Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47312

Tytuł: Розробка рішень на основі штучного інтелекту для автоматизації контенту в сучасних CRM-системах
Inne tytuły: Development of artificial intelligence-based solutions for content automation in modern CRM systems
Authors: Кулішова, К.
Дячук, Степан Федорович
Kulishova, K.
Dyachuk, S.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Кулішова К. Розробка рішень на основі штучного інтелекту для автоматизації контенту в сучасних CRM-системах / К. Кулішова, Степан Федорович Дячук // Матеріали Ⅻ НТК „ІМСТ“, 18-19 грудня 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 176. — (Програмна інженерія та моделювання складних розподілених систем).
Bibliographic reference (2015): Кулішова К., Дячук С. Ф. Розробка рішень на основі штучного інтелекту для автоматизації контенту в сучасних CRM-системах // Матеріали Ⅻ НТК „ІМСТ“, Тернопіль, 18-19 грудня 2024 року. 2024. С. 176.
Bibliographic citation (APA): Kulishova, K., & Dyachuk, S. (2024). Rozrobka rishen na osnovi shtuchnoho intelektu dlia avtomatyzatsii kontentu v suchasnykh CRM-systemakh [Development of artificial intelligence-based solutions for content automation in modern CRM systems]. Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’, 18-19 December 2024, Ternopil, 176. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Kulishova K., Dyachuk S. (2024) Rozrobka rishen na osnovi shtuchnoho intelektu dlia avtomatyzatsii kontentu v suchasnykh CRM-systemakh [Development of artificial intelligence-based solutions for content automation in modern CRM systems]. Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’ (Tern., 18-19 December 2024), pp. 176 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅻ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 2024
Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’, 2024
Konferencja/wydarzenie: Ⅻ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅻ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“
Data wydania: 18-gru-2024
Date of entry: 10-sty-2025
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 18-19 грудня 2024 року
18-19 December 2024
UDC: 004.7
Strony: 1
Zakres stron: 176
Główna strona: 176
Strona końcowa: 176
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47312
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
Związane URL literatura: https://ieeexplore.ieee.org/document/10434568
https://www.researchgate.net/publication/376618237
Wykaz piśmiennictwa: 1. Artificial Intelligence for Customer Relationship Management: Personalization and Automation. [Електронний ресурс]. URL: https://ieeexplore.ieee.org/document/10434568 Дата доступу: 09.12.2024.
2. AI-Driven Customer Relationship Management (CRM). [Електронний ресурс]. URL: https://www.researchgate.net/publication/376618237 Дата доступу: 09.12.2024.
References: 1. Artificial Intelligence for Customer Relationship Management: Personalization and Automation. [Electronic resource]. URL: https://ieeexplore.ieee.org/document/10434568 Date of appeal: 09.12.2024.
2. AI-Driven Customer Relationship Management (CRM). [Electronic resource]. URL: https://www.researchgate.net/publication/376618237 Date of appeal: 09.12.2024.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:XII науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2024)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi