Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47312

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorКулішова, К.
dc.contributor.authorДячук, Степан Федорович
dc.contributor.authorKulishova, K.
dc.contributor.authorDyachuk, S.
dc.coverage.temporal18-19 грудня 2024 року
dc.coverage.temporal18-19 December 2024
dc.date.accessioned2025-01-10T20:49:51Z-
dc.date.available2025-01-10T20:49:51Z-
dc.date.created2024-12-18
dc.date.issued2024-12-18
dc.identifier.citationКулішова К. Розробка рішень на основі штучного інтелекту для автоматизації контенту в сучасних CRM-системах / К. Кулішова, Степан Федорович Дячук // Матеріали Ⅻ НТК „ІМСТ“, 18-19 грудня 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 176. — (Програмна інженерія та моделювання складних розподілених систем).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47312-
dc.format.extent176
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅻ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 2024
dc.relation.ispartofMaterials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’, 2024
dc.relation.urihttps://ieeexplore.ieee.org/document/10434568
dc.relation.urihttps://www.researchgate.net/publication/376618237
dc.titleРозробка рішень на основі штучного інтелекту для автоматизації контенту в сучасних CRM-системах
dc.title.alternativeDevelopment of artificial intelligence-based solutions for content automation in modern CRM systems
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages1
dc.subject.udc004.7
dc.relation.references1. Artificial Intelligence for Customer Relationship Management: Personalization and Automation. [Електронний ресурс]. URL: https://ieeexplore.ieee.org/document/10434568 Дата доступу: 09.12.2024.
dc.relation.references2. AI-Driven Customer Relationship Management (CRM). [Електронний ресурс]. URL: https://www.researchgate.net/publication/376618237 Дата доступу: 09.12.2024.
dc.relation.referencesen1. Artificial Intelligence for Customer Relationship Management: Personalization and Automation. [Electronic resource]. URL: https://ieeexplore.ieee.org/document/10434568 Date of appeal: 09.12.2024.
dc.relation.referencesen2. AI-Driven Customer Relationship Management (CRM). [Electronic resource]. URL: https://www.researchgate.net/publication/376618237 Date of appeal: 09.12.2024.
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅻ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“
dc.citation.spage176
dc.citation.epage176
dc.citation.conferenceⅫ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“
dc.identifier.citation2015Кулішова К., Дячук С. Ф. Розробка рішень на основі штучного інтелекту для автоматизації контенту в сучасних CRM-системах // Матеріали Ⅻ НТК „ІМСТ“, Тернопіль, 18-19 грудня 2024 року. 2024. С. 176.
dc.identifier.citationenAPAKulishova, K., & Dyachuk, S. (2024). Rozrobka rishen na osnovi shtuchnoho intelektu dlia avtomatyzatsii kontentu v suchasnykh CRM-systemakh [Development of artificial intelligence-based solutions for content automation in modern CRM systems]. Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’, 18-19 December 2024, Ternopil, 176. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOKulishova K., Dyachuk S. (2024) Rozrobka rishen na osnovi shtuchnoho intelektu dlia avtomatyzatsii kontentu v suchasnykh CRM-systemakh [Development of artificial intelligence-based solutions for content automation in modern CRM systems]. Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’ (Tern., 18-19 December 2024), pp. 176 [in Ukrainian].
Koleksiyonlarda Görünür:XII науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2024)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.