Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47312

Títol: Розробка рішень на основі штучного інтелекту для автоматизації контенту в сучасних CRM-системах
Altres títols: Development of artificial intelligence-based solutions for content automation in modern CRM systems
Autor: Кулішова, К.
Дячук, Степан Федорович
Kulishova, K.
Dyachuk, S.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Кулішова К. Розробка рішень на основі штучного інтелекту для автоматизації контенту в сучасних CRM-системах / К. Кулішова, Степан Федорович Дячук // Матеріали Ⅻ НТК „ІМСТ“, 18-19 грудня 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 176. — (Програмна інженерія та моделювання складних розподілених систем).
Bibliographic reference (2015): Кулішова К., Дячук С. Ф. Розробка рішень на основі штучного інтелекту для автоматизації контенту в сучасних CRM-системах // Матеріали Ⅻ НТК „ІМСТ“, Тернопіль, 18-19 грудня 2024 року. 2024. С. 176.
Bibliographic citation (APA): Kulishova, K., & Dyachuk, S. (2024). Rozrobka rishen na osnovi shtuchnoho intelektu dlia avtomatyzatsii kontentu v suchasnykh CRM-systemakh [Development of artificial intelligence-based solutions for content automation in modern CRM systems]. Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’, 18-19 December 2024, Ternopil, 176. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Kulishova K., Dyachuk S. (2024) Rozrobka rishen na osnovi shtuchnoho intelektu dlia avtomatyzatsii kontentu v suchasnykh CRM-systemakh [Development of artificial intelligence-based solutions for content automation in modern CRM systems]. Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’ (Tern., 18-19 December 2024), pp. 176 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅻ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 2024
Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’, 2024
Conference/Event: Ⅻ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“
Journal/Collection: Матеріали Ⅻ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“
Data de publicació: 18-de -2024
Date of entry: 10-de -2025
Editorial: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 18-19 грудня 2024 року
18-19 December 2024
UDC: 004.7
Number of pages: 1
Page range: 176
Start page: 176
End page: 176
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47312
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
URL for reference material: https://ieeexplore.ieee.org/document/10434568
https://www.researchgate.net/publication/376618237
References (Ukraine): 1. Artificial Intelligence for Customer Relationship Management: Personalization and Automation. [Електронний ресурс]. URL: https://ieeexplore.ieee.org/document/10434568 Дата доступу: 09.12.2024.
2. AI-Driven Customer Relationship Management (CRM). [Електронний ресурс]. URL: https://www.researchgate.net/publication/376618237 Дата доступу: 09.12.2024.
References (International): 1. Artificial Intelligence for Customer Relationship Management: Personalization and Automation. [Electronic resource]. URL: https://ieeexplore.ieee.org/document/10434568 Date of appeal: 09.12.2024.
2. AI-Driven Customer Relationship Management (CRM). [Electronic resource]. URL: https://www.researchgate.net/publication/376618237 Date of appeal: 09.12.2024.
Content type: Conference Abstract
Asub kollektsiooni(de)s:XII науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2024)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.