Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47475
Назва: Удосконалення технологічного процесу ремонту поршнів двигуна вантажних автомобілів DAEWOO Novus з дослідженням впливу експлуатаційних факторів на зношування гільз циліндрів автомобільних двигунів.
Інші назви: Improvement of the technological process for repairing pistons of DAEWOO Novus truck engines with research on the impact of operational factors on the wear of cylinder liners in automotive engines
Автори: Крупа, Віталій Павлович
Krupa, Vitalii
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Крупа В. П. Удосконалення технологічного процесу ремонту поршнів двигуна вантажних автомобілів DAEWOO Novus з дослідженням впливу експлуатаційних факторів на зношування гільз циліндрів автомобільних двигунів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 274 – автомобільний транспорт / наук. кер. А. Б. Гупка. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 77 с.
Bibliographic description: Krupa V. Improvement of the technological process for repairing pistons of DAEWOO Novus truck engines with research on the impact of operational factors on the wear of cylinder liners in automotive engines. : work on obtaining a bachelor's degree: spec. 274 – Automobile transport / research supervisor A. Gypka. Ternopil: Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2024. 77 p
Дата публікації: гру-2024
Дата подання: гру-2024
Дата внесення: 12-січ-2025
Видавництво: ТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Україна
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Україна
Науковий керівник: Гупка, Андрій Богданович
Члени комітету: Окіпний, Ігор Богданович
УДК: 629.33
Теми: 274
автомобільний транспорт
технологічний процес
technological process
ремонт поршнів
piston repair
вантажні автомобілі
trucks
експлуатаційні фактори
operating factors
зношування
wear
гільзи циліндрів
cylinder liners
автомобільні двигуни
automobile engines
удосконалення
improvements
двигун внутрішнього згоряння
internal combustion engine
Діапазон сторінок: 77
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена удосконаленню технологічного процесу ремонту поршнів двигуна вантажних автомобілів DAEWOO Novus. Проведено дослідження впливу експлуатаційних факторів на зношування гільз циліндрів автомобільних двигунів. Запропоновані технічні рішення спрямовані на зменшення зносу компонентів двигуна, підвищення їх надійності та довговічності, а також оптимізацію ремонтних процесів для забезпечення ефективної експлуатації транспортних засобів.
The work is devoted to improving the technological process of repairing pistons of DAEWOO Novus truck engines. The influence of operational factors on the wear of cylinder liners of automobile engines was studied. The proposed technical solutions are aimed at reducing the wear of engine components, increasing their reliability and durability, as well as optimizing repair processes to ensure the effective operation of vehicles
Зміст: РЕФЕРАТ. ЗМІСТ. ВСТУП. 1 ЗАГАЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ РОЗДІЛ. 1.1 Аналіз технологічних процесів ремонту та відновлення поршнів двигунів внутрішнього згоряння. 1.2 Постановка завдань на виконання кваліфікаційної роботи. 2 ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗДІЛ. 2.1 Підготовка деталі до ремонтної операції зварюванням. 2.2 Вибір захисного газу. 2.3 Контроль якості ремонтного зварювання. 2.4 Аналіз технологічної ефективності запропонованої технології відновлення поршня. 3 КОНСТРУКТОРСЬКИЙ РОЗДІЛ. 3.1 Конструктивні особливості поршнів та їх вплив на вибір методу відновлення. 3.2 Обладнання для технологічного процесу відновлення поршня. 3.3 Вибір обладнання, устаткування та інструменту для ремонту поршнів. 4 НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ РОЗДІЛ. 4.1 Дослідження впливу експлуатаційних факторів на зношування гільз циліндрів. 4.2 Дослідження впливу холодних пусків двигуна на зносостійкість деталей циліндро-поршневої групи. 4.3 Аналіз основних факторів, які впливають на процеси тертя та зношування в зоні фрикційного контакту. 5 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. 5.1 Заходи, які забезпечують створення оптимальних метрологічних умов на ремонтній дільниці. 5.2 Розрахунок природного освітлення для ремонтної дільниці. 5.3 Шляхи та заходи підвищення стійкості об’єкту в екстремальних ситуаціях екстрогенного характеру. ВИСНОВКИ. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47475
Власник авторського права: Крупа Віталій Павлович, 2024
Перелік літератури: 1. Ляшук О.Л., Гудь В.З., Пиндус Ю.І., Левкович М.Г., Хорошун Р.В. Методичний посібник до виконання кваліфікаційної роботи магістра за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр» галузі знань 27 «Транспорт» спеціальністі 274 «Автомобільний транспорт» – Тернопіль: Видавництво ТНТУ, 2020. – 66 с.
2. Техніко – економічне обґрунтування інженерних рішень на СТО та АТП : Навчальний посібник / Укладачі : Гевко І.Б., Ляшук О.Л., Луциків І.В., Плекан У.М., Клендій В.М. – Тернопіль : Вид – во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2021. 276 с.
3. Основи технології виробництва та ремонту автомобілів : Навчальний посібник / Укладачі : Гевко І.Б., Рогатинський Р.М., Ляшук О.Л., Гудь В.З., Левкович М.Г., Сташків М.Я., Сіправська М.Д. – Тернопіль : Вид – во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2021. 544 с.
4 Підручник з будови автомобіля. Видання третє. Виправлене й доповнене – Моноліт 2021 – 288 с
5. Конспект лекцій з дисципліни «Відновлення деталей» для здобувачів освітнього рівня бакалавр за спеціальністю 274 «Автомобільний транспорт» / Укладачі: Левкович М.Г., Гупка А.Б., Сіправська М.Д. – Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021. – 136 с.
6. Gypka, A., et al. The patterns of changes in the degree of lubrication of the crankshaft bearings of car engines depending on the parameters of the load-speed modes of operation. Problems of Tribology, 2024, 29.3/113: 72-78.
7. Aulin, Victor, et al. Tribodiagnosis of the surface damage of tribo-coupling parts materials during machine operation. Procedia Structural Integrity, 2024, 59: 428-435.
8. Навчальний посібник «Техноекологія та цивільна безпека. частина «Цивільна безпека»» / автор-укладач В.С. Стручок– Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., – 156 с.
9. Gypka, A., Aulin, V., Mironov, D., Leshchuk, R., Yarema, I., Bukhovets, V., & Teslia, V. (2024). Structural and energetic self-organization of antifriction composite materials of car parts during friction and wear. Problems of Tribology, 29(2/112), 67-73.
10. Ляшук, О., Гевко, І., Гупка, А., Слободян, Л., Гевко, Б., & Хорошун, Р. (2023). Розробка моделі узагальненого діагностичного показника технічного стану ходової частини автомобіля з використанням математичних методів теорії планування експерименту. сучасні технології в машинобудуванні та транспорті, 2(21), 135-144.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:274 — автомобільний транспорт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Крупа Віталій Павлович.pdf1,76 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора