернопільський молокозавод». URL: https://molokija.com (дата звернення до ресурсу 16.09.2024 року)uk_UA
dc.relation.referencesen42. Офіційний інформація про діяльність ПрАТ «Тернопільський молокозавод». URL: https://clarity-project.info/edr/30356917 (дата звернення до ресурсу 21.08.2024 року)uk_UA
dc.relation.referencesen43. Пенг В.М., Ванг Д.Л., Йианг И. Інституційний погляд на міжнародну бізнес-стратегію: орієнтація на економіки, що роз¬виваються. Журнал міжнародних бізнес-досліджень. 2018. № 39. С. 920-936.uk_UA
dc.relation.referencesen44. Пойта І. О., Боровська О. Маркетингове планування діяльності підприємств. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.; зб. тез та доповідей VIІІ Міжвуз. наук.-практ. конф. Житомир. 2018. С. 7-9.uk_UA
dc.relation.referencesen45. Поліщук Т. В. Перспективні напрямки розробки успішних брендів в Україні. Актуальні проблеми економіки. 2019. №7 (97). С. 129 – 137.uk_UA
dc.relation.referencesen46. Пянкова О.В. Елементи та етапи реалізації організаційно- економічного механізму управління брендом. Проблеми підвищення ефективності інфраструктури. 2021. Вип. 29. C. 141 –146.uk_UA
dc.relation.referencesen47. Русалова А. М. Сучасні маркетингові комунікації в управлінні підприємствами ресторанного бізнесу. URL: http://irbis-nbuv.gov.ua/cgibin/irbis64r_81/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21 DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&Z21ID=&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/ inek_2015_4_36.pdf (дата звернення: 17.08.2024).uk_UA
dc.relation.referencesen48. Савельєва К. В., Тарасова О. В. Оцінка ефективності маркетингових стратегій. Вісник соціально – економічних досліджень. 2016. № 28. С. 137 – 140.uk_UA
dc.relation.referencesen49. Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 156 с.uk_UA
dc.relation.referencesen50. Студінська Г.Я. Умови капіталізації бренду. URL: https://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/17797/Studinska.pdf?sequence=1&isAllowed=y (дата звернення: 17.09.2024).uk_UA
dc.relation.referencesen51. Ткачук К. Н., Халімовський М. О., Зацарний В. В. та ін. Основи охорони праці: Підручник. 2-ге видання. К.: Основа, 2016. 448 с.uk_UA
dc.relation.referencesen52. Уггла Х., Філіпссон Д. Стратегія бізнесу та бренду: рамки для інтеграції. Журнал ділової стратегії. 2019. № 2. С. 28-42.uk_UA
dc.relation.referencesen53. Український ринок молока: обсяги молока скорочуються. URL: http://milkua.info/uk/post/ukrainskij-rinok-obsagi-virobnictva-moloka-skorocuutsa (дата звернення до ресурсу 7.09.2024 року)uk_UA
dc.relation.referencesen54. Урде М. Розкриття основних цінностей корпоративного бренду. Рішення керівництва. 2019. № 47(4). С. 616-638.uk_UA
dc.relation.referencesen55. Уткіна Ю. М., Тупікова О. Г. Стратегічні напрямки підвищення ефективності діяльності підприємств у сучасних умовах господарювання. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2018. № 64. С. 94–101.uk_UA
dc.relation.referencesen56. Файвішенко Д. С. Позиціонування як ключовий інструмент створення функціональної цінності бренду. Наука й економіка. 2020. № 2 (18). С. 142 – 145.uk_UA
dc.relation.referencesen57. Чебан Р. Сегментування ринку молока та молочної продукції в Україні. URL: http://n-visnik.oneu.edu.ua/collections/2018/256/pdf/154-164.pdf (дата звернення до ресурсу 5.09.2024 року)uk_UA
dc.relation.referencesen58. Чернатоні Л.Де. Інтегрована побудова бренду з використанням таксономій брендів. Журнал управління товарами та брендами. 2017. № 6(1). С. 56-63.uk_UA
dc.relation.referencesen59. Чернишевич Д.Р., Жигалкевич Ж.М. Особливості впровадження нової продукції на підприємстві. URL: https://confmanagement-proc.kpi.ua/article/view/279866 (дата звернення до ресурсу 21.08.2024 року)uk_UA
dc.relation.referencesen60. Шульц М., Де Чернатоні Л. Вступ: Проблеми корпоративного брендингу. Огляд корпоративної репутації. 2021. № 5 (2/3). С. 105-112.uk_UA
dc.relation.referencesen61. Янковська Г.В. Інтегровані маркетингові комунікації як чинник формування бренду підприємства. Сталий розвиток економіки. 2020. № 2. С.136 – 140.uk_UA
dc.relation.referencesen62. Яремко З. М., Тимошук С. В., Третяк О. І., Ковтун Р. М. Охорона праці: навч. посіб. Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2017. 374 с.uk_UA
dc.relation.referencesen63. Яцищина Л. К., Зимбалевська Ю. В. Організаційно-економічні критерії формування сили бренду. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2016. № 1. С. 219–225.uk_UA
dc.relation.referencesen64. Амброзюк Василина. Особливості формування брендингу на підприємстві (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»). Матеріали XIІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 25 листопада 2024 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2024. С. 33-34.uk_UA
dc.relation.referencesen4. Балмер Дж.М.Т. Три чесноти та сім смертельних гріхів корпоративного управління брендом. Журнал загального управ¬ління. 2021. № 27(1). С. 1-17.-
dc.relation.referencesen7. Бліхар В. С. Менеджмент і безпека в умовах війни: теоретичні та прикладні аспекти: Матеріали-науково-практичної інтернет-конференції (м. Львів, 13 травня 2022 року). Львів : ДУВС, 2022. 348 с.-
dc.relation.referencesen9. Ван Н.Ф. Конфігураційна перспектива розвитку можливостей брендування в країнах, що розвиваються: на прикладі китайської індустрії стільникових телефонів. Журнал управління брендами. 2018. № 15. С. 433-451.-
dc.relation.referencesen15. Забарна Е. М. Проблеми позиціонування бренду як чинника інновативності торгівельної марки. URL: http://www.confcontact.com/2007nov/zabarna.htm (дата звернення: 07.09.2024).-
dc.relation.referencesen17. Запорожець О.І., Халмурадов Б.Д., Применко В.І. та ін. Безпека життєдіяльності: підручник. К.: «Центр учбової літератури», 2019. 448 с.-
dc.relation.referencesen19. Каламан О.Б., Мандрикін Д.В. Особливості формування культурних сучасних бренд-стратегій. Приазовський еконо¬мічний вісник. 2020. № 4. С. 28-34.-
dc.relation.referencesen21. Козаченко Г.В. Організаційно-економічний механізм як інструмент управління підприємством. Економіка. Менеджмент. Підприємництво. 2013. №11. С.107 – 111.-
dc.relation.referencesen13. Жижиян А.М. Застосування міжнародних методів оцінки вартості торгової марки у вітчизняній практиці. URL: http://www.ukrnauka.com/15_APSN_2022/Economics/6_87568.doc.htm (дата звернення: 13.09.2024).-
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:076 — підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Амброзюк В.В..pdf2,96 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора