Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47506
Títol: Розроблення технологічного процесу відновлення розподільчих валів вантажних автомобілів з дослідженням впливу режимів припрацювання двигунів на початкове зношування їх деталей.
Altres títols: Development of a technological process for restoring camshafts in trucks with research on the impact of engine run-in modes on the initial wear of engine parts.
Autor: Машлюх, Віталій Володимирович
Mashliukh, Vitalii
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Машлюх В.В. Розроблення технологічного процесу відновлення розподільчих валів вантажних автомобілів з дослідженням впливу режимів припрацювання двигунів на початкове зношування їх деталей : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 274 – автомобільний транспорт / наук. кер. А. Б. Гупка. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 72 с.
Bibliographic description (International): Mashliukh V. Development of a technological process for restoring camshafts in trucks with research on the impact of engine run-in modes on the initial wear of engine parts. : work on obtaining a bachelor's degree: spec. 274 – Automobile transport / research supervisor A. Gypka. Ternopil: Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2024. 72 p
Data de publicació: de -2024
Submitted date: de -2024
Date of entry: 13-de -2025
Editorial: ТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Україна
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Україна
Supervisor: Гупка, Андрій Богданович
Committee members: Окіпний, Ігор Богданович
UDC: 629.33
Paraules clau: 274
автомобільний транспорт
технологічний процес
technological process
відновлення
restoration
розподільчі вали
camshafts
вантажні автомобілі
trucks
режими припрацювання
running-in modes
двигуни
engines
початкове зношування
initial wear
деталі двигуна
engine parts
ремонт
repair
експлуатаційні характеристики
performance characteristics
Page range: 72
Resum: У роботі розроблено технологічний процес відновлення розподільчих валів вантажних автомобілів, спрямований на подовження їх експлуатаційного ресурсу. Досліджено вплив режимів припрацювання двигунів на початкове зношування деталей, що дозволяє оптимізувати процеси відновлення та зменшити витрати на ремонт. Результати дослідження та запропоновані технологічні рішення сприяють підвищенню надійності та ефективності роботи автомобільних двигунів.
The work developed a technological process for restoring camshafts of trucks, aimed at extending their operational life. The influence of engine running-in modes on the initial wear of parts was studied, which allows optimizing restoration processes and reducing repair costs. The results of the study and the proposed technological solutions contribute to increasing the reliability and efficiency of automobile engines.
Content: РЕФЕРАТ. ЗМІСТ. ВСТУП. 1 ЗАГАЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ РОЗДІЛ. 1.1 Аналіз сучасних технологій по відновленню розподільчих валів вантажних автомобілів. 1.1.1 Умови експлуатації розподільчих валів та їх дефекти. 1.1.2 Характеристика матеріалів для виготовлення розподільчих валів. 1.2 Обґрунтування вибору способу відновлення розподільчого валу. 2 ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗДІЛ. 2.1 Технологічний процес відновлення розподільчих валів. 2.2 Розрахунок конструкції розподільчого валу. 2.3 Розрахунок ефективності запропонованої технології. 2.3.1 Вихідні дані для проведення розрахунків. 2.3.2 Розрахунок заводської собівартості варіантів технології зварювання. 3 КОНСТРУКТОРСЬКИЙ РОЗДІЛ. 3.1 Установка для плазмового наплавлення розподільчого вала. 3.2 Характеристика та призначення основних параметрів процесу плазмового наплавлення розподільчого вала. 4 НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ РОЗДІЛ. 4.1 Методики проведення досліджень по впливу способу. припрацювання деталей двигунів на інтенсивність їх зношування. 4.2 Характеристики основних способів вимірювання величин зносу деталей двигуна. 4.3 Вплив методу припрацювання двигуна на кінетику зміни основних триботехнічних показників. 5 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. 5.1 Технологічна характеристика об'єкта. 5.2 Ідентифікація професійних ризиків. 5.3 Пропоновані технологічні та організаційні заходи для зниження професійних ризиків. 5.4 Оцінка хімічної обстановки на об’єктах, що мають сильнодіючі отруйні речовини. ВИСНОВКИ. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47506
Copyright owner: Машлюх Віталій Володимирович, 2024
References (Ukraine): 1. Методичні вказівки до виконання кваліфікаційної роботи магістра за освітнім рівнем «бакалавр» галузі знань 27 «Транспорт» спеціальність 274 «Автомобільний транспорт» / Укладачі : О.Л. Ляшук, Ю.І. Пиндус, М.Г. Левкович, А.Б Гупка, .Р.В.Хорошун. – Тернопіль : ФОП «Паляниця В.А.», 2022. – 61 с .
2. Техніко – економічне обґрунтування інженерних рішень на СТО та АТП : Навчальний посібник / Укладачі : Гевко І.Б., Ляшук О.Л., Луциків І.В., Плекан У.М., Клендій В.М. – Тернопіль : Вид – во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2021. 276 с.
3. Основи технології виробництва та ремонту автомобілів : Навчальний посібник / Укладачі : Гевко І.Б., Рогатинський Р.М., Ляшук О.Л., Гудь В.З., Левкович М.Г., Сташків М.Я., Сіправська М.Д. – Тернопіль : Вид – во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2021. 544 с.
4 Підручник з будови автомобіля. Видання третє. Виправлене й доповнене – Моноліт 2021 – 288 с
5. Конспект лекцій з дисципліни «Відновлення деталей» для здобувачів освітнього рівня бакалавр за спеціальністю 274 «Автомобільний транспорт» / Укладачі: Левкович М.Г., Гупка А.Б., Сіправська М.Д. – Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021. – 136 с.
6. Gypka, A., et al. The patterns of changes in the degree of lubrication of the crankshaft bearings of car engines depending on the parameters of the load-speed modes of operation. Problems of Tribology, 2024, 29.3/113: 72-78.
7. Aulin, Victor, et al. Tribodiagnosis of the surface damage of tribo-coupling parts materials during machine operation. Procedia Structural Integrity, 2024, 59: 428-435.
8. Навчальний посібник «Техноекологія та цивільна безпека. частина «Цивільна безпека»» / автор-укладач В.С. Стручок– Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., – 156 с.
9. Gypka, A., Aulin, V., Mironov, D., Leshchuk, R., Yarema, I., Bukhovets, V., & Teslia, V. (2024). Structural and energetic self-organization of antifriction composite materials of car parts during friction and wear. Problems of Tribology, 29(2/112), 67-73.
10. Ляшук, О., Гевко, І., Гупка, А., Слободян, Л., Гевко, Б., & Хорошун, Р. (2023). Розробка моделі узагальненого діагностичного показника технічного стану ходової частини автомобіля з використанням математичних методів теорії планування експерименту. сучасні технології в машинобудуванні та транспорті, 2(21), 135-144.
11. Конарчук В.Е., лудченко ОА. Основи технічного обслуговування і ремонту автомобілів. Підручник.- К.: Вища школа., 1994
12. Кукурудзяк, Ю. Ю. Технічна експлуатація автомобілів. Організація технологічних процесів ТО і ПР навчальний посібник / Ю. Ю. Кукурудзяк, В. В. Біліченко. – Вінниця : ВНТУ, 2010. – 198 с.
Content type: Master Thesis
Apareix a les col·leccions:274 — автомобільний транспорт

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
Машлюх Віталій Володимирович.pdf3,32 MBAdobe PDFVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Administrativa verktyg