Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47474
Title: Проект дільниці для ремонту і відновлення колінчастих валів вантажних автомобілів із розробкою методики розрахунку основних факторів надійності роботи поршневих кілець
Other Titles: Design of a repair section for restoring crankshafts of heavy-duty trucks, including the development of a methodology for calculating key factors affecting the reliability of piston rings
Authors: Говенко, Богдан Петрович
Hovenko, Bohdan
Бернадін, Микола Олександрович
Bernadin, Mykola
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Говенко Б.П, Бернадін М.О. Проект дільниці для ремонту і відновлення колінчастих валів вантажних автомобілів із розробкою методики розрахунку основних факторів надійності роботи поршневих кілець : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 274 – автомобільний транспорт / наук. кер. М. В. Бабій. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 128 с.
Bibliographic description (International): Hovenko B, Bernadin M. Technological process for diagnosing diesel engine fuel systems in passenger cars with determination of key wear parameters of engine parts. : work on obtaining a bachelor's degree: spec. 274 – Automobile transport / research supervisor М. Babii. Ternopil: Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2024. 128 p
Issue Date: Δεκ-2024
Submitted date: Δεκ-2024
Date of entry: 12-Ιαν-2025
Publisher: ТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Україна
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Україна
Supervisor: Бабій, Марія Василівна
Committee members: Дячун, Андрій Євгенович
UDC: 629.33
Keywords: 274
автомобільний транспорт
колінчастий вал
crankshaft
відновлення
restoration
ремонтна дільниця
repair shop
вантажний автомобіль
truck
надійність
reliability
Page range: 128
Abstract: У даній роботі представлено проект дільниці для ремонту і відновлення колінчастих валів вантажних автомобілів. Особливу увагу приділено розробці методики розрахунку основних факторів, що впливають на надійність роботи поршневих кілець. Запропоновані технічні рішення спрямовані на підвищення якості ремонту та забезпечення довговічності вузлів двигуна, що дозволяє знизити експлуатаційні витрати та підвищити ефективність транспортних засобів.
This paper presents a project of a site for the repair and restoration of truck crankshafts. Particular attention is paid to the development of a methodology for calculating the main factors affecting the reliability of piston rings. The proposed technical solutions are aimed at improving the quality of repairs and ensuring the durability of engine components, which allows reducing operating costs and increasing the efficiency of vehicles.
Content: РЕФЕРАТ. ЗМІСТ. ВСТУП. 1 ЗАГАЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ РОЗДІЛ. 1.1 Основні способи ремонту та відновлення колінчастих валів. 1.2 Технічні специфікації щодо прийому колінчастих валів для ремонту. 1.3 Підготовка тріщин на колінчастому валу до зварювання. 2 ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗІДЛ. 2.1 Автоматична електродугова наплавка під шаром флюсу. 2.2 Наплавлення сталевих колінчастих валів. 2.3 Наплавлення чавунних колінчастих валів. 2.4 Шляхи підвищення зносостійкості деталей виготовлених із чавуну. 2.5 Шари наплавленого металу та їх властивості. 2.6 Технологічний процес відновлення колінчастого вала двигуна. 2.7 Ремонт та відновлення фланця. 2.8 Технологічний процес ремонту та відновлення різьбової поверхні. 2.9 Технологія ремонту та відновлення шпонкових канавок і шліців. 2.10 Електрохімікомеханічні процеси обробки поверхонь деталей. 3 КОНСТРУКТОРСЬКИЙ РОЗДІЛ. 3.1 Робоча зона установки для шліфування шатунних шийок колінчастого валу. 3.2 Обробка робочих поверхонь, виправлення та діагностика тріщин. 3.3 Контроль твердості матеріалу шийок колінчастих валів. Сортування валів. 3.4 Контроль процесу ремонту колінчастих валів. 3.5 Устаткування для фінішної обробки шийок колінчастих валів. поверхневим пластичним деформуванням. 3.6 Організація централізованого ремонту і відновлення колінчастих валів. 4 НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ РОЗДІЛ. 4.1 Аналітичний метод розрахунку форми поршневого кільця. 4.2 Розрахунок форми поршневого кільця у вільному стані. 5 ОХОРОНА ПРАЦІ І БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. 5.1 Визначення рівня шуму та заходи для його зниження. 5.2 Вибір і розрахунок віброізоляторів для встановлення обладнання на СТО. 5.3 Оцінка стійкості ремонтної дільниці при надзвичайних ситуаціях. 5.3.1 Оцінка захисту робітників і службовців. 5.3.2 Оцінка стійкості ремонтної дільниці до впливу ударної хвилі. 5.3.3 Оцінка стійкості ремонтної дільниці до впливу світлового опромінення. 5.3.4 Оцінка стійкості ремонтної дільниці до дії проникаючої радіації та радіоактивного зараження. ВИСНОВКИ. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47474
Copyright owner: Говенко Богдан Петрович, Бернадін Микола Олександрович, 2024
References (Ukraine): 1. Ляшук О.Л., Гудь В.З., Пиндус Ю.І., Левкович М.Г., Хорошун Р.В. Методичний посібник до виконання кваліфікаційної роботи магістра за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр» галузі знань 27 «Транспорт» спеціальністі 274 «Автомобільний транспорт» – Тернопіль: Видавництво ТНТУ, 2020. – 66 с.
2. Техніко – економічне обґрунтування інженерних рішень на СТО та АТП : Навчальний посібник / Укладачі : Гевко І.Б., Ляшук О.Л., Луциків І.В., Плекан У.М., Клендій В.М. – Тернопіль : Вид – во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2021. 276 с.
3. Основи технології виробництва та ремонту автомобілів : Навчальний посібник / Укладачі : Гевко І.Б., Рогатинський Р.М., Ляшук О.Л., Гудь В.З., Левкович М.Г., Сташків М.Я., Сіправська М.Д. – Тернопіль : Вид – во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2021. 544 с.
4 Підручник з будови автомобіля. Видання третє. Виправлене й доповнене – Моноліт 2021 – 288 с
5. Gypka, A., Aulin, V., Mironov, D., Leshchuk, R., Yarema, I., Bukhovets, V., & Teslia, V. (2024). Structural and energetic self-organization of antifriction composite materials of car parts during friction and wear. Problems of Tribology, 29(2/112), 67-73.
6. Ляшук, О., Гевко, І., Гупка, А., Слободян, Л., Гевко, Б., & Хорошун, Р. (2023). Розробка моделі узагальненого діагностичного показника технічного стану ходової частини автомобіля з використанням математичних методів теорії планування експерименту. сучасні технології в машинобудуванні та транспорті, 2(21), 135-144.
7. Конспект лекцій з дисципліни «Відновлення деталей» для здобувачів освітнього рівня бакалавр за спеціальністю 274 «Автомобільний транспорт» / Укладачі: Левкович М.Г., Гупка А.Б., Сіправська М.Д. – Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021. – 136 с.
8. Gypka, A., et al. The patterns of changes in the degree of lubrication of the crankshaft bearings of car engines depending on the parameters of the load-speed modes of operation. Problems of Tribology, 2024, 29.3/113: 72-78.
9. Aulin, Victor, et al. Tribodiagnosis of the surface damage of tribo-coupling parts materials during machine operation. Procedia Structural Integrity, 2024, 59: 428-435.
10. Навчальний посібник «Техноекологія та цивільна безпека. частина «Цивільна безпека»» / автор-укладач В.С. Стручок– Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., – 156 с.
Content type: Master Thesis
Εμφανίζεται στις συλλογές:274 — автомобільний транспорт

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Говенко Богдан Петрович, Бернадін Микола Олександрович.pdf3,64 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα

Інструменти адміністратора