Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47441
Title: Обґрунтування параметрів тягово-зчіпного пристрою одновісного автомобільного причепа
Other Titles: Justification of the parameters for the towing hitch of a single-axle car trailer
Authors: Мандзин, Юрій Олегович
Mandzyn, Yurii
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Мандзин Ю.О. Обґрунтування параметрів тягово-зчіпного пристрою одновісного автомобільного причепа: спец. 274 – Автомобільний транспорт/ наук. кер. В.О. Дзюра. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 70 с.
Mandzyn Y. Justification of the parameters for the towing hitch of a single-axle car trailer: spec. 274 – Automobile transport / research supervisor V. Dziura. Ternopil: Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2024. 70 p.
Issue Date: dec-2024
Submitted date: dec-2024
Date of entry: 11-jan-2025
Publisher: ТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Україна
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Україна
Supervisor: Дзюра, Володимир Олегович
Committee members: Буховець, Валерій Миколайович
UDC: 629
Keywords: 274
автомобільний транспорт
тягово-зчіпний пристрій
traction-coupling device
одновісний причіп
single-axle trailer
конструкція
construction
ефективність
efficiency
Page range: 70
Abstract: У кваліфікаційній роботі магістра розглянуто обґрунтування параметрів тягово-зчіпного пристрою для одновісного автомобільного причепа з метою підвищення ефективності та надійності експлуатації. Досліджено вплив різних конструктивних параметрів на функціональні характеристики тягово-зчіпного пристрою, що дозволяє оптимізувати його роботу.
In the master's qualification work, the substantiation of the parameters of the traction-coupling device for a single-axle car trailer is considered in order to increase the efficiency and reliability of operation. The influence of various design parameters on the functional characteristics of the traction-coupling device was studied, which allows to optimize its operation.
Description: Mandzyn Y. Justification of the parameters for the towing hitch of a single-axle car trailer: spec. 274 – Automobile transport / research supervisor V. Dziura. Ternopil: Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2024. 70 p.
Content: РЕФЕРАТ. ВСТУП. 1. ЗАГАЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ РОЗДІЛ. 1.1. Типи та компонувальні схеми автопоїздів. 1.2. Динамічний коридор. 2 ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗДІЛ. 2.1. Основні конструкції ТЗП. 2.1.1 Кульові ТЗП. 2.1.2 Тягово-зчіпні пристрої типу гак-петля. 2.1.3 ТЗП типу петля-шворень. 2.2 Конструкція автомобільного причепа. 3. КОНСТРУКТОРСЬКИЙ РОЗДІЛ. 3.1 Використання принципу нахилу осі повороту в техніці. 3.2. Конструкторсько - технологічне обґрунтування запропонованого ТЗП. 3.3 Конструкція зі змінним кутом нахилу шворня. 3.4 Створення реальної моделі зі стабілізуючим ТЗП. 4. НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ РОЗДІЛ. 4.1. Математична модель тягово-зчіпного пристрою. 4.2. Дослідження стабілізуючих моментів. 5 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. 5.1. Охорона праці при розробці та виготовленні ТЗП. 5.2. Безпека в надзвичайних ситуаціях. ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ. ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47441
Copyright owner: Мандзин Юрій Олегович, 2024
References (Ukraine): 1. Lyashuk, O., Serilko, L., Hevko, І.,Serilko, D., Lutsiv, I., Vovk, Y., ... & Tson, O. (2022). The investigation of a physical pendulum motion, which move along a horizontal axis. Bulletin of the Karaganda University" Physics Series", 106(2), 75-85.
2. Sakhno, V., Poliakov, V., Lyashuk, O., Murovanyi, I., Stelmashchuk, V., Onyschuk, V., ... & Rozhko, N. (2023). To the comparative evaluation of three- unit lorry convoys of the different component systems by maneuverability. Zeszyty Naukowe. Transport/Politechnika Śląska.
3. Sakhno, V., Polyakov, V., Murovany, I., Sharai, S., Lyashuk, O., Plekan, U., & Sokol, M. (2023). Stability of the Two-Link Metrobus. COMMUNICATIONS, 25(2), B77-B85.
4. Артюх, О. М. (2023). Математичне моделювання робочих процесів колісних транспортних засобів з використанням пакету прикладних програм для вирішення завдань технічних обчислень MATLAB (Doctoral dissertation, НУ «Запорізька політехніка).
5. Бегерський, Д. Б., Вітюк, І. В., Коваль, А. О., & Цимбал, С. В. (2024). Вплив геометричних параметрів автопоїзда на його аеродинамічні характеристики. Вісник машинобудування та транспорту, 18(2), 10–15. https://doi.org/10.31649/2413-4503-2023-18-2-10-15.
6. Вакулюк, М. Ф., & Люлев, А. А. (2017). Інноваційні технології керування поворотом та курсовим рухом триланкових машин з двома одновісними причепами, приєднаними шарнірно до тягача попереду або позаду.
7. Гандзюк, М., & Гандзюк, Д. (2021). Вплив експлуатаційних факторів та конструктивних параметрів малотонажних автомобільних поїздів на міцність і надійність рам одновісних причепів. Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті, 1(16), 36-45.
8. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання «Безпека в надзвичайних ситуаціях» / В.С. Стручок –Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., –156 с.
9. Навчальний посібник «Техноекологія та цивільна безпека. Частина «Цивільна безпека»» / автор-укладач В.С. Стручок– Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., – 156 с.
10. Орисенко, О. В., Шаповал, М. В., & Скорик, М. О. (2021). Дослідження впливу вертикальних коливань центра ваги причіпної ланки на автомобіль-тягач автопоїзда категорії М1.
11. Патент № 155001, Україна, МПК G01N17/00. Стенд для дослідження характеристик підвіски автомобіля / Ляшук О.Л.; Хорошун Р.В.; Гевко І.Б.; Гудь В.З.; Левкович М.Г.; Гевко Б.Р.; Матвіїшин А.Й.; Цьонь О.П.; Слободян Л.М.; Навроцька Т.Д. № u202302465; опубл. 10.01.2024, бюл. № 2/2024.
12. Сахно, В. П., Кузнєцов, Р. М., Стельмащук, В. В., & Пазин, Р. В. (2018). Маневреність автопоїзда з причепами категорії О1, О2. Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті, (1), 102-111.
13. Сахно, В. П., Шарай, С. М., Мурований, І. С., Онищук, В. П., & Човча, І. В. (2022). Вплив конструктивних і експлуатаційних факторів на стійкість руху автопоїзда з причепом категорії О1.
14. Сахно, В., Мурований, І., Онищук, В., Стельмащук, С., & Вінцюк, М. (2024). До визначення стійкості руху автомобіля з причепом категорії о2 у гальмівному режимі. Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті, 1(22), 296-306.
15. Скорик, М. О. (2018). Динамічне дишло для одноосного причепа BN–20 як пружна ланка тягово-зчіпного пристосування легового автопоїзда категорії M1.
16. Скорик, М. О., & Орисенко, О. В. (2017). Удосконалення тягово- зчіпного пристрою автопоїзда категорії М1.
17. Victor Aulin, Oleg Lyashukb, Serhii Lysenkoa, Oleg Tson, Andrii Hrynkiv, Natalia Rozhko. Extension of the service term of the resource- determining elements of vehicle units based on the artificial neural network model of their defects. VII International Conference “In-service Damage of Materials: Diagnostics and Prediction (DMDP 2023) Procedia Structural Integrity 59 (2024) 436–443 E-ISSN:2452-3216
18. Victor Aulin, Oleg Lyashuk, Andrii Gupka, Oleg Tson, Mironov Dmitro, Mariana Sokol, Roman Leshchuk, Igor Yarema. Tribodiagnosis of the surface damage of tribo-coupling parts materials during machine operation. Procedia Structural Integrity. Volume 59, 2024, Pages 428-435.
19. Довбуш Т.А. Опір матеріалів: навчальний посібник до виконання розрахунково-графічних робіт і самостійної роботи / Т. А. Довбуш , Н. І. Хомик, А. В. Бабій, Г. Б. Цьонь, А. Д. Довбуш. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2022. 220 с.
Content type: Master Thesis
Ebben a gyűjteményben:274 — автомобільний транспорт

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Мандзин Ю.О..pdf2,35 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools